Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parantanut tapani liikenteessä

Vierailija
20.03.2023 |

Oivalsin nimittäin, että en olekaan liikenteessä yksin. En enää lähde vihreissä valoissa hidastellen liikkeelle. Olen myös huomannut, että ryhmittymisellä risteyksessä on tarkoitus.
Miten sinä olet petrannut liikennekäyttäytymistäsi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eläkkeellä ollessani olen ottanut tavaksi lähteä pesupallollani neljän ruuhkaan ajeleen. Ihan huvikseni. Hymyilyttää kovin kun lähden kuin lehmä makuulta vihreissä valoissa. Välistä ihan ääneen naurahtelen kun kanssakulkijat vilauttelevat valoja otsasuoni pullottaen. Kiva harrastus.

Tuohon kun laittaa peräkärryn vielä perään, niin kanssakulkijat tykkää.

Vierailija
42/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käännyn risteävälle tielle, annan jalankulkijoille tietä siten, että jään keskelle risteystä vartoilemaan. Takana tulevat joutavat kyllä odottaa siinä missä minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäät etusumuvalot päälle heti kun hämärtää !

Vierailija
44/50 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina varmuuden vuoksi pitkät päällä, niin ei jää vahingossa laittamatta pimeällä tiellä.

Vierailija
45/50 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa, mutta en kävele punaisia päin silloin jos on lapsia paikalla.

Vierailija
46/50 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityn edellä olevaan liikenteeseen täysillä, enkä tuhlaa huomiotani peilien vilkuiluun. Näin on turvallisempaa.

Vierailija
47/50 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmittyminen on ihan tieliikennelaista löytyvä asia. Mutta yllättävän monelle kuskille täysin vieras käsite. Tai ainakin ihan ylivoimaisen vaikeaa.

Vierailija
48/50 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmittyminen on ihan tieliikennelaista löytyvä asia. Mutta yllättävän monelle kuskille täysin vieras käsite. Tai ainakin ihan ylivoimaisen vaikeaa.

Ryhmittyminen kuluttaa renkaita kun rattia joutuu käänteleen edes sun takas. Niveletkin kuluu.

Vierailija
49/50 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto kun vaihtui bemariin, olen kiinnittänyt korostetun paljon huomiota siihen etten kiilaa tai etuile, en kaahaa ja käytän aina vilkkua. Parkkihallissakin jos on risteys - itse asiassa parkkihallissa vasta saa olla tarkkana, se on villiä länttä.

Vierailija
50/50 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tosin en ole koskaan mielestäni tahallaan kovinkaan huonosti ajanut niin höykkyillen ja kiireisesti sekä myös ylinopeutta ja raivonnut. Näin vanhimmiten vaan ei kiinnosta että onko 2 minuuttia aiemmin töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi