Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia teette töitä kun olette etätöissä?

Vierailija
23.03.2023 |

Olen pitänyt kirjaa. Olen ollut nyt 100% etätöissä yli vuoden ja teen nykyään n. 26 tuntia töitä viikossa. Sopimuksessa toki 37,5.

Mutta tehokkuus on noussut ja saan enemmän aikaiseksi kuin jos olisin paikan päällä.

Tuo on mielestäni win/win ja kaikki on hyvin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikani on 8 tuntia päivässä. Toki normaalit tauot kuuluu etäpäiväänkin.

Vierailija
2/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 h päivässä normaalisti. Viikonloppuisin vähän lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,5 h/vko ei riitä, tuntisaldoa on tällä hetkellä noin + 8 h, vaikka juuri toissa perjaina pidin saldovapaapäivän.

Vierailija
4/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo tuo aloitus. Meilläkin työpaikalla on kasa käyttäjiä, jotka haluavat etätyöt pois, koska eivät tee sitä itse. Mistä noita P..skapäiskapäit..skpäi..aina löytyy!

Vierailija
5/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä seurataan mitä teen ja työnantaja kyllä huomaa jos lepäilen osan ajasta, myöskin 100% etätyöläinen, mutta sekä työn määrä että siihen käytetty aika jatkuvassa tarkkailussa. Teen täyden päivän ja 0 minuuttia ylityötä.

Vierailija
6/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan on ettäetätyöt lisäävät tehokkuutta ja tosin kun vie työt kotiin, tulee vastuuta töistään lisää,

Vierailija
7/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla 5-6 tuntia päivässä, mutta palkkaakin tulee vain tehdyistä tunneista. Ikävä kyllä töitä ei ole enempää. Ei kaikki etätyötä tekevät ole kuukausipalkalla. Mielelläni tekisin sen 7,5 h töitä / laskutettavaa päivässä. Kaikki tekemäni työ pitää laskuttaa eri projekteista, eli tosissaan jos ei ole työtä ei tule palkkaa.

Vierailija
8/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ei ole väliä kuinka monta tuntia teet, kunhan teet hommasi ja pysyt aikataulussa.

Vierailija
9/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta, tehnyt etätöitä nyt 3v ajan.

Tekee 7-9h/pvässä niin, että katkaisee päivänsä, kun käy päivittäisellä n.10km lenkillään ja 2x/vkossa toisessa harrastuksestaan jonka kesto matkoineen n.1,5h.

Vierailija
10/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 14h päivässä.

Vierailija
11/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vtubettaja. Eli periaatteessa yrittäjä. Ja töitä teen kotona. Sellaiset 4-6 tuntia päivässä. Ma, ti ja ke ovat lomaa. -nuori mies

Vierailija
12/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tekemisen määrästä, yleensä 8-10 tuntia päivässä. Käytössä on liukuva työaika ja työajan seuranta, ylimääräiset kertyneet tunnit pidän hiljaisempina aikoina vapaana.

Inhottaa kaikenlaiset laiskottelevat huijarit, itse olen todella tarkka kirjauksissa ja välillä tulee huono omatunto jo liian pitkästä vessareissusta. Työnantaja ei siis millään tavalla kyttää, vaan olen itse tällainen perfektionistinen suorittaja.

Vierailija
13/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä seurataan mitä teen ja työnantaja kyllä huomaa jos lepäilen osan ajasta, myöskin 100% etätyöläinen, mutta sekä työn määrä että siihen käytetty aika jatkuvassa tarkkailussa. Teen täyden päivän ja 0 minuuttia ylityötä.

Kuin työnantaja seuraa? Minun tekemistä ei pysty oikein seuraa etänä eikä edes jos olisin paikalla.

Ap

Vierailija
14/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla provo tuo aloitus. Meilläkin työpaikalla on kasa käyttäjiä, jotka haluavat etätyöt pois, koska eivät tee sitä itse. Mistä noita P..skapäiskapäit..skpäi..aina löytyy!

Mikä sua vaivaa? Mistä syystä provo?

Tunnen porukkaa mikä käy konttorilla ja tekevät siellä alle 10 h varsinaista duunia. Loput on kahvittelu, lounaat, surffailu ja paskaa puhumista.

Vierailija
15/15 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti 4 - 10 tuntia. Viikossa olen kaksi päivää toimistolla ja kolme etänä. Toimistolla olen yleensä n. 10h, työ on vähän tehottomampaa kuin kotona. Kotona teen sitten lyhyempiä ja tehokkaampia päiviä ja pyrin siihen että viikon tunnit on max. 40h. Ei haittaa jos jää alle, jos olen saanut aikaan sen mitä on tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan