Kun sulla on töistä vapaapäivä, niin kuinka moneen nukut?
Kommentit (36)
Ihan sama, onko työpäivä vai vapaapäivä, herään klo 8.30. (Teen iltavuoroa.)
Hyvin nukutun yön jälkeen 7-8 h. Herään aina kello 5 aamulla.Oli vapaa päivä tai ei? Oli kesälomat tai ei.Terv. aamun virkku illan torkku.
Nukuin puoli ysii, laitoin pesukoneen päälle ja aamukahvin valuu juuri tuolla. Entäs ite AP ootko aamuvirkku
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nukutun yön jälkeen 7-8 h. Herään aina kello 5 aamulla.Oli vapaa päivä tai ei? Oli kesälomat tai ei.Terv. aamun virkku illan torkku.
Täysin sama täällä. Ei pysty nukkumaan pidempään. Rakastan aamuja kun ei väsytä ja inhoan iltoja kun väsyttää.
Koira herättää kuudelta kuten joka päivä.
En käytä herätyskelloa, herään joka päivä luonnollisesti 5.30-7.30 välillä. Yleisimmin kuuden jälkeen. Eipä se kroppa tiedä onko arkipäivä vai viikonloppu.
Päästyäni ylipainosta loppui myös aamutorkkuisuus. Herään klo 7 - 7.30.
Viimeistään 7.30. Toki nukun vaikka klo 13 asti iltapäivällä, jos takana on riittävästi univelkaa (jota on kyllä välillä on ollutkin kun lapset yhtä aikaa kipeänä ja itse saanut 1-2h unta yöllä).
Minua ei kuitenkaan myöhään nukkuminen virkistä, päinvastoin olo on nuhruinen ja väsynyt. Päivän paras aktiivinen ja paras aika on silloin mennyt nukkuessa, eikä loppupäivästä ole mitään parempaa odotettavissa.
Puoliso taas mielellään nukkuisi vapaapäivisin useita tunteja myöhempään ja vastaavasti valvoisi iltaisin tunteja lisää. Minun onnekseni lapset ovat myös aamuvirkkuja.
Herään sina kuuden ja kahdeksan välillä, ihan sama onko työpäivä vai vapaapäivä. Eilen oli työpäivä, heräsin 7.30. Tänään on vapaapäivä, heräsin 6.30.
Vierailija kirjoitti:
Päästyäni ylipainosta loppui myös aamutorkkuisuus. Herään klo 7 - 7.30.
Mun BMI on 19 ja herään klo 11.
Välillä mietin, että miten ihmiset edes osaavat tehdä näin kankeita otsikoita.
"Monelta heräät vapaapäivänä?"
Herään aina viiden kuuden maissa.
Vapaapäivä menee kyllä ihan kotitöihin eikä riitäkään.
Nukun hyvin aina joten ei tarvetta nukkua vapaapäivinä enempiä.
Vähintään 11 , joskus 12. Pitkään nukkuminen on parasta mitä on.
Tänään nukuin harvinaisen pitkään kun heräsin 7.55. Rytmi on vakiintunut siihen, että herään ilman herätystä 5.30-8.00 joka päivä.
Työ-aamuna yhdeksältä, vapaapäivinä jossain yhdeksän ja kymmenen välillä.
Herään samaan aikaan kuin työpäivänäkin.
Viimeistään yhdeksältä koira tahtoo ulos. Siihen mennessä olen yleensä jo herännyt ja ehtinyt loikoilla sängyssä tarpeeksi.