Miksi karkkipussit ovat niin isoja?
Alko tehdä mieli tuollaista Makea Moka -karkkipussia, mutta se on 300g vai oliko jopa 350g, eikä sellaista pysty yksin syömään. Saisi EU asettaa jonkun direktiivin karkkipussien enimmäiskoosta, vaikka joku 100-150g olisi sopiva.
Kommentit (44)
En mäkään juo kerralla 1.5 litran maitoa. Ei sitä karkkipussia kerralla tarvii vetää.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään juo kerralla 1.5 litran maitoa. Ei sitä karkkipussia kerralla tarvii vetää.
Minä syön aina karkkipussin kerralla, mutta en juo litraa maitoa kerralla. Tiedä, olen sokeririippuvainen. Ei-Ap.
Nykyäänhän fazer tekee 500g säkkejä. Sanon niitä diabetespusseiksi.
Ei ole pakko syödä kaikkea kerralla. Vai onko tää nyt taas jotain rajattomuutta? AV-mammat ostaa kerralla viikoksi ruokaa ja heti kun kotiin pääsee, niin kassista suoraan kauhotaan 2 kg:n jauhotkin suuhun kerralla ja voipaketti päälle, kun ei kestä, että on syömätöntä mässyä kotona?
Mulla on karkit säilössä töissä. En mä niitä siellä ehdi syömään, niin avattu pussi on siellä kaapissa. Kotona sit tuun kaapille, ei oo mitään ja hyvä niin.
Minun serkkuni poika syö kaiken makean yhdeltä istumalta mitä sille annetaan. Siksi serkkuni antaakin sille vain yhden karkin kerrallaan. Serkkuni poika on kaksivuotias ihmisenalku, eikä 40-vuotian av mamma.
Miettikää sitä.
Sama juttu sipseissä. Ei kiinnosta syödä päivän kalorimäärää yhden leffan aikana. Missä pienet sipsipussit?
Voi kiesus! Kun ei ole oikeita ongelmia, on niitä tyhjästä keksittävä? Mene pois!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu sipseissä. Ei kiinnosta syödä päivän kalorimäärää yhden leffan aikana. Missä pienet sipsipussit?
Etkö hillitse itseäsi? Miksi se sipsipussillinen pitää syödä yhden leffan aikana? Lienet kuitenkin aikuinen ihminen jonka luulisi osaavan hillitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
On niitä!
Vierailija kirjoitti:
Minun serkkuni poika syö kaiken makean yhdeltä istumalta mitä sille annetaan. Siksi serkkuni antaakin sille vain yhden karkin kerrallaan. Serkkuni poika on kaksivuotias ihmisenalku, eikä 40-vuotian av mamma.
Miettikää sitä.
Aika huono äiti/isä, kun antaa karkkia 2-v lapselle.
Miettikää sitä.
Pitääkö teidän ongelmatapautsen takia tähän karkkipussien pienentämiseen lähteä. Voi tsiisus!
Harva osaa herkkujen suhteen harjoittaa itsehillintää. Saman määrän ditä ksrkkia jokatapauksessa syö vaikka sen jajaisikin useammalle päivälle. Entäs jos haluaa syödä vain sen 100-150 grammaa kerran kuukaudessa?
Karkkipussit saisi olla kyllä pienempiä, niitä voisi löytyä sen perhekoon lisäksi myös pienempi pussi. Joitain toki on, mutta ei kaikkia.
Hommatkaa niitä oikeita ongelmia.
Minä tykkäisin myös ostaa pienemmän pussin!
Mietin tässä taas viikko sitten Cittarissa, että aivan järkyttävän kokoinen osasto on nykyään varattu karkeille. Siis sellainen kokonainen iso kulmaus, jossa on useampi käytävä. Molemmin puolin notkuu karkkia, suklaata ja muuta sokerimättöä. Näkee mille on menekkiä. Omassa lapsuudessa oli sellainen pienehkö nurkkaus, mutta ei silloin ollutkaan tapana niitä vetää kuin ruokaa.
0/5 😴