Syytän komeita miehiä siitä etten saa naisia
Kommentit (26)
Minä syytän omaa rumuuttani siitä etten saa miestä. Ja isotissisiä naisia kun itsellä a-kupin itikan puremat. Isotissiset naiset vievät kaikki miehet.
Kyllä niillä menestyneillä audilla ajavilla pukumiehillä, jolla aina myös kello näkyy, on aina vähintään 2 salarakasta, irtosuhteiden lisäksi, että aloittaja on ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä menestyneillä audilla ajavilla pukumiehillä, jolla aina myös kello näkyy, on aina vähintään 2 salarakasta, irtosuhteiden lisäksi, että aloittaja on ihan oikeassa.
Miksi sitten olen useampaan kertaa törmännyt täällä mieheen joka on ihnetellyt miksei kelpaa vaikka on Audit ja kellot? Miksi naiset varoittaa miehiä leveilemästä autoilla ja kelloilla profiilissaan?
Ihan oma vikasi, että katselet vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olen useampaan kertaa törmännyt täällä mieheen joka on ihnetellyt miksei kelpaa vaikka on Audit ja kellot? Miksi naiset varoittaa miehiä leveilemästä autoilla ja kelloilla profiilissaan?
Koska vaatimattomat suomalaiset naiset eivät arvosta leveilevää miestä. Miehen pitää olla salaa rikas, eikä hän saa kuluttaa rahaa itseensä, vaan naiseensa.
Saattaa hyvinkin olla eka kerta av:n historiassa.