Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenköhän 8 vuotias koira reagoi esikoiseen?

Vierailija
25.11.2006 |

Osaisikohan joku täällä auttaa? Meille tulossa eka lapsi keväällä ja kotona nyt melkoisen paijailtu dalmis 8v. Miten saisi koiran hyväksymään vauvan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaa koiran haistela lasta ja ei jätä koiraa vauvan kanssa kahden.

Vierailija
2/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 7-vuotias sakemanniuros, kun sain esikoiseni. Kun tulin synnäriltä kotiin, menin edeltä tervehtimään koirustani, jota olin ikävöinyt ja mies toi perässä vauvan. Sit annoimme koiramme heti nuuhkia vauvaa ja nuolaistakin. Koskaan en käskenyt vauvan luota pois, jos halusi käydä nuuhkaisee. Koiran rutiinit eivät muuttuneet muuten oikeastaan kuin, että piti opetella lenkkeilemään vaunujen kanssa.

Meillä se kävi kivuttomasti, mutta varmasti oli osansa sillä, että koiruutemme oli kyl aika pieniin sukulaislapsiin ja heidän rajuihin otteisiin tottunut jo pienestä alkaen.

Kaksin en kuitenkaan jättäisi koiraa ja vauvaa samaan huoneeseen, vaikka itse uskaltauduin siihenkin ( luottamus ja tuntemus niin vahva koiraani). Mutta varottavia ja kamalia juttuja olen kuullut, joten en enää kyllä tekisi niin.

Jokainen koira on kuitenkin yksilö ja reagoi sen mukaan.

Tsemppiä teille uuden perheenjäsenenne odotukseen ja sitten siihen tärkeään vaiheeseen: tutustumiseen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla