Vihreä ohisalo haluaa polttoaineen hinnan yli 3e litra
Minulle käy ihan hyvin , käytän sitten vähemmän sähköä , enemmän polttopuita , käytän vähemmän julkisia ja enemmän omaa autoa ja vähemmän luomua , enemmän pirkkaa........
Kommentit (70)
En äänestä vihreitä, koska minun on pakko tehdä töitä, että saan syödä ja asua ja elättää perheeni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain työssäkäyville sitten ihan kylmä lisävero ja monetkin jo lyö hanskatkin tiskiin matalapalkoilla.
Kyllä tuo nostaa kaikkien muidenkin tuotteiden ja palveluiden hintaa, eli ei se pelkästään yksitysautoilijoihin koske. Tämä on nyt käytännössä todistettu.
Ohisalohan on köyhyystutkija, yrittää saada mahdollisimman paljon tutkittavaa.
Ministereille bensan hinta on yks hailee kun eiköhän nuilla ole kyydit muitten toimesta ja kuka tietää paljonko ajellaan takseilla veronmaksajien piikkiin.
Kaikki vihervassarit on siitetty peräs uoleen mutta ohivuoto myös porsi aaaanuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole köyhällä varaa äänestää sosialistia - ja pitää olla ihan stanan rikas voidakseen äänestää vihreitä.
Äänestän vihreitä, olen köyhä autoton 40-kiloinen.
No kansantaloudellisesti se on vahingollista. Yksinkertaisesti järjestöntä, koska se kiihdyttää inflaatiota entisestään. Polttoaine ja sähkö ovat energiaa, ja juurihan meillä on tässä nyt ollut tätä ENERGIAKRIISIÄ, joka on juurisyy tälle vahingolliselle inflaatiotasolle. Miksi ihmeessä sitä halutaan nyt nyt toistaa uudelleen, kun nykyisestäkään inflaatiosta ei ole päästy eroon? Ruoka tulee taas kallliimmaksi tuollaisen myötä, samoin monet muut välttämättömyystarvikkeet.
Minua kiinnostaa montako autoa Ohisalon perhe omistaa siellä Helsingin keskustan joukkoliikenteen ytimessä asuessaan....
Eikös persut hehkuta synteettistä pensaa? Se maksaa 50€/L. 3€ on nähdäkseni aika halpaa.
Vero vero vero vero ilmasto ilmasto ilmasto ilmasto islam hyvä islam hyvä sateenkaari sateenkaari vero ilmasto hiilidioksidi höpön pöpön loputtomiin...
Tuo on tasan mitä kuulen kun vihreä avaa suunsa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eikös persut hehkuta synteettistä pensaa? Se maksaa 50€/L. 3€ on nähdäkseni aika halpaa.
Ei hehkuta, ei maksa.
Ihan vain työssäkäyville sitten ihan kylmä lisävero ja monetkin jo lyö hanskatkin tiskiin matalapalkoilla.