G: Masentaako pimeys? Mitä oireita teillä on?
Itseäni kyllä masentaa, enemmän kuin muina vuosina. Mieli on alavireinen, kaikki tuntuu raskaalta ja harmaalta. Työ on puurtamista päivästä toiseen.
Kommentit (4)
Haluaisin vain nukkua, aamulla on väkisin noustava ylös. Koko ajan on surkea olo, mikään ei huvita ja ruokahalun kanssa on niin ja näin. Joulun jälkeen tulee aina juhlan jälkeinen masennus, sitä kestää muutaman viikon.
minusta on ihanaa tämä pimeä aika, kynttilät tuo tunnelmaa kivasti, saa hyssytellä sisällä rauhassa tai pukea kunnolla ja lähteä lenkille, eli pidän tästä pimeästa ajasta,
Illalla väsyttää ja aamulla ei jaksaisi nousta ylös. Töissä jaksan ihan hyvin, mutta näin lauantaina tekee mieli vain lueskella ja löhöillä.
Eli en mene ulos, kävelylle tai tee kotonakaan juuri mitään