Miehelläni on viisi lasta edellisistä liitoistaan
Montako lasta sun miehelläsi on edellisistä suhteistaan?
Kommentit (21)
Paska juttu tulevaa perintöä ajatellen 😔 Ei jatkoon!
Ei yhtään. En halua lapsellista miestä.
Eikö sun miehesi ole kuullut ehkäisystä.
0, mulle olisi red flag jos miehellä olisi noin monta lasta.
Noin vaatuutonta äijää en katselisi sekuntia kauempaa. Hankkii tosta vain lapsia usean kanssa ja jatkaa samaan tyyliin. Jos tekisi sterilisaation tai olisi miljardööri eikä lapsia tarvitsisi nähdä, ehkä ok.
Ei yhtään. Isukkimiehet eivät sytytä lainkaan.
Ei yhtään. En voisi kuvitellakaan, että kiinnostuisin miehestä, jolla on liuta lapsia aikaisempien suhteittensä kanssa, jos seurusteli tms olisi nyt ajankohtaista.
Mutta jos naisella on 4 lasta 3 eri miehen kanssa niin mies on ennakkoluuloinen sovinisti, jos ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos naisella on 4 lasta 3 eri miehen kanssa niin mies on ennakkoluuloinen sovinisti, jos ei kiinnostu.
Sinun mukaasi. Ei muiden.
Onpas l o r t t o mies kun siittänyt noin monelle naiselle lapsia...Varmaan muutenkin huo raillut ympäri kyliä, ei aviomiesmatskua
Mitä sitten? Mun miehellä oli 7 aikuista lasta.Asia ei minulle kuulunut. Me olimme me.Hän vaan kuoli,tasan 1 vuosi sitten
Valitsin miehen itselleni 18-vuotiaana ja ajattelin pitää saman kunnes kuolema erottaa, yli 30 yhteistä vuotta takana. Eli vain yhteisiä lapsia. Ei pahalla, mutta itselle ei varmaan sopisi 'sinun lapset, minun lapset, meidän lapset' -kuvio.
Nykyisellä miehellä ei ollut lapsia, meillä 1 lapsi. Nuorena seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jolla oli vasta 3-vuotias tytär edellisestä suhteesta. Lasta vastaan minulla ei ollut mitään, mutta koko kuvio ex-naisen, anopin ja vähän koko suvun kanssa oli sellaista säätöä tämän lapsen asioiden suhteen, että en halunnut siihen soppaan jäädä sen pidemmäksi aikaa.
En kyllä lähtisi suhteeseen noin monen lapsen isän kanssa, en ainakaan tässä iässä (33v). Ihan riippumatta montako äitiä sen lapsilla on... Joko miehen täytyy olla liian vanha minulle, vastuuton tai lasten ja täytyy olla tosi pieniä ja viedä paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin miehen itselleni 18-vuotiaana ja ajattelin pitää saman kunnes kuolema erottaa, yli 30 yhteistä vuotta takana. Eli vain yhteisiä lapsia. Ei pahalla, mutta itselle ei varmaan sopisi 'sinun lapset, minun lapset, meidän lapset' -kuvio.
Oi, kuinka sädekehäsi hehkuukaan! Olipa hyvä, ettei mies pettänyt, jättänyt, hakannut tai kuollut ennen aikojaan.
0.