Riitta Loiri?
Miksi hän riitelee Loirin perinnöstä? Ei kai ex-vaimolla ole mitään oikeutta enää perintöön jos ositus aikanaan tehty että aivan sama mikä Veskun testamentti on.
Kommentit (31)
Riidelläänkö nyt loirin maalamasta neljästä taulusta ja palkintopysteistä, joista saajat ovat jo luopuneetkin.
Ja ex-vaimo riitelee siitä, että hän saikin 15000 euroa, kun ei halunnut mitään?
Hullua sanon minä.
Ei kelpaa Riitta Loirille pesänselvittäjä jne.No, selvästikään ei ole penaalin terävimmät kynät perimässä ja pesä menee oikeudenkäyntikuluihin.
Vesku oli varmaan antelias. Omia varoja kuluttanut.
Vierailija kirjoitti:
Täysin asiallista tutkia koko juttu, niin kenellekään ei tule myöhemmin mitään oikeutta vaatia.
Kun rahaa on ollut eikä ole enää, se on joutunut jonkun taskuun. Hyvä katsoa kenen.
Tätä en ymmärrä. Miksi Loiri tai kuka tahansa muu kuluta rahaa, nauti elämästään ja rahasta ja laita sitä menemään.
Itse törmäsi sinun ajatusmalliisi tätini kuolinpesässä, kun joku pesänosakas vaati selitystä, mihin tätini on törsännyt hyvän palkkansa ja eläkkeensä, kun se ei ollut tililä tarpeeksi rahaa ja jaettavaksi pesänosakkaille.
Oli laittanut rahansa menemään kaikenlaiseen hemmotteluihin, matkoihin, ravintolaan jne.
Eli oli elänyt elämänsä väärin ja tehnyt vääriä valintoja, kun ahneille perinnönsaajille ei tullut tarpeeksi isoja perintöjä.
Minusta oikeudenkäynti kertoo enemmän Riitta ja Jenni Loirin ahneudesta ja ihmisyydestä, kuin muusta.
Varmaan muiden olisi pitänyt maksaa Vesa-Matti Loirin kulut ja antaa rahat heille.
Kummallakaan naisella ei taida olla lainkaan omia tuloja tai edes ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei ole kerrottu, mistä tässä oikeasti on kyse. Mihin rahat ovat huvenneet.
Taisi mennä leveään ja törsäilevään elämää , muistelen että itse taiteilija kertoi miten käytti rahoja .
Ihan oikein, jokainen saa käyttää itse ansaitsemansa rahat kuten haluaa. Parempi, että Vesku olisi laittanut haisemaan kaiken, niin ei tarvitsisi kersojen taistella. Hankkikoot tyhjäntoimittajat omat rahansa.
Mitä tämä Jenni Loiri muuten tekee elääkseen? Missä ammatissa hän toimii?
Jenni Loiri 44v ? Ihanko oikeasti. On huomattavasti vanhemman näköinen.
Vesku ei tajunnut rahasta mitään, pani menemään sen mitä tuli, ja tulihan sitä. Ympärillä oli hovi, joka imi Veskun kuiviin. Veskulla ei tainnut olla edes lompakkoa, taskut oli täynnä viidenkymmenen euron seteleitä, joilla maksoi omat ja kavereiden ravintolaillat ja taksikyydit.
Kuolinpesällehän ne menevät, eli käytännössä perillisille.