Millaista henkilökuntaa tuolla Eckerö Linellä oikein on? Kai nyt jokainen terve ihminen haluaa auttaa näkövammaisia.
Vaikka ei olisi työpaikalla erikseen ohjattu, niin jos näkee ryhmän olevan näkövammaisia niin apua tarjotaan heille. Aika julmia ihmisiä on hakeutunut alalle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nakovammaisen-heidin-tarvitsema-apu…
Kommentit (86)
Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?
En minä ainakaan halua auttaa että äläpä yleistä
Eckerössä ei sitten sujunut kuin Strömsössä.
On tylyä. Ei kai niitä näkövammaisia asiakkaita jatkuvasti ole. Ihan jo hyviin käytöstapoihin kuuluu auttaa pulassa olevia. Mutta eihän nykyään missään mitään palvelua ole.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?
Eckeröllä on suomalainen henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?
Onko ne kaikki virolaisia, kun on suomalainen laiva?
Asiakaspalvelijat ovat asiakaspalvelijoita eivätkä mitään apusisaria. Eikös tuollaisilla näkövammaisilla sitäpaitsi ole mahdollisuus ihan omaan avustajaankin jos ei pärjää ilman?
Ei ole suomalainen laiva, vaan ahvenanmaalainen. Sieltä varmaan henkilökuntakin enimmälti. Siinäpä selitys.
Jos apu on luvatta, sitä pitää myös antaa.
Surkeaa asiakaspalvelua!
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijat ovat asiakaspalvelijoita eivätkä mitään apusisaria. Eikös tuollaisilla näkövammaisilla sitäpaitsi ole mahdollisuus ihan omaan avustajaankin jos ei pärjää ilman?
Miksi sitten apua luvattiin risteilyä myydessä?
=Luvattua tuotetta ei ole toimitettu, rahat takaisin ja korbaus tapahtuneesta.
Eckeröllä on suomalainen henkilökunta. Mukavia ovat olleet, tässä on nyt töpätty oikein kunnolla.
Näitä kommunikaatio katkoksia on nykyään joka puolella. Ihan mihin vaan soitat ja luulet asioiden hoituvan, saat pettyä. Osaamista ei löydy asiakaspalveluissa. Jokainen puhuu omiaan. Puhelimessa vakuutellaan, mutta mihinkään ei kirjata tai laiteta eteenpäin. Yritänkin asioida aina sähköpostitse. Silloin on mustaa valkoisella mitä menty taas lupailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suomalainen laiva, vaan ahvenanmaalainen. Sieltä varmaan henkilökuntakin enimmälti. Siinäpä selitys.
Ai, mä luulin, että Ahvenanmaa on Suomea. Milloin se itsenäistyi?
no kyllä näin suuren seurueen kanssa olisi pitänyt olla mukana joku näkeväkin yksilö tai useampi. Vaikka tilanne jälkikäteen kerrottuna hassulta tuntuu, niin onhan henkilökunta siellä varmasti muutenkin työllistettynä ja tämä "hetken" ohjeistus olisi todellisuudessa ollut jotakin muuta. Myyntipalvelun olisi toki pitänyt tajuta tilanne. Sinänsä aika rohkeaa että ovat sokkona lähteneet Tallinnaan seikkailemaan.
Sokeat risteilyllä - niillä tulee olla oma avustaja kyllä kuten muutenkin.
Eikö sen saa mukaan maksutta?
Vierailija kirjoitti:
On tylyä. Ei kai niitä näkövammaisia asiakkaita jatkuvasti ole. Ihan jo hyviin käytöstapoihin kuuluu auttaa pulassa olevia. Mutta eihän nykyään missään mitään palvelua ole.
Kyllä vammaiset, ottaa mukaan oman avustajan
Muute me muut asiakkaat maksamme tuon henkilökohtaisen palvelijan
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommunikaatio katkoksia on nykyään joka puolella. Ihan mihin vaan soitat ja luulet asioiden hoituvan, saat pettyä. Osaamista ei löydy asiakaspalveluissa. Jokainen puhuu omiaan. Puhelimessa vakuutellaan, mutta mihinkään ei kirjata tai laiteta eteenpäin. Yritänkin asioida aina sähköpostitse. Silloin on mustaa valkoisella mitä menty taas lupailemaan.
Pyysivät soittaessaan ympäripyöreästi apua vai pyysikö se soittaessa että pitää järjestää heille buffaan oma tarjoilija? Sitä tuossa haluttiin?!
Rn oikein ymmärrä
Hyvä asiakas. Jos haluat tietää minkälaista henkilökuntaa Eckerölinella on, ole ystävällinen ja ota yhteyttä Eckerö Linen asiakaspalveluun.