Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo saavuttanut seksin saralla ne asiat, jotka haluaisit ehdottomasti kokea? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vierailija
22.03.2023 |

Eli asiat joiden toteutumattomuus harmittaisi kuolinvuoteella tai vaiheessa, jossa kokisit seksielämän olevan ohi. Ja asiat joiden arvelet olevan realistisia saavuttaa. Fantasioista ne, jotka oikeasti haluaisit toteuttaa irl.

Itsellä 50+ iässä kumppanin kanssa swinger-elämän maistelu ja kumppanini ollut siinä mukana omasta halustaan, ei pelkästään mielikseni. Mitä tuolla on määrällisesti tai laadullisesti tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta ei ole ollut niin tärkeää vaan yhteinen halu kokea jänniä juttuja.

Kerro halutessasi kommenteissa jutut, jotka ovat vielä to-do-listallasi tai joiden arvelet jäävän tekemättä tai mikä oli tuo juttu, jonka jälkeen rastit oli ruuduissa. Ja miä aiot mahdollisesti tehdä asian suhteen.

Jotenkin toivon, ettei tämä olisi sama lista kuin villeimmät fantasiasi, vaan jotenkin elämän realismi olisi tässä mukana. Eli jos puhuttaisi urheilusta niin vastaus ei olisi: "Olisin halunnut voittaa NHL-, F1- ja maailman vahvin mies mestaruudet sekä Wimbledonin" Ymmärtänette pointin. Toinen toive on, että syitä miksi asiat eivät ole menneet kuten halusi katsottaisiin ennemmin peilistä kuin muista ihmisistä.

Oletko jo saavuttanut seksin saralla ne asiat, jotka haluaisit ehdottomasti kokea? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja kyllä. Ei alle 30 v mennessä voi mitenkään olla saanut tarpeekseen seksistä ja tietysti kokea uusia asioita uusin ihmisten kanssa. Tai yksikin kumppani riittäisi jos olisi sopiva... oon kyllä jo kokenut kaikki realistiset fantasiani tähän mennessä ja enemmän, mutta jano on vielä lisää.

Tän hetkisten äänten perusteella oon ainoa nainen ja toinen alle nelivitonen eli en kuulu tänne. Heippa!

Vierailija
2/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swingeröinti ja lisää seksibileitä. Yksissä vasta oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjututkin puuttuu. Mitään ei saa ehdottaa, koska puoliso tuskastuu. Sitten ihmetellään, kun parisuhde tylsistyttää ja on pelkkää arkea. Puolisosta tulee tylsä ja ratkaistaan asia menemällä vieraisiin kokemaan uutta.

Vierailija
4/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu aina vain paranevan iän ja kypsymisen myötä. Haluan kokeilla vielä paljon uusia asioita.

N42

Vierailija
5/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut kokea seksiä kahden naisen kanssa,josta haaveillut.että sais herkkua kyllikseen,nuolla pillua ja naida samalla,ajatuskin kiihottaa.

Vierailija
6/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut naisen kans myös,miltä tuntui?Tyttöjen välinen seksi tosi kiihottavaa katella,tulee tosi kiihottunut olo.Haluttais osallistua kimppaan.

Vierailija
7/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut naisen kanssa. No parien mukana. Pariskunnan mies katsellut meidän puuhia. Toisinaan mies pannut vain vaimoaan lopulta, toisten kanssa molempia ja yhen kanssa vain mua vaimon katsellessa. Ihan siitä ollut kiinni mitä mä oon halunnut. Ei siis se että mies pannut vaan mua oo ollu musta vaan heidän haluista mutta se paneeko mies vain omaa vai mua kanssa. Alkuun halusin vain katsella ja naisten välistä kivaa.

Vierailija
8/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei. Olen alle 45-vuotias nainen"

Mutta opiskeluaikana vastasin erään 35-vuotiaan pariskunnan seuranhakuilmoitukseen, jossa hakivat naista kolmanneksi. En ole varsinaisesti bi, mutta halusin kokea miltä tuntuisi hyväillä naista ja olla itse naisen hyväiltävänä.

Rouva oli tumma ja verevä, pehmeämuotoinen, naisellinen kaikin puolin. Ja sielunsisar. Hän sai herkästi orgasmin, ja vuoron perään niitä hänen miehensä kanssa hänelle häpyä hyväilemällä tuotimme.

Minäkin antauduin heidän käsilleen, mutta en osannut tai uskaltanut varsinaisesti laueta. Kemiat ei toimineet miehen kanssa. Hän oli juntti, valitettavasti, ja vaikka olin etukäteen ajatellut että yhdynnänkin voisi ehkä kokea, niin ei sytyttänyt.

Pariskunnan rakastelu sen sijaan oli oikein kiihottava katsella.

Nyt kun olen ollut pitkään naimisissa, niin kolmannen pyörän, miespuolisen sellaisen, jännittävän uroksen, voisin makuuhuoneeseemme kuvitella. Se on kokematta.

Vierailija
9/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M80. Mn-seksissä koettu kaikki haluamani. Mm seksiä en halua. Olen ollut riittävästi mmn-seksissä, mutta mnn on kokonaan kokematta. Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
10/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä haluaisin kokeilla vielä toista miestä niin että hän panisi mua ja runkkaisi samalla. Tai itse panisin ja runkkaisin samalla hänen kaluaan kuin omaani.

Vierailija
11/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken haluamani olen varmaan jo saanut, ja saan yhä. Aivan taivaallista seksiä saan mieheltäni. ei mitään valitettavaam hän just täytti 61, mutta aina seisoo kun haluan. Muutenkin urheilutausta, ja tupkankin lopetti jo 20 vee sitten, no valkkaria menee, mutta ei näy missään.

Vierailija
12/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useitakin juttuja, joita en ole vielä saanut kokea esim. gangbang, cnc, dp. Kyllä tässä vielä ehtii.

Vierailija
13/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% ei-vastauksia.  Eniten vastauksia yli 45-vuotiailta miehiltä, joista n. yksi kolmasosa kyllä-vastauksia.

Vierailija
14/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen 44-vuotias ikisinkkunainen, joka on aina haaveillut pitkästä parisuhteesta, jossa rietastella ja rakastella oman kullan kanssa. Eli ei ne haaveet aina ole jotain extreme-juttuja, jos ei koskaan ole saanut kokea edes tavallista hyvää parisuhdeseksiä. Haluja on todella paljon nykyään, sopivaa kumppania ei vaan ole löytynyt tai en ole saanut.

Vierailija
15/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku upea shemale pitäisi vielä joskus kokea. M40

Vierailija
16/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia on jäänyt kokematta elämässä, mitkä olisin voinut paremmassa parisuhteessa käydä läpi.

Toisaalta olen kokenut sinkkuaikoina varmasti enemmän kuin moni muu ikäiseni, joten en varmaan voi olla katkera.

Vierailija
17/52 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä Kokeiltu monenlaista. Olen pannut lähetys saarnaajassa ja takaapäin. Suuseksin kokemus olis vielä kiva saada ennen. M52

Vierailija
18/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku upea shemale pitäisi vielä joskus kokea. M40

Mäkin haluisin naisena kokea. Mutta ku yhdellä sivulla oli näiden seuranhaku ilmoituksia niin kaikki etsi vain miestä :/

Vierailija
19/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..anaalibileet? ja mimmit huutaa:kulliikullii..

Vierailija
20/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormella en oo ikinä saanut. Niin kummajuttu se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi