Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä puutut toisen elämään?

Vierailija
24.03.2023 |

Mulle on viikon aikana kaksi ihmistä neuvonut ,miten pitäisi elää. Naapuri sanoi, että sun pitäisi mennä töihin ja akateeminen tuttu sanoi, että mene opiskelemaan. Miksi ihmeessä ihmiset haluaa neuvoa vaikka eivät tiedä asioista mitään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huomauttelemista siitä hyvästä että on jotain mihin tarttua ja satut olemaan jollakin tavalla alakynnessä, ulkonäkö, käyttäytyminen, sosiaalinen ryhmä, elämäntapa, näitä riittää. Provosoimista jotta saisivat aikaan kahnauksen, sitä sillä haetaan pohjimmiltaan. 

Niin. Ilmeisesti ottaa päähän kun pelkästään kotona olevana ihmisenä asun omakotitaloalueella.

Se on osoittamista että ei kelpaa, mutta sen mistä arvostellaan muuttaminen ei auta yhtikäs mitään koska aina  löytyy uutta mikä ei miellytä. Pitäisi varmaan osata torpedoida, ennalta. 

Vierailija
22/24 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko nämä neuvot heti sen jälkeen kun olit pari tuntia valittanut sitä, miten sulla ei ole elämässä mitään ja kaikki päivät menee kotona tylsistyessä?

Ei. En ollut kummallekaan sanonut mitään. Mä viihdyn yksin kotona.

Mulla sama. Yksi ystävyys loppui siihen, kun pyytämättä alettiin neuvoa, kun en halunnut lähteä kaupungille shoppailemaa.

Omituisia neuvoja tuli siihen, miten minun pitää muuttaa elämääni, että kaupungilla juokseminen alkaisi kiinnostaa.

Toine ystävyys loppui myös, kun olin ollut suuressa leikkauksessa ja saanut lääkäriltä ohjeet elämiseen, niin yksi "hoitaja" alkoi neuvomaan, mitä kaikkea voin tehdä ja mitä en.

No aika pienestä laitoit ystävyydet poikki. Minä olisin sanonut, että kiitos, mutta asia on hoidossa enkä tarvitse nyt tuollaisia neuvoja. En tuon takia todellakaan olisi laittanut ystävyyttä poikki. 

No ne neuvot kyllä jatkuivat puheluissa ja viesteissä. Viesteihin en vastaillut ja puhelimessa kuuntelin hiljaa, koska en saanut suun vuoroa.

Ystävyys siinä sitten hiipui, kun mulla ei ollut mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huomauttelemista siitä hyvästä että on jotain mihin tarttua ja satut olemaan jollakin tavalla alakynnessä, ulkonäkö, käyttäytyminen, sosiaalinen ryhmä, elämäntapa, näitä riittää. Provosoimista jotta saisivat aikaan kahnauksen, sitä sillä haetaan pohjimmiltaan. 

Niin. Ilmeisesti ottaa päähän kun pelkästään kotona olevana ihmisenä asun omakotitaloalueella.

Se on osoittamista että ei kelpaa, mutta sen mistä arvostellaan muuttaminen ei auta yhtikäs mitään koska aina  löytyy uutta mikä ei miellytä. Pitäisi varmaan osata torpedoida, ennalta. 

En mä ole muuttamassa. Tiedän että uudessa paikassa alkaisi takuulla sama kysely.

Vierailija
24/24 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en saa mitään yhteiskunnan tukia joten sitäkään ei tarvitse naapurin surra.