K-kaupat boikottiin
Kauppiaat tekee isoa tulosta samaan aikaan kun kansa kärsii kohonneiden hintojen takia.
Kommentit (76)
Lidlissä ikävimmät myyjät ja pisimmät kassajonot, eikä sieltä milloinkaan saa kaikkea tarvitsemaansa. Mieluummin Cittari tai Prisma, oma valintani 😊
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Just kävin K-marketissa.
Mäkin olen ihan kohta menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljottelee vähemmän niin jääpi rahaa ruokaan.
Kyllä meillä ainakin vaikuttaa talouteen hurja hintojen nousu, vaikka ei ryypätä eikä tupakoida. Emme myöskään käytä pahemmin mitään palveluja (parturi, jalka- tai kauneushoitola, ruokien tilauspalvelut yms), emmekä biletä baareissa. Auton käyttöä on minimoitu ja kaikessa säästetään entistä enemmän.
Miksi vastailet noin tyhmiä, oletko jonkun elätti, kun ei näytä koskevan tai kiinnostavan sinua, muuten kuin paskanjauhannan muodossa?
Oletpas äkäinen. Ruhoutu hyvä mamma ja mene vaikka syömään, jos tuo on jotain nälkäkiukkua. :)
Sinä voisit aikuistua ja vastata asiallisesti. Nämä palstakliseet on jo niin nähty.
Meillä on ihan hyvä elintaso, ruokaakin on, ei tarvitse nälkäkiukkua potea. Säälittää siellä alimmalla tasolla, eli köyhyysrajalla elävät. Kaikki kurimuksessa elävät eivät ole juoppoja. Mutta voihan silmät sulkea ja ladella vaan aikansa kuluksi latteita letkautuksia.
Miten voi joku ruokakauppakin herättää noin paljon tunteita? Ei siellä ole pakko käydä, jos ei halua.
En boikotoi. Käyn kylän k-marketissa koska siellä ei ole jonoja eli asiointi on mukavampaa kuin muissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin vaikuttaa talouteen hurja hintojen nousu, vaikka ei ryypätä eikä tupakoida. Emme myöskään käytä pahemmin mitään palveluja (parturi, jalka- tai kauneushoitola, ruokien tilauspalvelut yms), emmekä biletä baareissa. Auton käyttöä on minimoitu ja kaikessa säästetään entistä enemmän.
Miksi vastailet noin tyhmiä, oletko jonkun elätti, kun ei näytä koskevan tai kiinnostavan sinua, muuten kuin paskanjauhannan muodossa?
Oletpas äkäinen. Rauhoitu hyvä mamma ja mene vaikka syömään, jos tuo on jotain nälkäkiukkua. :)
Sinä voisit aikuistua ja vastata asiallisesti. Nämä palstakliseet on jo niin nähty.
Meillä on ihan hyvä elintaso, ruokaakin on, ei tarvitse nälkäkiukkua potea. Säälittää siellä alimmalla tasolla, eli köyhyysrajalla elävät. Kaikki kurimuksessa elävät eivät ole juoppoja. Mutta voihan silmät sulkea ja ladella vaan aikansa kuluksi latteita letkautuksia.
Vai että palstakliseet.. Sinä taisit aloittaa, kun kirjoitit "Miksi vastailet noin tyhmiä, oletko jonkun elätti, kun ei näytä koskevan tai kiinnostavan sinua, muuten kuin paskanjauhannan muodossa?"
Aikuistu itse ja letkauttele itse viisaampia tästä eteenpäin. :D Pusit ja halit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasan varmasti, että jos näkisin mitä ostatte, niin siinä on turhuutta paljon. Turhuudet maksavat.
Et nyt ole tasan varmasti. Teen 95% itse kaikki ruuat ja olen aika velho näissä hommissa. Ostamme suht laadukkaita vaatteita ja kenkiä jne, mutta ne sitten kestävätkin pitkään. Olisi varaa kuluttaa enemmän, mutta minkä takia? Meillä on säästökohde, ja siitä ei tingitä. Ei ole aurinkorantojen loma.
Ymmärrän liike-elämän voitontavoittelun, tietenkin kun yrittäjäperheestäkin olen, mutta noin valtavia korotuksia en. Just uutisista tuli, kuinka erään energialaitoksen voitto kasvoi satoja prosentteja. Herrat makselee itselleen miljoonien bonuksia. Ja ei, en halua yrittäjäksi, ei ole kaikkien juttu. En myöskään kadehdi ketään, ainoastaan ihmettelen kuinka tällainen sallitaan. Mulle riittää hyvin mun palkkatulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas äkäinen. Rauhoitu hyvä mamma ja mene vaikka syömään, jos tuo on jotain nälkäkiukkua. :)
Vai että palstakliseet.. Sinä taisit aloittaa, kun kirjoitit "Miksi vastailet noin tyhmiä, oletko jonkun elätti, kun ei näytä koskevan tai kiinnostavan sinua, muuten kuin paskanjauhannan muodossa?"
Aikuistu itse ja letkauttele itse viisaampia tästä eteenpäin. :D Pusit ja halit!
Ja sinun fiksu neuvo oli "Ryyppää vähemmän, niin jää rahaa ruokaan"? Eikä mitään hajua mihin esim. ap:n rahat kuluu? Ja lopuksi kulahtanut kehotus.
Minä jatka ostelua H:gin Mustassa Pekassa.
Sieltä saa kaiken 😊
Kuka kärsii? En tunne ketään joka noista hinnoista kärsisi. Porukka kulkee Tesloillaan ja valittaa ruoan hinnasta... noloa.
Tykkään käydä Citymarketissa. Paras valikoima. Ei siihen ruokaan nyt niin paljon mene rahaa. Säästää sitten muualta.
Kyllä mä saan joka kuukausi s bonusta satoja euroja, kyllä kannataa käydä vain siellä, siellä on muutenkin yhtä halpaa kuin halvimmassa, siis nää bonukset on pelkkää voittoa asiakkaalle kun keskittää sinne.
Muissa on myös paljon enempi ulkomaalaisia tuotteita, esim ostin kerran k-kaupasta keiju markariinin kun viittinyt ajaa prismaan asti yhden tuotteen takia, niin se oli tehty ulkomailla, en sitten oo astunut siihen kauppaan. Prismasta olisin saanut kotimaisen varmasti samaan hintaan tai edullisemmin.
Lidl on huono kauppa,vuosia sitten kävin.kyllä on huono valikoima.
Eläköön K-kaupat !!!
K, eli Kesko. On listattu helsingin pörssiin. Tämä ei ole sijoitusvinkki, mutta jokaisella on teoriassa mahdollisuus ostaa keskon osakkeita ja päästä mukaan "rahan tuloon". Yhtä osaketta kohden kesko maksaa 27 senttiä osinkoa neljä kertaa vuodessa. Osakkeen hinta tänään vajaa 20 euroa. Sijoitustuotto siis reilu 5% vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä saan joka kuukausi s bonusta satoja euroja, kyllä kannataa käydä vain siellä, siellä on muutenkin yhtä halpaa kuin halvimmassa, siis nää bonukset on pelkkää voittoa asiakkaalle kun keskittää sinne.
Muissa on myös paljon enempi ulkomaalaisia tuotteita, esim ostin kerran k-kaupasta keiju markariinin kun viittinyt ajaa prismaan asti yhden tuotteen takia, niin se oli tehty ulkomailla, en sitten oo astunut siihen kauppaan. Prismasta olisin saanut kotimaisen varmasti samaan hintaan tai edullisemmin.
Satoja euroja bonusta? Minkälaiset ostokset sinulla sieltä on, jos saat joka kuukausi satoja euroja bonusta?
Lidlin ruokakori 30 euroa edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on huono kauppa,vuosia sitten kävin.kyllä on huono valikoima.
Eläköön K-kaupat !!!
Meidän lähellä on kolme Lidliä ja tykkään käydä varsinkin siinä uusimmassa ja isoimmassa ostoksilla. Joskaan en ole sieltä tyhjin käsin lähtenyt, vaan joka ikinen kerta olen ostanut enemmän kuin olen ajatellut.
Lähellä ja työmatkoilla on useita s-marketteja ja k-supermarketteja, muutama Prisma ja Citymarket, sekä tietenkin pieniä Alepoita yms.
En ole mitenkään kauppauskollinen, mutta tykkään käydä siisteissä k-supermarketeissa arkiostoksilla. Prismat ja cittarit ovat usein liian isoja ja kun on päivällä ollut jalkojen päällä kahdeksan tuntia, niin ei sitä viitsi lähteä tallaamaan jotain jättiPrismaa jonkun muutaman tavaran takia varsinkaan kun autoakaan ei niissä saa lähelle.
Olen huomannut, että kun maksaa kortilla niin ei hintojen nousua edes huomaa. Suosittelen kaikille, joita hinnat ärsyttävät.
Luuletko tosiaan että s-ryhmä ei tee tulosta vaan "pallauttaa" voitot asiakkaille, aikamoista vedätystä kaupalta.