Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi maailman onnellisin maa 6 vuotta peräkkäin

Mutta muualla täytyy olla vielä paljon pahemmin,.. Näin sano
20.03.2023 |

Jep jep
Olen onnellinen, kun maksan 1600e sähkölaskuja, olen onnellinen hoitaja joka otti pakkorokotuksen, etten menetä työtäni. Onnellinen olen myös kun tiedän että vanhuksista pidetään Suomessa hyvää huolta, olen myös onnellinen, kun lapseni päiväkoti ryhmässä on liian vähän aikuisia lapsia kohden, onnellinen olen myös kalliista bensan hinnasta, pelastammehan maailman yksin, onnellinen siitäkin, todella onnellinen olen hyvin onnistuneesta soteuudistuksesta, onnellinen, kun mielenterveys asiat hoidetaan Suomessa paremmin kuin hyvin, olen onnellinen, ku tulee talojen uusi energiauudistus, onnellisesti maksan kymmenien tuhansien energia uudistuksen kotiini.. Voi tätä onnen määrää!! Onnellinen olen tietenkin myös tästä, että suomalaiset ovat onnellisimpia jatkuvasti, eikä Suomessa ole köyhyyttä, ruokajonoja, eikä kurjuutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa pois Suomesta jos ei meno miellytä. Täällä ei varsinaisesti kaivata pessimistejä.

Vierailija
2/5 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihanki kutsuu

perhettä talvisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä huomaa, kun katsoo ympärilleen 🙄

Vierailija
4/5 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onnellinen että ymmärrän miksi moni tekee itsarin.

Vierailija
5/5 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa tilastonikkarointia koko onnellisuuden indeksoiminen. Käytetyistä menetelmistä voidaan keskustella loputtomiin; ainakaan allekirjoittaneen mielestä BKT ei mittaa onnellisuutta millään tavalla.

Parempaan tulokseen joka tapauksessa päästäisiin kysymällä riittävältä otokselta kunkin maan kansalaisia heidän onnellisuutensa aste esim. asteikolla 1-10 ja muodostamalla sitten maakohtainen vertailuluku vastausten keskiarvosta.