Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syytän komeita miehiä siitä etten saa naisia

Vierailija
22.03.2023 |

Komeat miehet vievät kaikki naiset

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin joku syyttää miehiä jostain, eikä aina vaan naisia.

Saattaa hyvinkin olla eka kerta av:n historiassa.

Vierailija
22/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syytän omaa rumuuttani siitä etten saa miestä. Ja isotissisiä naisia kun itsellä a-kupin itikan puremat. Isotissiset naiset vievät kaikki miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä menestyneillä audilla ajavilla pukumiehillä, jolla aina myös kello näkyy, on aina vähintään 2 salarakasta, irtosuhteiden lisäksi, että aloittaja on ihan oikeassa.

Vierailija
24/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä menestyneillä audilla ajavilla pukumiehillä, jolla aina myös kello näkyy, on aina vähintään 2 salarakasta, irtosuhteiden lisäksi, että aloittaja on ihan oikeassa.

Miksi sitten olen useampaan kertaa törmännyt täällä mieheen joka on ihnetellyt miksei kelpaa vaikka on Audit ja kellot? Miksi naiset varoittaa miehiä leveilemästä autoilla ja kelloilla profiilissaan?

Vierailija
25/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vikasi, että katselet vääränlaisia naisia.

Vierailija
26/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olen useampaan kertaa törmännyt täällä mieheen joka on ihnetellyt miksei kelpaa vaikka on Audit ja kellot? Miksi naiset varoittaa miehiä leveilemästä autoilla ja kelloilla profiilissaan?

Koska vaatimattomat suomalaiset naiset eivät arvosta leveilevää miestä. Miehen pitää olla salaa rikas, eikä hän saa kuluttaa rahaa itseensä, vaan naiseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme