Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seinäkalenteri lapsen kuvilla

25.11.2006 |

mistä sais edullisimmin seinäkalenteri omilla kuvilla?

kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet valokuvaamot niitä on mainostaneet, ja muistaakseni Sokoskin. Mitä itse olen seurannut, niin hinta on n.30 euroa.

Vierailija
2/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetin tuon kalenterin Multiprintissä (Helsingissä), jonne vein lapsen kuvat muistitikussa. Kalenterin hinnaksi tuli noin 10 euroa, kun tilasin seitsemän kalenteria. Ne eivät ole mitään prameita, mutta kuvat ovat pääasia ja kalenteriosa siinä on selkeä. Sivut on sidottu kierreselkäsysteemillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifillä kalenteri 19,95/ kalenteri.

http://www.ifi.fi/

extrafilmillä pieni kalenteri 9,90 ja iso 19,90.

http://www.extrafilm.fi/

Noi tuli nyt mieleen. Toivottavasti oli edes jotain apua.

Öttis

Vierailija
4/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tilasin ifi:ltä ton kalenterin. Se on iso ja tosi hyvät kuvat. Mukava uutuus oli että kuvien alle sai itse tilatessa kirjoittaa kuvatekstin. Niistä kuvista tuli tosi hauskat. Ja tilaustapa netissä helppo. Paketti tuli 4-5 pvässä. Suosittelen. Tiasin 6kpl ja menevät pukinkonttiin mummoille jne.

Vierailija
5/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.eirikuva.fi

siellä maksaa 19.90 kpl, A4kokoinen. Ja siinä on nimipäivät ja muuta juhlapäivät merkattuina, toisin kuin ifillä ja extrafilmsillä(joka on ruotsalainen). Ja lisäetuna Eirikuvalta ei tarvii maksaa ollenkaan postikuluja kun hakee valmiit kalenterit lähimmästä eirikuvamyymälästä. Niitä myymälöitä on joka kaupungissa useampiakin. Lähimmän myymälän voi valita listasta tilausta tehdessään netistä.

Vierailija
6/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin viime vuonna on nimipäivät ja juhlapyhät merkitty. Hankimme viime vuonna sellaiset lahjaksi mummeille ja hankimme tänäkin vuonna.

Vierailija
7/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika ainakin tosi pitkä. Vielä ei ole näkynyt että en voi sanoa minkälaisia ovat. Hinta oli muistaakseni 17,90.