Rehellinen gallup: saatko aviopuolisoltasi elämäsi parasta seksiä?
Vai onko elämässäsi aiemmin ollut joku, jonka kanssa olet nauttinut kenties huomattavastikin enemmän?
Kommentit (25)
Parisuhdeseksi meillä on hyvää, mutta olen saanut parempaakin( onneksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna nykyiseltä vaimoltani "saamani" seksi on sekä laadullisesti, että määrällisesti surkeinta mitä olen koskaan saanut.
Ei saisi nauraa, mutta nauroin töissä ääneen. Pahoittelut tilanteesta
Naura vaan. Minua itseä ei kyllä naurata paremminkin itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut, vaikka vaimoni onkin ollut ainoa naiseni. Olen aina rakastanut hänen sisäistä kauneuttaa, halukasta tiukkaa voimakasta pillua ja sen orgasmeja. En olisi jäänyt pitkään suhteeseen jos en olisi nauttinut niin suunnattomasti, ettei muusta ole ollut väliä. Kun vaimo on muutenkin ollut kultakimpale ja ajetellut aina parastani ja ollut paras ystäväni maailmassa. En ole koskaan luottanut keneenkään niin paljoa, eikä kukaan ole ymmärtänyt minua niin täydellisesti. Nähnyt kuoreni ja ison egoni läpi. Seksiä ja intohimoa ollut säännöllisesti koko iän.
Mistä sä muka tiedät, ettet saisi mistään muualta parempaa jos ei ole verteilukohtaa kuin omaan hanskaan😂 Sä voit toki olla tyytyväinen teidän seksielämään, mut edes jonkinnäköiseen kannanottoon tarvittais edes toinen kumppani, johon verrata.
No näin jälkikäteen voin miettiä, että mistä olisin löytänyt halukkaan tiukan pillun, jonka voimakkaat pillun lihakset puristaneet kovaa ja joka saanut tuhansia orgasmeja yhdynnöissä. Mistä löytänyt naisen, joka ottanut mielellään suihin loppuun asti tai naisen joka halunnut minua ja kaluani läpi kaikkien ruuhkavuosien pitäen minut edelleen ykkösenä. Veikkaisin, että todennäköisyys olisi ollut todella pieni.
Mutta olleellisinta ollut, etten pystynyt edes kuvittelemaan mitään parempaa seksinautintoa.
Noin vuoden takaisen tiedon mukaan naisia on maailmassa n. 4mrd. Kannattaa toki pitää kuvitelmista kiinni.
Parasta / ainoaa seksiä, ( kalua ) saanut mieheltäni. Muista miehistä ( aidosta kalusta ) ei ole kokemusta. Yhdessä oltu 36v.
Taas joku jeesustelija heteronormatiivi kyselee.
Minkä ihmeen takia sen pitää olla aviopuoliso?