Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko masennuslääkkeitä syövä mies hakea lähihoitajakoulutukseen?

Vierailija
24.03.2023 |

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi hakea.

Vierailija
2/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, haastattelussa vastaa siihen, mitä kysytään, mutta älä tuo tuota asiaa vapaaehtoisesti esille. (eipä silti, ei se mikään este sinällään ole). Jos olet sopiva, niin onnea vaan, alalla tarvitaan.

Masennuslääkkeitä syö suuri joukko ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, riittä että on mies

Vierailija
4/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei siellä lääkityksiä kysellä.

Vierailija
5/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, itse olen masennuslääkkeitä syövä nainen ja valmistun parin kuukauden päästä oppisopimuksella lähihoitajaksi. Välillä on työkaverit ( naiset) harrastaneet mua kohtaan työpaikkakiusaamista (olen sellainen hieman hiljaisempi työhön keskittyjä ja opiskelijoita/uusia saatetaan kohdella huonosti), mutta onneksi en ole enää siinä yksikössä ja selvisin siitä. Miehet eivät juuri tuollaista kohtaa naisvaltaisessa työpaikassa.

Vierailija
6/6 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelukavereissa oli paljon masentuneita ja kaikenlaisia dignooseja ihmisillä.

On harhaluulo kuvitella, että hoitoalan ihminen olisi jotenkin sairauksista vapaa.

Tästä ei vaan yleisesti puhuta kuten ei siitäkään, että masennus kansansairautena on ylittänyt jo tuki- ja liikuntaelinsairaudet.

Nyt kun valmistun, jään sairaslomalle varmaan uupumuksen takia. Uupumukseni syyt ovat monisäikeiset.

Silti koen, että tää ammatti kannatti hankkia, koska tämä ammatti  mahdollistaa myös esim. yrittäjyyden ja on esim. ihan jees titteli teki elämässä sitten ihan mitä tahansa.

Ja tietääpähän mitä se koulutus pitää sisällään.