Mistä asiasta olet onnellinen?
Mitkä pienet asiat elämässä tekee sinut onnelliseksi? Rakastan luontoa ja just nyt on hetki aikaa viettää sitä luonnossa. Elämä koostuu pienistä hetkistä, jotka voivat antaa niin paljon.
Kommentit (5)
Perheestä, suvusta, ystävistä.
Kyvystä löytää onnea pienistä asioista, esim. vaikka tällä hetkellä parasta on taimien esikasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Perheestä, suvusta, ystävistä.
Kyvystä löytää onnea pienistä asioista, esim. vaikka tällä hetkellä parasta on taimien esikasvatus.
Hups , luinpa viestisi ap. tosi huonosti. Ei ekat asiat ole pieniä, vaan todella suuria. Tässä juuri läheisen menetettyäni olen sen taas kerran hyvin muistanut.
Anime:
Konosuba jatkuu ens kuussa. ^.^
Mun koko elämäni on täynnä pieniä ihania asioita. Laiskat kiireettömät aamut. Oma koti, oma talous, kyky olla itsekseen ja nauttia rauhallisuudesta. Oma aika , oma vapaus. Ei tarvi käydä töissä.
Ne isot asiatkin ovat tärkeitä, lapset, sukulaiset, ystävät, terveys harrastukset, puhdas luonto ja oikeudet sen käyttöön. Suhtkoht oikeusvaltio. Vielä pienet rikostilastot.
Kuukausitolkulla enemmän tai vähemmän koko ajan särkenyt tenniskyynärpää on vihdoinkin parantunut sen verran ettei satu enää joka päivä. Tästä olen hyvin onnellinen :)