Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen/mikä on paras tyyny jonka te olette omistaneet?

Vierailija
31.01.2023 |

Uutta tyynyä pitäisi hankkia. Nukun vatsallani jonka johdosta niska on jatkuvasti jumissa. Millaista tyynyä suosittelette?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur original-malli ollut paras.

Tuo vatsalleen nukkuminen ei ehkä ole viisasta, kylkiasento on parempi.

Vierailija
2/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tyyny jonka olen omistanut on Dakimakura eräästä miespuolisesta mangahahmosta.

Ns. Normityynyistä paras on ollut ihme kyllä tokmannin joku halpistyyny jonka ostn vuonna keppi ja kivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempur original-malli ollut paras.

Tuo vatsalleen nukkuminen ei ehkä ole viisasta, kylkiasento on parempi.

Mä käyn nukkumaan aina kylkiasennossa niin, että toinen peitto on reisieni välissä. Kuitenkin kääntyilen paljon nukkuessani ja herään aina niin, että olen vatsa patjaa vasten.

Vierailija
4/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur myös minulla kylkinukkujalla. Niitä on eri malleja ja korkeuksia.

Vierailija
5/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi hyvä tyyny, kun nukun kyljelläni ja selälläni, onkohan sellaista?

Vierailija
6/21 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän olisi hyvä tyyny, kun nukun kyljelläni ja selälläni, onkohan sellaista?

Minä nukun pääosin kyljelläni, mutta myös selälläni. Suosittelen monien kokeilujen jälkeen Tempuria kuten moni muukin täällä. Jos tuntuu kalliilta, siitä on olemassa myös samaa materiaalia ja samoin muotoiltuja halpisversioita muistaakseni Jyskissä.

Vierailija
7/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen tuore ostos mutta muutaman kuukauden perusteella sanoisin, että Porin villan ja peitteen suomivilla-tyyny on ollut paras. Pidin myös untuvatyynystä mutta jäin miettimään sen eettisyyttä. Tempurin tyyny oli aluksi hyvä mutta myöhemmin sen kanssa oli niskat pahasti jumissa ja siitä myös irtosi paloja.

Vierailija
8/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellanen sopivan pehmeä ja pöyheä, juuri minulle sopivan korkea.

Vaimo taas pitää minun tyynyäni ihan kelvottomana. Mutta en minäkään hänen littanatyynyllään pysty nukkumaan.

Poikani, kun tulee meillä yöpymään, tuo tullessaan oman tyynynsä, hänen mielestään kun meiltä ei löydy yhtään hyvää tyynyä.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että tempuria ei minulle enää ikinä. Ei se toimi 17 asteen lämpimässä makkarissa eikä mökillä.

Vierailija
9/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyn tarkoitus on saada niska suorakai unen aikana. Siksi uiasento määrä tyynyn. Ne tempurit sopivat kylkinnukkujille, joilla on normaalileveät aikuisen hartiat. Selällään nukkuja taas tarvitsee ohuemman tyynyn. Vatsallaan nukkujalla ei välttämättä pitäisi olla tyynyä ollenkaan, mutta joku ihan ohut esim pyyheliina tyynylakanassa voi tehdä olon mukavammaksi. (Vatsallaan nukkuminen on periaatteessa huono, koska siinä niska ei koskaan voi olla suorassa, mutta kaikki eivät voi välttää).

Itwe pyörin sängyssäni jokaisessa mahdollisessa asennossa ja mulla on siellä siksi kolme erikokoista ja eri kovuistq tyynyä. Yksi on familonin untuvaa vastaava, toinen tempur ja kolmas joku saumoilla keskeltä littanaksi ommeltu. Vaihdan niitä unissani lennosta. Miehen ratkaisu samaan taas on littana tyyny, jotw hän unissaan taittelee asennon mukaan pään alle sopivan moneen kertaan.

Vierailija
10/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyynyn tarkoitus on saada niska suorakai unen aikana. Siksi uiasento määrä tyynyn. Ne tempurit sopivat kylkinnukkujille, joilla on normaalileveät aikuisen hartiat. Selällään nukkuja taas tarvitsee ohuemman tyynyn. Vatsallaan nukkujalla ei välttämättä pitäisi olla tyynyä ollenkaan, mutta joku ihan ohut esim pyyheliina tyynylakanassa voi tehdä olon mukavammaksi. (Vatsallaan nukkuminen on periaatteessa huono, koska siinä niska ei koskaan voi olla suorassa, mutta kaikki eivät voi välttää).

Itwe pyörin sängyssäni jokaisessa mahdollisessa asennossa ja mulla on siellä siksi kolme erikokoista ja eri kovuistq tyynyä. Yksi on familonin untuvaa vastaava, toinen tempur ja kolmas joku saumoilla keskeltä littanaksi ommeltu. Vaihdan niitä unissani lennosta. Miehen ratkaisu samaan taas on littana tyyny, jotw hän unissaan taittelee asennon mukaan pään alle sopivan moneen kertaan.

On muuten ensimmäinen kerta kuin kuulen kenekään muun kuin itseni kutsuvan niitä tyynylakanoiksi :D kaikki muut yleensä sanovat tyynyliina mutta mulle ne on aina olleet tyynylakanoita.

Vierailija
11/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesityyny. 

Voi täyttää oman mielensä mukaan, miten ison tai litteän tai paksun haluaa. 

Ja on malliltaan sellainen pitkulainen niin kuin etelän hotelleissa. 

Vesi ei muuta muotoaan, vaan tyyny pysyy samana koko ajan. 

Vierailija
12/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memory foam

Vierailija
13/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Memory foam

Liian kovia jos on kevyt pää. 

Vierailija
14/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tempur oli minulle aivan liian kova ja meni enemmänkin niska kipeäksi. Wellpur jyskistä parempi mutta mikä o hyvä tukeva niskatyyny ???

Vierailija
15/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuommoinen ergonominen tyyny. Jyskistä sen joskus ostin

Vierailija
16/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littaantunut untuvatyyny alle ja tattarityyny päälle. Niskakivut historiaa. Pysyy paikallaan ja muotoutuu. Esim tattariina myy.

Vierailija
17/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin joku downfeel-versio. Täytteen määrää voi ottaa pois sikäli tuntuu liian muhkealta, mutta eipä ole ollut tarvetta vähentää. Vuosia sitten ostin nämä 2 tyynyä ja useiden pesujen jälkeenkin ovat parhaat tyynyt kylkinukkujalle. Hintaa taisi olla peräti 17€ kpl tarjouksessa (ovh n. 59€/kpl), eli hintansa väärtejäkin.

Vierailija
18/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://jysk.fi/makuuhuone/tyynyt/kuitutayte/tyyny-800g-hoie-downfeel-5…

Tää on kyllä mun mielestä paras, täytteen määrää voi säädellä ja meillä myös lapsilla on nämä.

Vierailija
19/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvatyynyt mulla parhaita. 

Vierailija
20/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni paras tyyny on ollut fart cushion -tyyppinen tyyny. Tukee mielestäni niskaa parhaiten ja tukee luonnollista nukahtamista. :)