Riitta Loiri?
Miksi hän riitelee Loirin perinnöstä? Ei kai ex-vaimolla ole mitään oikeutta enää perintöön jos ositus aikanaan tehty että aivan sama mikä Veskun testamentti on.
Kommentit (31)
Joko tämäkin on liittynyt riitelijöiden joukkoon. Eikös se ollut Jenni Loiri se pää pukari tässä sotkussa.
Ja jos Riitta on todella ruvennut riitelemään perinnöstä niin voi vaan arvailla kenen taskussa Jennin tahto on.
Jaa iltapaska kertoikin tuon että Riittakin on liittynyt riitelijäksi perintö sotkuun. No pääpukarihan on nyt selvillä. Jannistä muuten näkee että taiteilija elämää on hänkin viettänyt.
Vesku testamenttasi jotain Riitalle. Näin Riitasta tuli osallinen. Muutoin ei olisi oikeutta riidellä.
Kai haluaa perinnön vain lapsille tämän 2017 testamentin mukaan. Ei kauhean isoista summista kumminkaan ole kysymys mitä perinnöstä muut saa toisen testamentin mukaan, jotain soittimia.. en viitsis tuollaisesta riidellä.
Loirin lapselle on järkytys että isä oli tuhlari...
Vierailija kirjoitti:
Loirin lapselle on järkytys että isä oli tuhlari...
Että jostain pitäisi tulla enemmän rahaa kuolinpesään... nolo homma.
Tähän varmaan pätee se, että pesänjakotilanteissa ei varsinaisesti riidellä rahasta vaan rakkaudesta. Pintaan puskee vanhat muistot, kateus, rakkaus, loukkaukset ja muut aikoinaan käsittelemättä jääneet tunteet.
omituinen sotku sen mukaan mitä olen lukenut. Joku sai pianon ja toinen neljä taulua. Suurilta osin kaikki kuitenkin menee lapsille. Eikö tällasessa riitelyssä polteta enemmän rahaa kuin mikä on epäselvää? Ja todella epämiellyttävä juttu kaikkineen, väittävät että Vesku dingdong tehdessään testamenttia jne. Vaikka ois kuolemaisillaan niin saa sitä testamentteja tehdä. Ja ehkä juuri siinä tilanteessa voi reflektoida elämäänsä ja tehdä just mitä haluaa ja tuntuu oikealta. Yleensähän sitä taistellaan siitä 20 v vanhasta testamentista joka ei ole enää ajantasalla..
Sitten esim se kaveri joka asui Veskun kanssa loppuajan, se että hän saa neljä taulua, ois voinu saada (ja ansaita) vaikka sen puolikkaan, jonka Vesku olisi voinut testamentoida muille kuin rintaperillisille.. Eikä tuo edes tauluja huoli.. Voi kun jokaisella olisi tuollainen aito ystävä kun on poismenon aika <3! Olisiko ottanut taulut ilomielin jos ei olisi riitoja.. Ehkä, ja se vasta harmijos ei tätien ininän takia saa muistoa.
Minusta tuntuu nyt että tässä on tytär ja ex ne jotka seonneet. En tajua tuota.
Täysin asiallista tutkia koko juttu, niin kenellekään ei tule myöhemmin mitään oikeutta vaatia.
Kun rahaa on ollut eikä ole enää, se on joutunut jonkun taskuun. Hyvä katsoa kenen.
Vierailija kirjoitti:
Täysin asiallista tutkia koko juttu, niin kenellekään ei tule myöhemmin mitään oikeutta vaatia.
Kun rahaa on ollut eikä ole enää, se on joutunut jonkun taskuun. Hyvä katsoa kenen.
ja verotkin on maksettu ajallaan ? Kiva että valtiokin maksoi hautajaiset ?
Pennuilla on tatuointeja esillä oikeussalissa. Pitäisi laittaa koko perintö vaikka Ukrainaan. Ei mitään häpyä aikuisilla ihmisillä.
Kaikkea ei ole kerrottu, mistä tässä oikeasti on kyse. Mihin rahat ovat huvenneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei ole kerrottu, mistä tässä oikeasti on kyse. Mihin rahat ovat huvenneet.
Taisi mennä leveään ja törsäilevään elämää , muistelen että itse taiteilija kertoi miten käytti rahoja .
Eivät ole nämä perilliset ymmärtäneet, miten suuriksi asianajajien palkkiot tällaisissa riita-asioissa tulevat. Vai ajattelevatko, että joku ministeriö tulee ne maksamaan, kuten maksoivat suurimman osan hautajaiskuluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä leveään ja törsäilevään elämää , muistelen että itse taiteilija kertoi miten käytti rahoja .
Ihan oikein, jokainen saa käyttää itse ansaitsemansa rahat kuten haluaa. Parempi, että Vesku olisi laittanut haisemaan kaiken, niin ei tarvitsisi kersojen taistella. Hankkikoot tyhjäntoimittajat omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, jokainen saa käyttää itse ansaitsemansa rahat kuten haluaa. Parempi, että Vesku olisi laittanut haisemaan kaiken, niin ei tarvitsisi kersojen taistella. Hankkikoot tyhjäntoimittajat omat rahansa.
Jep. Käyttäkää hyvät ihmiset itse omat rahanne, ja jokainen tienatkoon omansa. Jos jotain talonrotteloa jää, niin se perillisille.
Varsinkin vanhojen ihmisten pitäisi nauttia elämästä, ostaa ja kuluttaa palveluja, kun niitä tarvitsee. Hyödyttää yhteiskuntaa silläkin tavalla vielä, työllistäen. Vanhuksista kun puhutaan vain jonain menoeränä. He voivat olla kaikkea muuta - asennemuutoksella.
Ja mitä tää asia kuuluu yhtään kellekään ulkopuoliselle, kuten av-palstalaisille 😏?
Tekijänoikeuksilla kai tienaa jonkin verran vuosittain (musiikki, elokuvat), en tiedä kenelle menevät.
Kummallinen keissi, siis Riitta Loiri ei ole tyytyväinen tähän uuteen testamenttiin jonka mukaan saisi 15 000 euroa? Mielummin ei ota mitään kuten oli vanhemmassa 2017 testamentissa? voi älynväläys. Jos raha harmittaa niin voihan hän lahjoittaa tuon summan sitten noille lapsille. Jotenkin tulee tunne että hölmöläiset tässä asialla.
Esa-Nappi Lordi!