En ymmärrä näitä Ben Affleck / Hugh Grant kohuja
Mikä amerikkalaisia vaivaa? Aina pitäisi olla hymy korvissa. Hirveä kohu Ben Affleckin "murjotuksesta" tai Hugh Grantin skandaalimaisen tylystä käytöksestä haastatelussa Oscar-gaalassa. Mä en nähnyt kummassakaan yhtään mitään ihmeellistä. USA:ssa on jaksettu jauhaa näistä taukoamatta. Jos muuttaisin Jenkkeihin, minkähän maineen saisin vaikkapa vuodessa? Vihamielinen, umpimielinen, kokoajan vihainen, outo ja pelottava nainen? Kun olisin ihan et 'onpa kiva päivä käydä koiran kanssa lenkillä tässä'.
Kommentit (8)
Klikkiotsikoita. Ei kukaan noista mitään kohisee, mutta saadaan klikkauksia ja lisää mainosrahaa.
Tietenkin hakemalla haetaan aina jotain kohuja, mutta onhan se outoa, miten ilmeisen pakko tuolla on aina hymyillä.
Kohuja? Suomessa? Vauvapalstalla. Ei kai sentään 😂
Vierailija kirjoitti:
Kohuja? Suomessa? Vauvapalstalla. Ei kai sentään 😂
Jenkeissähän niistä on jauhettu.
JLo oli sanonut Benille, että "hymyile". Mun mielestä se oli ärsyttävää. Ihanne on se että aina on naama teennäisessä virneessä, vaikka vituttaisi. Mä ainakin haluan olla naama norsunvitulla, jos siltä tuntuu.
Some kohu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EVVK
Joku niitä juttuja katsoo/lukee, ja siksi niitä filmataan ja kirjoitellaan ja kommentoidaan. Se on silkkaa laskelmointia, se kannattaa taloudellisesti.