Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaatko ryypätä tänään?

Vierailija
24.03.2023 |

Mietin että jaksaisiko pitkäripasessa käydä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ja himo on kova. Ihan järjetön himo. Parantuva pultsari. Ollut nyt 3kk juomatta. Tässä lopettelen siis ihan ikuisesti alkon käyttöä. Avovaimo lähti mökille äitinsä kanssa ja tämä on siis ihan testi minua varten miten selviän yksin, kun kukaan ei ole läsnä. Koko aika pyörii päässä lähtö kauppaan ja koko aika tuijotan eteiseen kenkiin.

Samalla tiedostan, jos nyt sit lähtisin, niin tämä suhde loppuu tähän heti. Kumpi on tärkeämpi, avokki tai känni. Hän ei siis kiristä eikä mitään sellaista. Hän sanoi, että on katellut liian kauan tätä. Valitset minut tai pullon. Rakastan sinua, mutta en rakasta alkoholin vaikutuksen alaista sinua, vaikka et ole väkivaltainen etkä hauku ikinä, mutta Selvä ihminen on parempi ihminen silti.

Tämä ensimmäinen testi on täysin oikein ja niin se pitääkin olla nyt, koska pitää minun osaa olla myös yksin, niin etten ajattele juomista. Kynnet lyhenee ja pyörin ympyrää. Ajattelin, jos tilais safkaa ja söis ja keskittyis leffaan tai The last of us sarjaan. Kaikki kehunut ja en ole vielä yhtään jaksoa katsonut. Vissiin eka kausi loppu eilen. Olis nyt koko kausi katsottavana.

Vierailija
22/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen tuo ihmisestä sen huonommin toimivan puolen esille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut alkoholia 2v 7kk. Nautin illalla vielä kahvit en alkoholia.

Vierailija
24/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo ajoissa. Aamulla kauppaan ja äänestämään. Hieman siivoilua ja syömisiä välissä.

Vierailija
25/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kyllä ajattelin viinitonkan hakea ja katsella voice of Finlandia

Ymmärrän ei sitä pirukaan katsoisi selvinpäin. Minä en katso sitä ollenkaan. 

Vierailija
26/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli ja himo on kova. Ihan järjetön himo. Parantuva pultsari. Ollut nyt 3kk juomatta. Tässä lopettelen siis ihan ikuisesti alkon käyttöä. Avovaimo lähti mökille äitinsä kanssa ja tämä on siis ihan testi minua varten miten selviän yksin, kun kukaan ei ole läsnä. Koko aika pyörii päässä lähtö kauppaan ja koko aika tuijotan eteiseen kenkiin.

Samalla tiedostan, jos nyt sit lähtisin, niin tämä suhde loppuu tähän heti. Kumpi on tärkeämpi, avokki tai känni. Hän ei siis kiristä eikä mitään sellaista. Hän sanoi, että on katellut liian kauan tätä. Valitset minut tai pullon. Rakastan sinua, mutta en rakasta alkoholin vaikutuksen alaista sinua, vaikka et ole väkivaltainen etkä hauku ikinä, mutta Selvä ihminen on parempi ihminen silti.

Tämä ensimmäinen testi on täysin oikein ja niin se pitääkin olla nyt, koska pitää minun osaa olla myös yksin, niin etten ajattele juomista. Kynnet lyhenee ja pyörin ympyrää. Ajattelin, jos tilais safkaa ja söis ja keskittyis leffaan tai The last of us sarjaan. Kaikki kehunut ja en ole vielä yhtään jaksoa katsonut. Vissiin eka kausi loppu eilen. Olis nyt koko kausi katsottavana.

Tsemppiä. Tiiäkkö kovilla aineilla on hyvin pitkälti samanlaisia oireita. Johtuu siitä kun farmalogisesti katsottuna alkoholi on kova aine. Tätä ei alkoholia käyttävät aina tajua tai eivät vaan välitä siitä. Sekin on hämäävää kun alkoholi on laillista. Sehän antaisi olettaa että alkoholi on ainakin vähemmän haitallista kuin vaikka kannabis joka on laitonta. Juu ryypätä saisi.

Vierailija
27/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttavatkohan Antabukset miten paljon sydämentykytystä tiukan viinan kanssa?

Vierailija
28/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että haen olutta. Olen ollut kuitenkin jo melkein kaksi päivää juomatta

Vierailija
29/42 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi elämä alkaa ilman alkoholia.

Tsemppiä 👍

Vierailija
30/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton 100 päivää menossa nyt.Tänään päivä 90.

Vierailija
31/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan haetaan perinteisen perjantaipullon eli kuivaa kuohuviiniä joka juodaan miehen kanssa puoliksi ja söpöillään yhdessä sohvalla ja sitä rataa. EHKÄ sen päälle vielä lasi punkkua mutta huomenna ei tarvis kyllä väsyttää yhtään kun on kaikenlaista säntäilyä tiedossa aika lailla aamusta iltaan.

Vierailija
32/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ysiltä, pääsee aikaisin nukkumaan.

Vierailija
33/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H jo jjg kirjoitti:

En meinannu, mut sit repesin.. Pitäis lähteä ostaan lisää vinkkuu. Aattelin, et ihan 3.20 egee sijoitan valkkariin, ni 2 tölkillä pärjää loppupäivän.

Kuka oikeasti juo viiniä? Eikö enää pahempaa slkoholia löydy?

Minä. En mä juuri muuta alkoholijuomaa koskaan juokaan. Olut, siideri ja lonkero ei nappaa yhtään, ja väkevistä en välitä. Punaviiniä juon lähes joka pe ja la, mutta sitä määrää ei voi kutsua ryyppäämiseksi kuitenkaan.

Vierailija
34/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla join kolme olutta, nyt vähän hidas huominen. Eli en tänään, ehkä huomenna pari saunakaljaa..

Vierailija
35/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, viimeksi olin humalassa 3/2012, vaikka en silloinkaan ottanut montaa. En tykkää alkoholista. Ja muutenkin menen huomenna töihin.

Vierailija
36/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Olen monta monta viikonloppua peräkkäin ollut töissä ja selvinpäin, että tunnen jo valtaisaa patoutunutta juopottelun tarvetta. Kaapissa on vielä paljon Saksasta tilattua halpaa tislettä. Pakkohan ne on pois juoda, vaikka ei niitä kaikkia tänään jaksa, niin joskushan se pitää aloittaa ja se joskus on tänään.

Vierailija
37/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään, en huomenna, en ylihuomenna. Juhannuksena saatan ottaa kuohuvaa, en muuta, minulla on parempaa ja terveellisempää tekemistä kuin juominen. Ei kuulu tapoihin!

Vierailija
38/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan haetaan perinteisen perjantaipullon eli kuivaa kuohuviiniä joka juodaan miehen kanssa puoliksi ja söpöillään yhdessä sohvalla ja sitä rataa. EHKÄ sen päälle vielä lasi punkkua mutta huomenna ei tarvis kyllä väsyttää yhtään kun on kaikenlaista säntäilyä tiedossa aika lailla aamusta iltaan.

Alkoholin väärinkäyttöä kun ei oteta kunnon känniä.

Vierailija
39/42 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryyppää. Raittiina on mukavampaa. Saunajuomaksi on pari kylmää sokeritonta Mountain Dewiä. Nam, nam!

Vierailija
40/42 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H jo jjg kirjoitti:

En meinannu, mut sit repesin.. Pitäis lähteä ostaan lisää vinkkuu. Aattelin, et ihan 3.20 egee sijoitan valkkariin, ni 2 tölkillä pärjää loppupäivän.

Kuka oikeasti juo viiniä? Eikö enää pahempaa slkoholia löydy?

Viinihän on hyvää. Itsehän juon vain valkoviiniä ja siitäkin tiettyjä juttuja. Ihan kuin mehua jois ja saa olla hiprakassa.

Toisinaan saatan tehdä irish coffee mieheni laatuviskeistä. Ei niitä voi kuin kaksi juoda enintään per kerta.

Siinä on mun holit. Ei oikein muut nappaa. Äh, shampanjaa juon lakkiaisissa ja häissä.