Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parantanut tapani liikenteessä

Vierailija
20.03.2023 |

Oivalsin nimittäin, että en olekaan liikenteessä yksin. En enää lähde vihreissä valoissa hidastellen liikkeelle. Olen myös huomannut, että ryhmittymisellä risteyksessä on tarkoitus.
Miten sinä olet petrannut liikennekäyttäytymistäsi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut kaahailun ja alkanut määrätyissä tilanteissa hidastelijaksi. Aina kun Audi tai Bemari tulee roikkumaan perään, niin asetan vakionopeussäätimen tasan nopeusrajoituksen mukaiseksi. Jos tulee ohituskielto, niin laitan nopeuden 5 kmh alemmaksi, kuin nopeus. Ohituskaistan alussa sitten laitan 330 hevosvoimaani jylläämään ja kiihdytän kahdeksasta kympistä nopeasti sataan kahteenkymmeneen viiteen. Kiva nähdä sitten kun pellet ajaa pakotettuna ohi 150 nopeudella.

Tämä saa liikennenarsistin kiehumaan.

Lisäksi teen Audeille ja bemareille seuraavaa: Minulla on kotimatkalla kaksikaistaa eräässä kohdassa ja minä menen siitä suoraan. Usein em. pellet yrittävät vauhdilla tulla oikealle kääntyvältä kaistalta väliin. Jos tunnistan em. merkeiksi, niin kiihdytän turvavälin pieneksi, jottei pääse eteeni. Sitten tarkkailen pellen vauhtia, kun pakotin hänet yrittämään taakseni. Silloin alan hidastamaan, jotta takaa tuleva auto saavuttaa minut. Jos vielä siitä yrittää kiihdyttämällä eteeni, niin laitan taas 330 hevosvoimaa rallattamaan.

Olet vaarallinen muulle liikenteelle.

Nuo audi ja bemari-pellet ovat vaarallisia ja minä annan niille ansionsa mukaan. Niiden kiusaaminen on hauskinta hommaa liikenteessä. Silloin kun tulevat perääni roikkumaan he tulevat taistelukentälle minun säännöilläni.

Vierailija
22/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut kaahailun ja alkanut määrätyissä tilanteissa hidastelijaksi. Aina kun Audi tai Bemari tulee roikkumaan perään, niin asetan vakionopeussäätimen tasan nopeusrajoituksen mukaiseksi. Jos tulee ohituskielto, niin laitan nopeuden 5 kmh alemmaksi, kuin nopeus. Ohituskaistan alussa sitten laitan 330 hevosvoimaani jylläämään ja kiihdytän kahdeksasta kympistä nopeasti sataan kahteenkymmeneen viiteen. Kiva nähdä sitten kun pellet ajaa pakotettuna ohi 150 nopeudella.

Lisäksi teen Audeille ja bemareille seuraavaa: Minulla on kotimatkalla kaksikaistaa eräässä kohdassa ja minä menen siitä suoraan. Usein em. pellet yrittävät vauhdilla tulla oikealle kääntyvältä kaistalta väliin. Jos tunnistan em. merkeiksi, niin kiihdytän turvavälin pieneksi, jottei pääse eteeni. Sitten tarkkailen pellen vauhtia, kun pakotin hänet yrittämään taakseni. Silloin alan hidastamaan, jotta takaa tuleva auto saavuttaa minut. Jos vielä siitä yrittää kiihdyttämällä eteeni, niin laitan taas 330 hevosvoimaa rallattamaan.

Miksi vaarannat muiden ihmisten hengen ja 330 heppaa ei ole paljon mitään joten en sillä keulisi T. Sähköautomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muiden ihmisten hengen ja 330 heppaa ei ole paljon mitään joten en sillä keulisi T. Sähköautomies.

Se on juuri sopivasti, että pakottaa ohittamaan lähempänä 200 kmh vauhdilla ohituskaistalla.

Vierailija
24/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti jos itse ohitan ohituskaistalla audi tai bemari perässä, niin teen ohituksen niin hitaasti, että pellet eivät kerkeä ohi ohituskaistan aikana. Sitten taas vauhti hieman alle rajoituksen. Ihanaa!

Vierailija
25/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri sopivasti, että pakottaa ohittamaan lähempänä 200 kmh vauhdilla ohituskaistalla.

mun bemarista löytyy alle 200 heppaa mut vielä ei ole ajoaika...

Vierailija
26/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on myös se, kun vien emännän Prismaan ja jään autoon odottamaan. Katson aina kaksirivisen paikan ja ajan keula edellä parkkipaikkaan ja edessä oleva jää tyhjäksi. Siinä tarkkailen jos audi tai bemari alkaa autoaan kääntelemään siten, että olisi siihen menossa. Silloin ajan nopeasti autoni edessäni olevalle vapaalle paikalle ja pelle jää nuolemaan näppejään. Parhautta.

Vierailija
27/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti jos itse ohitan ohituskaistalla audi tai bemari perässä, niin teen ohituksen niin hitaasti, että pellet eivät kerkeä ohi ohituskaistan aikana. Sitten taas vauhti hieman alle rajoituksen. Ihanaa!

Miksi juuri auti ja pemari?

Vierailija
28/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat röyhkeitä liikenteessä ja heille pitää näyttää kaapin paikka.

Vierailija
29/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhenmiten ei oo enää tarve ajaa tuhatta ja sataa, ei oo kiiru eikä tarve ohituksille.

Vierailija
30/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa on myös se, kun vien emännän Prismaan ja jään autoon odottamaan. Katson aina kaksirivisen paikan ja ajan keula edellä parkkipaikkaan ja edessä oleva jää tyhjäksi. Siinä tarkkailen jos audi tai bemari alkaa autoaan kääntelemään siten, että olisi siihen menossa. Silloin ajan nopeasti autoni edessäni olevalle vapaalle paikalle ja pelle jää nuolemaan näppejään. Parhautta.

Ai sä oot tää kaveri jonka emäntä katselee lumoutuneena uutta bemsuani. Isken emännällesi silmää usein, taittaa sinullakin olla saanti päällä kauppareissun jälkeen kun emäntäsi on valmiiksi kuin suihkulähde. Olet ilmeisen innokas kuskailemaan emäntääsi kaupoille.

Vierailija
31/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat röyhkeitä liikenteessä ja heille pitää näyttää kaapin paikka.

Ei liikenteessä ole juuri kaappeja, muita kun se sun -89 Hiace.

Vierailija
32/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä oot tää kaveri jonka emäntä katselee lumoutuneena uutta bemsuani. Isken emännällesi silmää usein, taittaa sinullakin olla saanti päällä kauppareissun jälkeen kun emäntäsi on valmiiksi kuin suihkulähde. Olet ilmeisen innokas kuskailemaan emäntääsi kaupoille.

Bemsu kuvaa hyvin tissiposkien autoa.

Vierailija
33/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bemsu kuvaa hyvin tissiposkien autoa.

Bemsut ovat yksityishenkilöiden henkilökohtaisia autoja. Ne on aivan muut merkit jotka ovat jaetussa käytössä.

Vierailija
34/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritielle liittyessäni ajan aina hiljaa ja varovasti, tarvittaessa pysähdyn rampin päässä. Turvallisuus ennen kaikkea.

Vierailija
35/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on autokamera, kannattaa joskus katsoa omaa ajoa vaikka tietokoneella istuen, niin saattaa huomata paremmin, jos johonkin voisi kiinnittää huomiota enemmän ajaessa. Laajakulmakuva voi tietysti vääristää etäisyyksiä esim. edelläajavaan tosin.

Vierailija
36/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kirjoile jokaista älykääpiötä.

Vierailija
37/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PKS suututtaa kyllä kuskit jotka kuvittelee näitä paikallisia kehäteitä joksikin autobahnoiksi, takaa tullaan ja vilkutellaan pitkiä. Jotkut ohittelevat oikealta jopa ruuhka-aikoina. Jotkut pakettiautokuskit on kanssa aivan käsittämättömiä, varmaan virolaisia tai venäläisiä työmiehiä. Kerran alkoi yksi sellainen suututtamaan niin tulipa 80km/h alueella itsekin nostettua nopeus 170 km/h niin sinne jäi slaavimies taakse pakettiautollaan, mutta noin paljon ylinopeutta se vaati.

Vierailija
38/50 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä PKS suututtaa kyllä kuskit jotka kuvittelee näitä paikallisia kehäteitä joksikin autobahnoiksi, takaa tullaan ja vilkutellaan pitkiä. Jotkut ohittelevat oikealta jopa ruuhka-aikoina. Jotkut pakettiautokuskit on kanssa aivan käsittämättömiä, varmaan virolaisia tai venäläisiä työmiehiä. Kerran alkoi yksi sellainen suututtamaan niin tulipa 80km/h alueella itsekin nostettua nopeus 170 km/h niin sinne jäi slaavimies taakse pakettiautollaan, mutta noin paljon ylinopeutta se vaati.

Saa kehätiellä oikealta ohittaa.

Vierailija
39/50 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan aina oikealta tai bussipysäkin kautta tai jakajan väärältä puolelta. En ole vielä päässyt videoon mikä näytettäisi jossain iltapäivälehdessä. Sekös tässä kyrsii.

Vierailija
40/50 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikaan vilkuttelelen valoja edellä ajaville, että ymmärtäisivät mennä joutuisammin. Joskus soitan torvea. Se parantaa liikenteen sujuvuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä