Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet onnellinen?

Vierailija
23.03.2023 |

Mitkä pienet asiat elämässä tekee sinut onnelliseksi? Rakastan luontoa ja just nyt on hetki aikaa viettää sitä luonnossa. Elämä koostuu pienistä hetkistä, jotka voivat antaa niin paljon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausitolkulla enemmän tai vähemmän koko ajan särkenyt tenniskyynärpää on vihdoinkin parantunut sen verran ettei satu enää joka päivä. Tästä olen hyvin onnellinen :)

Vierailija
2/5 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheestä, suvusta, ystävistä. 

Kyvystä löytää onnea pienistä asioista, esim. vaikka tällä hetkellä parasta on taimien esikasvatus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheestä, suvusta, ystävistä. 

Kyvystä löytää onnea pienistä asioista, esim. vaikka tällä hetkellä parasta on taimien esikasvatus. 

Hups , luinpa viestisi ap. tosi huonosti. Ei ekat asiat ole pieniä, vaan todella suuria. Tässä juuri läheisen menetettyäni olen sen taas kerran hyvin muistanut. 

Vierailija
4/5 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anime:

Konosuba jatkuu ens kuussa. ^.^

Vierailija
5/5 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko elämäni on täynnä pieniä ihania asioita. Laiskat  kiireettömät aamut. Oma koti, oma talous, kyky olla itsekseen ja nauttia rauhallisuudesta. Oma aika , oma vapaus. Ei tarvi käydä töissä.

Ne isot asiatkin ovat tärkeitä, lapset, sukulaiset, ystävät, terveys harrastukset, puhdas luonto ja oikeudet sen käyttöön. Suhtkoht oikeusvaltio. Vielä pienet rikostilastot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi