Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parantanut tapani liikenteessä

Vierailija
20.03.2023 |

Oivalsin nimittäin, että en olekaan liikenteessä yksin. En enää lähde vihreissä valoissa hidastellen liikkeelle. Olen myös huomannut, että ryhmittymisellä risteyksessä on tarkoitus.
Miten sinä olet petrannut liikennekäyttäytymistäsi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osaa, ei ole tarvetta petrata mitään.

Vierailija
2/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap olet ihan vimmatun fiksu, kun olet ymmärtänyt lopulta sen mitä autokoulussa on opettettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kerran edellä ajavan perään. Tahallaan se toki ajoi liian lähellä keulaani, mutta sen jälkeen olen pitänyt pidempää väliä edellä ajavaan kun se ei itse ymmärrä.

Vierailija
4/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako vuotta tähän suureen oivallukseen meni?

Vierailija
5/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kerran edellä ajavan perään. Tahallaan se toki ajoi liian lähellä keulaani, mutta sen jälkeen olen pitänyt pidempää väliä edellä ajavaan kun se ei itse ymmärrä.

Sulla on päässä vikaa...

Vierailija
6/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen höllännyt kaasujalkaa. Ennen oli motarilla aina ylinopeutta lasissa.

Vierailija
7/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhtynyt käyttämään vilkkua.

Vierailija
8/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on päässä vikaa...

Älä ny sinutteleen rupee.

Vierailija
9/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ap olet ihan vimmatun fiksu, kun olet ymmärtänyt lopulta sen mitä autokoulussa on opettettu!

No, fiksumpi kuin moni muu törttö tuolla liikenteessä.

Vierailija
10/50 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekevät kiusallaan sitä, mitä muut ajattelemattomuuttaan.

Vierailija
11/50 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eläkkeellä ollessani olen ottanut tavaksi lähteä pesupallollani neljän ruuhkaan ajeleen. Ihan huvikseni. Hymyilyttää kovin kun lähden kuin lehmä makuulta vihreissä valoissa. Välistä ihan ääneen naurahtelen kun kanssakulkijat vilauttelevat valoja otsasuoni pullottaen. Kiva harrastus.

Vierailija
12/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eläkkeellä ollessani olen ottanut tavaksi lähteä pesupallollani neljän ruuhkaan ajeleen. Ihan huvikseni. Hymyilyttää kovin kun lähden kuin lehmä makuulta vihreissä valoissa. Välistä ihan ääneen naurahtelen kun kanssakulkijat vilauttelevat valoja otsasuoni pullottaen. Kiva harrastus.

Minustapa on lystiä moottoritiellä ohittaessa kiilata ohitettavan eteen välittömästi ohi päästyäni, vaikka edessä olisi tyhjää kaistaa kilometritolkulla. Kurakelillä varsinkin.

Jos alla on nastarenkaat, niin toiveissa olisi, että nasta irtoaisi ja lentäisi ohitettavan tuulilasiin. Mieltä lämmittäisi se.

Vierailija
13/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ryhtynyt käyttämään vilkkua.

Minäkin vaihdoin parivuotta sitten japanilaiseen autoon. Nyt menee jo vilkku päälle luonnostaan.

Vierailija
14/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut kaahailun ja alkanut määrätyissä tilanteissa hidastelijaksi. Aina kun Audi tai Bemari tulee roikkumaan perään, niin asetan vakionopeussäätimen tasan nopeusrajoituksen mukaiseksi. Jos tulee ohituskielto, niin laitan nopeuden 5 kmh alemmaksi, kuin nopeus. Ohituskaistan alussa sitten laitan 330 hevosvoimaani jylläämään ja kiihdytän kahdeksasta kympistä nopeasti sataan kahteenkymmeneen viiteen. Kiva nähdä sitten kun pellet ajaa pakotettuna ohi 150 nopeudella.

Vierailija
15/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut kaahailun ja alkanut määrätyissä tilanteissa hidastelijaksi. Aina kun Audi tai Bemari tulee roikkumaan perään, niin asetan vakionopeussäätimen tasan nopeusrajoituksen mukaiseksi. Jos tulee ohituskielto, niin laitan nopeuden 5 kmh alemmaksi, kuin nopeus. Ohituskaistan alussa sitten laitan 330 hevosvoimaani jylläämään ja kiihdytän kahdeksasta kympistä nopeasti sataan kahteenkymmeneen viiteen. Kiva nähdä sitten kun pellet ajaa pakotettuna ohi 150 nopeudella.

Tämä saa liikennenarsistin kiehumaan.

Vierailija
16/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen höllännyt kaasujalkaa. Ennen oli motarilla aina ylinopeutta lasissa.

Olen alkanut ajamaan moottoritiellä kuten siellä kuuluukin eli kelin ja liikennetilanteen salliessa 160-170 km/h on ihan käypä nopeus.

Vierailija
17/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi teen Audeille ja bemareille seuraavaa: Minulla on kotimatkalla kaksikaistaa eräässä kohdassa ja minä menen siitä suoraan. Usein em. pellet yrittävät vauhdilla tulla oikealle kääntyvältä kaistalta väliin. Jos tunnistan em. merkeiksi, niin kiihdytän turvavälin pieneksi, jottei pääse eteeni. Sitten tarkkailen pellen vauhtia, kun pakotin hänet yrittämään taakseni. Silloin alan hidastamaan, jotta takaa tuleva auto saavuttaa minut. Jos vielä siitä yrittää kiihdyttämällä eteeni, niin laitan taas 330 hevosvoimaa rallattamaan.

Vierailija
18/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri sanoi että oli virhe hommata silmälasit. Niitä ennen sai ajaa esteettömästi liikenteessä.

Vierailija
19/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi teen Audeille ja bemareille seuraavaa: Minulla on kotimatkalla kaksikaistaa eräässä kohdassa ja minä menen siitä suoraan. Usein em. pellet yrittävät vauhdilla tulla oikealle kääntyvältä kaistalta väliin. Jos tunnistan em. merkeiksi, niin kiihdytän turvavälin pieneksi, jottei pääse eteeni. Sitten tarkkailen pellen vauhtia, kun pakotin hänet yrittämään taakseni. Silloin alan hidastamaan, jotta takaa tuleva auto saavuttaa minut. Jos vielä siitä yrittää kiihdyttämällä eteeni, niin laitan taas 330 hevosvoimaa rallattamaan.

Olet vaarallinen muulle liikenteelle.

Vierailija
20/50 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sulla ei oo tuon enempää tehoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi