Walley-laskut, osamaksu
Onko kenelläkään tietoa, miten Walley lähettää osamaksulaskut? Tuleeko paperisena vai sähköpostiin?
Tässä on nimittäin odoteltu.. eikä mistään päin mitään kuulu... Huhtikuun alkuun oletetaan eräpäivän osuvan, joten pitäisi jo alkaa kuulua...
Kommentit (22)
Riippuu miten oot oston yhteydessä sopinut. Mulle tulee sähköpostiin, kun niin pyysin. Huomaa kuitenkin, että ensimmäinen osamaksulasku tulee vasta ostosta seuraavan kuun puolivälissä. Eli jos oot tässä kuussa tehnyt sen osamaksusopimuksen, lasku tulee ensi kuun puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten oot oston yhteydessä sopinut. Mulle tulee sähköpostiin, kun niin pyysin. Huomaa kuitenkin, että ensimmäinen osamaksulasku tulee vasta ostosta seuraavan kuun puolivälissä. Eli jos oot tässä kuussa tehnyt sen osamaksusopimuksen, lasku tulee ensi kuun puolessa välissä.
No, joo kun odotetaan toista erää maksettavaksi...
Sähköpostiin se ensimmäinen lasku tuli, mutta toisesta ei ole vielä tietoakaan, ja eräpäivän siis pitäisi olla huhtikuun alkupäivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostiin se ensimmäinen lasku tuli, mutta toisesta ei ole vielä tietoakaan, ja eräpäivän siis pitäisi olla huhtikuun alkupäivissä.
Ois sen sitten pitänyt jo tulla. Jos ei löydy roskaposteistakaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun, tai kirjaudu sivustolle. Kirjautuminen pankkitunnuksilla, niin linkkiä en laita.
Kun Walley lähettää tililuoton- laskun niin onko siinä summassa siis lisättynä kaikki mahdolliset luoton korot yms. Vai pitääkö ne itse osata laskea/lisätä jos vaikka maksaa isomman summan mitä kuukausi laskussa on?
Kiitos viisaammat :D
Vierailija kirjoitti:
Kun Walley lähettää tililuoton- laskun niin onko siinä summassa siis lisättynä kaikki mahdolliset luoton korot yms. Vai pitääkö ne itse osata laskea/lisätä jos vaikka maksaa isomman summan mitä kuukausi laskussa on?
Kiitos viisaammat :D
Miksi et lue heidän sivuiltaan noita asioita tai kysy asiakaspalvelusta?
Jos täällä on tililuotto-asiakkaita, he varmasti osaavat kertoa asian :)
Walleyn sivuilta en löytänyt selvää vastausta tai en vaan ymmärrä.
Eli onko kuukausittain saapuvassa tililuoton-laskussa valmiiksi ilmoitettu maksettava summa, joka pitää sisällään velan+luoton kulut?
Ja jos haluaa maksaa velkaa pois enempi kun laskulla ilmenevä määrä, pitääkö siihen osata itse lisätä korot ja kulut vai ilmeneekö laskulla lainan ns. loppu summa(korkoineen ja kuluineen) jonka voi halutessaan maksaa?
Toivottavasti olet päässyt heidän sivuilleen kirjautumaan, sillä siellä pitäisi tehdä allekirjoitus, jotta maksusi hyväksytään. Itse en päässyt ja hieman tuohtunut olen sillä lasku meni perintään vaikka maksoin "osamaksuja" joista sain myös viestin että osamaksu onnistuneesti kirjautunut, vaikkei ollut. Kalliiksi tuli. Edes puhelimessa ei onnistunut korjata tilannetta vaikka heillä itsellä oli tieto että sivut ei toimi.
Mutta siis kyllä siinä laskussa on ainakin aiemmin ollut koko summa mitä kuuluu maksaa, kehoitan silti olemaan tarkkana, ettei mitään jää huomaamatta ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Olen huomannut 2 kertaa,että walley ei toimi kuin viimeisenä päivänä. Eli tarkkana saa olla heidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee sähköpostiin n. kuukauden puolivälissä. Eräpäivä kuun lopussa.
Sähköpostilla tuli. Kertalasku siis hyvin toimi.
Tilasin netistä pienen osan, jonka palautin, en ole saanut palautettu tietoa. Annoin luottokorttitiedot, mutta toimittaja ilmeisesti käyttää Walleytä, jolloin minulle ilmeisesti tietämättäni syntyy luottosuhde Walleyhin. Palautuksen korvauksen saaminen tuntuu olevan mahdoton, koska yritys ei ota palautuksia vastaan. OLKAA VAROVAISIA WALLEYN KANSSS.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet päässyt heidän sivuilleen kirjautumaan, sillä siellä pitäisi tehdä allekirjoitus, jotta maksusi hyväksytään. Itse en päässyt ja hieman tuohtunut olen sillä lasku meni perintään vaikka maksoin "osamaksuja" joista sain myös viestin että osamaksu onnistuneesti kirjautunut, vaikkei ollut. Kalliiksi tuli. Edes puhelimessa ei onnistunut korjata tilannetta vaikka heillä itsellä oli tieto että sivut ei toimi.
Mutta siis kyllä siinä laskussa on ainakin aiemmin ollut koko summa mitä kuuluu maksaa, kehoitan silti olemaan tarkkana, ettei mitään jää huomaamatta ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Näitä tuntuu tulevan nykyään yllättävän herkästi ja yritykset ei näytä olevan missään vastuussa. Vaikka lopulta selviäisi, että liikamaksuja oli tullut reilusti, niin rahanpalautuksesta ei ole tietoakaan. Elpy on ainut, joka on maksanut liikaa maksettuja, vaikka ensin perintäfirma peri aiheettomasti muka maksamattomia laskuja. Perintäfirma ei ole rahoja palauttanut ja korot ja kulutkin oli lähes järkyttäviä.
aivan shittiä koko sovellus ja uutta kehitetty vaikka kuinka kauan, mutta edelleen "kaikki ei toimi vielä uudessa sovelluksessa" Miksi sitten avattu keskeneräisenä ,ellei kaikki toimi! EI Enää Ikinä mitään Walleyn kautta!
Walley on kusetus-ta heikolle ainekselle!!!!
Vierailija kirjoitti:
Walley on kusetus-ta heikolle ainekselle!!!!
Sinähän täällä tulet haukkumaan kaikissa luottosopimuksia koskevissa ketjuissa.
Sinä et varmaan saa luottoa!
Siis maksat vain sen summan mitä laskulla kulloinkin on, ei tarvitse muuta miettiä.
Walley, Elpy, Resurs - oppinut viimein, että EN tilaa mitään luotolla, en ota muutakaan luottoa. Toimijoita liikaa, ne vaihtuvat ja lisääntyvät. Ennen kun tuli selkeä paperilasku, siinä oli kerrottu mikä on erämaksun summa ja kuinka paljon vielä jäljellä. Kaikenmaailman sovellukset vaan sekottaa pään!
Asiakasneuvojat työllistyy ja puhelinlaskuja tulee asiakkaille tällä konstilla hyvin!
Vähän kun suomalainen sanoo englesmannille, et otas wolles esiin.
Mulle tulee sähköpostiin, walley-sovellukseen ja omapostiin.