Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon merkitystä on sillä ovatko muut naiset kauniimpia kuin sinä?

Vierailija
19.03.2023 |

Hakeudutko mieluiten pois kauniimmasta seurasta?

Kommentit (231)

Vierailija
141/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todella miettiä millaisen miehen kanssa alkaa suhteeseen. Jos valitsee ulkonäkökeskeisen miehen, niin kyllä se alkaa ahdistaa ja luo myös turvattomuutta kun tietää että miehelle merkitsee pelkkä ulkonäkö eli hän on aina valmis jättämään jos vain löytää jonkun kauniimman. Monelle tällaisessa suhteessa olevalle kauniimmat naiset saattavat ollakin uhka, mutta se ratkeaa sillä että jättää tuollaisen miehen ja etsii paremman. Näin minä tein, ja nykyään on vain iloinen niiden puolesta jotka ovat kauniita.

Ulkonäöllä on parinvalinnassa tavalla tai toisella merkitystä. Ei tämä ole mikään mistavalkoinen ulkonäkökeskeinen-ei ulkonäkökeskeinen- jaottelu. Voi teitä, laajentakaa nyt vähän maailmankuvaanne.

Vierailija
142/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todella miettiä millaisen miehen kanssa alkaa suhteeseen. Jos valitsee ulkonäkökeskeisen miehen, niin kyllä se alkaa ahdistaa ja luo myös turvattomuutta kun tietää että miehelle merkitsee pelkkä ulkonäkö eli hän on aina valmis jättämään jos vain löytää jonkun kauniimman. Monelle tällaisessa suhteessa olevalle kauniimmat naiset saattavat ollakin uhka, mutta se ratkeaa sillä että jättää tuollaisen miehen ja etsii paremman. Näin minä tein, ja nykyään on vain iloinen niiden puolesta jotka ovat kauniita.

Minä "valitsin" miehen, joka varmasti olisi saanut ja saisi halutessaan koska tahansa minua nuoremman ja kauniimman. Ainakin päätellen siitä, miten helposti hän saa kontaktin naisten kanssa ja naiset hakeutuvat hänen juttusilleen. Ei tarvitse miettiä, että hän varmasti pettäisi, jos saisi tilaisuuden, koska hänellä on niitä tilaisuuksia ollut jo ennen minua ja silti hän on halunnut minut ja parisuhteen kanssani.

Enkä vaivaudu edes vastaamaan trollipojille, jotka kohta säntäävät kertomaan minulle "faktoja" parisuhteestamme.

Sama. Olen miettinyt onko tässä jotain yleisempääkin, koska kaksi eksääni oli todella ulkonäkökeskeisiä ja vaativia minun ulkonäöstäni ja kyttäsivät koko ajan muita naisia. Itse he olivat hyvin vaatimattoman näköisiä.

Nykyiseni on todella komea, ja hän on ainoa joka ei ole koskaan esittänyt minulle minkäänlaisia ulkonäkövaatimuksia tai kommentoinut minun ulkonäköäni millään negatiivisella tavalla. Hän ei myöskään koskaan tuijota tai kuolaa toisia naisia ainakaan läsnäollessani, vaikea kuvitella että muulloinkaan. 

Mieheni saisi koska tahansa kauniimman, nuoremman ja upeamman naisen. Siksikään minun ei tarvitse olla mustasukkainen eikä kateellinen kenellekään koska tiedän tasan tarkkaan että mieheni ei ole tyytynyt minuun vaan oikeasti haluaa kanssani olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehen työpaikalle tulee nuori sihteeri, just sellanen, jolla on ne silikonitkin ja sitten rupeaa kulkemaan samalla autokyydillä töihin, niin joka ikinen kerta siitä sihteerikön ulkonäöstä nousee meteli ja epäilyt ja syyttelyt ja vähättelyt ja muut, en ole eri tavalla käyttäytyvää naista/vaimoa vielä nähnyt.

Onko tullut katseltua amerikkalaisia b-luokan elokuvia? En tiedä yhtäkään työpaikkaa, jolla olisi sihteeri. Työpaikka, jolla on sihteeri, hänellä silikonit ja vielä asunto pomon työmatkan varrella alkaa kuulostaa jo aika lapselliselta.

Mä olen nuori ja nätti, en tosin sihteeri eikä ole silikoneja, mutta kuljen töihin kimppakyydillä muutaman työpaikan miehen kanssa, kun asutaan samalla suunnalla, pomo kuuluu myös tähän porukkaan. Kävin jopa kylässä yhden vanhemman työkaverimiehen luona kun hän halusi esitellä hienon veneensä :D En silti ole kuullut että kenenkään vaimo olisi saanut kohtausta, eikä yksikään mies ole todellakaan yrittänyt koskaan mitään.

Vierailija
144/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä koska olen aika hyvänmäköinen naamasta ja nuorempien kanssa ei voi kilpailla.

Vierailija
145/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on parinvalinnassa tavalla tai toisella merkitystä. Ei tämä ole mikään mistavalkoinen ulkonäkökeskeinen-ei ulkonäkökeskeinen- jaottelu. Voi teitä, laajentakaa nyt vähän maailmankuvaanne.

Se, että joku ei ole ulkonäkökeskeinen, ei tarkoita sitä, ettei hänellä olisi kauneusihanteita tai silmää kauneudelle. Hänelle se ulkonäkö ei ole vain se merkityksellisin asia.

Voi sinua, kannattaa keskittyä ymmärtämään lukemaansa ennen kuin lähtee pätemään.

Vierailija
146/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkitystä koska olen aika hyvänmäköinen naamasta ja nuorempien kanssa ei voi kilpailla.

Eikun *näköinen*

Vierailija
147/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvafiltterit on rumille tehty.

Tai niille joilla on huono itsetunto. Sehän ei ole ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
148/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tutkimustiedon valossa tämä keskustelu on päätön. Hyvästä ulkomuodosta on pelkkää etua niin miehille kuin naisillekin. Nätti ihminen saa heti etumatkan vieraisiin ihmisiin tutustuessaan, ja häntä pidetään lähtökohtaisesti mukavampana ja helpommin lähestyttävänä. Ihan peruspsykologiaa, näkyy kaikessa ihan kansansaduista alkaen. Hyvä prinsessa on kaunis, paha äitipuoli ruma. Sankari on komea, konna on kolho.

Se, että ikävä luonne voi paljastua myöhemmin yhtä lailla kauniista kuin rumastakin on eri juttu. Jos toistuvasti muut ei pidä seurastasi, kahdeksan kertaa kymmenestä on kyseessä oma käytös. Kerran kymmenestä ulkonäköön liittyvä kateus ja viimeinen 10% kateus johonkin muuhun liittyen.

Olen kaunis ja lapset on myös, ja koen sen onnenpotkuna vähän samoin kuin jollekin on matemaattinen nerous tai rikkaat vanhemmat. Millään näistä ei kuitenkaan ratkaista elämää hyvään tai pahaan.

Voitko antaa ihan konkreettisia esimerkkejä miten kauneus helpottaa elämää? Kyllä varmasti silloin jos haluat esim kauneusalalle töihin mutta miten muuten? Kaikenmaailman hömppätutkimuksia on helppo tehdä.

Vierailija
149/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni on todella komea, ja hän on ainoa joka ei ole koskaan esittänyt minulle minkäänlaisia ulkonäkövaatimuksia tai kommentoinut minun ulkonäköäni millään negatiivisella tavalla. Hän ei myöskään koskaan tuijota tai kuolaa toisia naisia ainakaan läsnäollessani, vaikea kuvitella että muulloinkaan. 

[/quote]

Musta tuntuu että hyvännäköiset ihmiset harvemmin muutenkaan käyttää energiaansa toisten ihmisten arvosteluun. Yleensä tuppaavat olemaan vähän vaatimattomamman näköisiä ketä kiinnostaa sellainen.

Vierailija
150/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehen työpaikalle tulee nuori sihteeri, just sellanen, jolla on ne silikonitkin ja sitten rupeaa kulkemaan samalla autokyydillä töihin, niin joka ikinen kerta siitä sihteerikön ulkonäöstä nousee meteli ja epäilyt ja syyttelyt ja vähättelyt ja muut, en ole eri tavalla käyttäytyvää naista/vaimoa vielä nähnyt.

Kuinka monta miestä sitten tiedät jonka työpaikalle on tullut nuori silikonisihteeri joka kulkee miesten kyydillä töihin? Kai näitä kertoja on useampi kun osaat sanoa mitä miesten vaimot ovat joka ikinen kerta ajatelleet.

Tuntuu tosi oudolta jo siksikin kun harvoissa paikoissa kai edes on nykyään sihteereitä ja harvoin varmaan kukaan kyselee toisten puolisoilta mitä mieltä nämä ovat miehensä työpaikan sihteeristä.

Mun työpaikalle tuli nuori nainen, jolla oli silikonit, hiuslisäkkeet, irtoripset, kasvoleikkaukset, poistetut kylkiluut ja kaikki mahdollinen. En vieläkään osaa selittää ilmiötä, mutta hän tuli heti kiusatuksi. Mutta ei naisten toimesta vaan miesten. Miesten avoin halveksunta häntä kohtaan ei jäänyt mitenkään epäselväksi. Häntä matkittiin ja pilkattiin, hänen elämäänsä yritettiin hankaloittaa, kaikista hänen tekemisistään valitettiin. Yksi mies yritti tehdä aloitteen jonka mukaan tuota naista pitäisi kieltää kulkemasta korkokengissä, ne olivat muka turvallisuusriski tuolle naiselle. Ja hän siis oli aivan tosissaan. 

Minä vanhempana naisena olin tuon naisen kaveri ja olen hyvissä väleissä vieläkin hänen kanssaan.

Hei, mä olen kokenut samanlaisen ilmiön. Miehet alkoivat joukolla työpaikkakiusata nuorta naista, joka oli todella laitettu (eli ne täytetyt huulet, hiuslisäkkeet jne). En ymmärrä mistä tässä oli kyse. Voisiko joku yrittää analysoida?

Ja siis naiset, varsinkin vanhemmat, olivat tuolle naiselle oikein ystävällisiä kuten minäkin.

Katsopa vaikka jotain iltapäivälehtien kommenttiosioita joissa käsitellään oikein laitettuja naisia. Miehet siellä ovat haukkumassa ja kiihdyttäneet itsensä aivan raivoon tällaisia naisia kohtaan. Miehet vihaavat kauniita naisia (tokikaan se ei estä panemasta heitä) ja sitten projisoivat tämän tunteen niin, että naiset muka vihaavat kauniita naisia. Syytä en tälle käytökselle sen kummemmin osaa analysoida mutta ilmiö on todellinen.

Vihaavat, koska eivät saa näitä. Kun se kaunis nainen haluaa jonkun muun miehen (tietysti, eihän kukaan halua vihaajaa). Kyseiset miehet itse taas näkevät vain ulkomuodon tässä valitussakin miehessä, eivätkä edes ajattele, että oma käytös ja asenne voisi olla mikään ongelma.

Sen vuoksi nuo miehet myös ajattelevat, että naiset keskenäänkin pohtivat vain omaa ja toisen ulkonäköä ja vertailevat näitä keskenään, koska miehet itse tekevät niin. Eihän tällä palstallakaan tosiaan kukaan puhu niin paljon ulkonäöstä, omasta tai muiden ja miesten tai naisten, kuin miehet. Linkatuissa artikkeleissakin miehet kommentoivat ensimmäisenä naisen ulkonäköä ja tämän perusteella arvottavat mielipiteensä itse asiasta.

Eli kyllä se naisen susi on edelleenkin mies.

Vierailija
151/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä "valitsin" miehen, joka varmasti olisi saanut ja saisi halutessaan koska tahansa minua nuoremman ja kauniimman. Ainakin päätellen siitä, miten helposti hän saa kontaktin naisten kanssa ja naiset hakeutuvat hänen juttusilleen. Ei tarvitse miettiä, että hän varmasti pettäisi, jos saisi tilaisuuden, koska hänellä on niitä tilaisuuksia ollut jo ennen minua ja silti hän on halunnut minut ja parisuhteen kanssani.

Enkä vaivaudu edes vastaamaan trollipojille, jotka kohta säntäävät kertomaan minulle "faktoja" parisuhteestamme.

Sama. Olen miettinyt onko tässä jotain yleisempääkin, koska kaksi eksääni oli todella ulkonäkökeskeisiä ja vaativia minun ulkonäöstäni ja kyttäsivät koko ajan muita naisia. Itse he olivat hyvin vaatimattoman näköisiä.

Mieheni saisi koska tahansa kauniimman, nuoremman ja upeamman naisen. Siksikään minun ei tarvitse olla mustasukkainen eikä kateellinen kenellekään koska tiedän tasan tarkkaan että mieheni ei ole tyytynyt minuun vaan oikeasti haluaa kanssani olla.

Minulla on yksi kaveri joka on kaunis ja hyväkroppainen, mutta hänellä on tiettyjä itsetunto-ongelmia, ja hän on onnistunut keräämään just sinun exiesi kaltaisia miesystäviä kerta toisensa jälkeen. Sellaisia vaatimattoman näköisiä (ja myös vaatimaton ura) jotka ovat kuitenkin olleet hyviä puhumaan, ja sitten suhteeseen päästyään ovat pyrkineet lyttäämään sen kauniin ja pärjäävän naisen itsetunnon, on ollut pettämistäkin ja vaikka mitä. Tosi omituinen kuvio. Toivottavasti tää kaverinikin onnistuu löytämään kunnollisen tyypin joskus.

Vierailija
152/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tutkimustiedon valossa tämä keskustelu on päätön. Hyvästä ulkomuodosta on pelkkää etua niin miehille kuin naisillekin. Nätti ihminen saa heti etumatkan vieraisiin ihmisiin tutustuessaan, ja häntä pidetään lähtökohtaisesti mukavampana ja helpommin lähestyttävänä. Ihan peruspsykologiaa, näkyy kaikessa ihan kansansaduista alkaen. Hyvä prinsessa on kaunis, paha äitipuoli ruma. Sankari on komea, konna on kolho.

Se, että ikävä luonne voi paljastua myöhemmin yhtä lailla kauniista kuin rumastakin on eri juttu. Jos toistuvasti muut ei pidä seurastasi, kahdeksan kertaa kymmenestä on kyseessä oma käytös. Kerran kymmenestä ulkonäköön liittyvä kateus ja viimeinen 10% kateus johonkin muuhun liittyen.

Olen kaunis ja lapset on myös, ja koen sen onnenpotkuna vähän samoin kuin jollekin on matemaattinen nerous tai rikkaat vanhemmat. Millään näistä ei kuitenkaan ratkaista elämää hyvään tai pahaan.

Voitko antaa ihan konkreettisia esimerkkejä miten kauneus helpottaa elämää? Kyllä varmasti silloin jos haluat esim kauneusalalle töihin mutta miten muuten? Kaikenmaailman hömppätutkimuksia on helppo tehdä.

Veikkaan, että tutkimuksia on tehty jossain Jenkeissä missä ei ole mitenkään harvinaista että köyhempi kaunis menee rikkaan kanssa naimisiin. Ei oikein päde Suomessa missä ihmiset yleensä hankkii koulutuksen ja menee töihin, ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
153/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä, mitäs sillä väliä miltä muut näyttää, kaikki on mitä on, toiset kauniimpia ja toiset rumempia.

Vierailija
154/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että hyvännäköiset ihmiset harvemmin muutenkaan käyttää energiaansa toisten ihmisten arvosteluun. Yleensä tuppaavat olemaan vähän vaatimattomamman näköisiä ketä kiinnostaa sellainen.

Olen myös kokenut näin. Minullakin erittäin komea mies, joka ei ole ulkonäkökeskeinen. Luulen että hänelle on elämässään tullut selväksi että ulkonäkö on loppujen lopuksi aika merkityksetön asia. 

Vierailija
155/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri joka on kaunis ja hyväkroppainen, mutta hänellä on tiettyjä itsetunto-ongelmia, ja hän on onnistunut keräämään just sinun exiesi kaltaisia miesystäviä kerta toisensa jälkeen. Sellaisia vaatimattoman näköisiä (ja myös vaatimaton ura) jotka ovat kuitenkin olleet hyviä puhumaan, ja sitten suhteeseen päästyään ovat pyrkineet lyttäämään sen kauniin ja pärjäävän naisen itsetunnon, on ollut pettämistäkin ja vaikka mitä. Tosi omituinen kuvio. Toivottavasti tää kaverinikin onnistuu löytämään kunnollisen tyypin joskus.

Kuulostaa todellakin minulta! Olin myös nuorempana kaunis ja hyväkroppainen, kuitenkin huono itsetunto johti noihin suhteisiin miesten kanssa joille ei mikään riittänyt vaan lyttäsivät minua vaikka itse eivät olleet millään tavalla mitään unelmien miehiä vaan minua vanhempia, rumia ja elämässään epäonnistuneita. Kuitenkin tosiaan todella hyviä puhumaan ja manipuloimaan. Siinä itsetuntoni murskaantuessa päädyin kuvittelemaan että en voi ketään muutakaan saada (ja varmaan heidän tavoitteensa olikin, että ajattelisin noin).

Nykyään en ole enää kaunis enkä hyväkroppainen, mutta enemmän rakastettu kuin koskaan elämässäni. Toivottavasti tosiaan sinunkin kaverillesi kävisi samoin!

Vierailija
156/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut ulkonäköpaineita, mikä johtuu varmasti siitä, että olen ollut aina aika tavallinen. Näin ollen olen tottunut myös siihen, että on itseäni kauniimpia naisia.

Olen kokenut ja huomannut vierestä, että eläni on helpompaa ja minut otetaan erityisesti nyt aikuisena vakavammin kuin itseäni kauniimmat naiset, joten itse otsikossa ilmoitettuun kysymykseen vastaten: ulkonäöllä on merkitystä, mutta kauneus voi olla myös este siihen, mihin pyrkii.

Siten itselleni on oikeastaan ihan hyvä, että olen aika tavallinen. Ovia on enemmän auki kuin suljettuna.

Vierailija
157/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu pyytämään apua vieraalta ihmiseltä, hän on todennäköisimmin ystävällinen. Työpaikan saaminen on helpompaa, etenkin jos kyseessä on minkäänlainen edustamista vaativa työ, mutta jopa perusduuniin pääsemisessä tästä on etua. Poliittisen uran luomisessa ulkonäöstä on merkittävää etua.

Kuten totesinkin, ulkonäkö yksin ei ratkaise mitään, mutta silloin kun kyseessä on kaksi muuten suunnilleen samoilla avuilla toimivaa ihmistä, kauniimmalla on etu. Vaikka välillä koitetaan myydä ajatusta jossa kateus vastavoimana poistaisi sen, niin useimmiten ihmiset suhtautuu kauneuteen positiivisesti. Ja hakeutuvat mielellään kauniiden ihmisten seuraan välttelyn sijaan, JOS se kaunis ihminen ei ole luonteeltaan inhottava.

Esim näistä artikkeleista löydät myös lisälähteitä kaivatessasi:

https://psycnet.apa.org/doiLanding?doi=10.1037%2Fh0081881

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4873083/.

Vierailija
158/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todellakin minulta! Olin myös nuorempana kaunis ja hyväkroppainen, kuitenkin huono itsetunto johti noihin suhteisiin miesten kanssa joille ei mikään riittänyt vaan lyttäsivät minua vaikka itse eivät olleet millään tavalla mitään unelmien miehiä vaan minua vanhempia, rumia ja elämässään epäonnistuneita. Kuitenkin tosiaan todella hyviä puhumaan ja manipuloimaan. Siinä itsetuntoni murskaantuessa päädyin kuvittelemaan että en voi ketään muutakaan saada (ja varmaan heidän tavoitteensa olikin, että ajattelisin noin).

Nykyään en ole enää kaunis enkä hyväkroppainen, mutta enemmän rakastettu kuin koskaan elämässäni. Toivottavasti tosiaan sinunkin kaverillesi kävisi samoin!

Heii samaa kokemusta täällä! Erona se että eivät kuitenkaan onnistuneet murskaamaan itsetuntoani. Ai että oli hyvä fiilis jättää tämä viimeinen "sankari" joka teki kaikkensa tuhotakseni persoonallisuuteni ja estääkseen minua jättämästä häntä! :) Nykyään olen terveessä parisuhteessa ihanan miehen kanssa.

Itse olen kyllä edelleen kaunis ja hyväkroppainen, tykkään näyttää hyvältä. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisin erityisen ulkonäkökeskeinen, pikemminkin esteetikko. Nautin kaikenlaisesta kauneudesta, luonto tärkeimpänä.

Tsemiä kohtalotoverit ja ihanaa kevättä kaikille ihanille!

Vierailija
159/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole ollut ulkonäköpaineita, mikä johtuu varmasti siitä, että olen ollut aina aika tavallinen. Näin ollen olen tottunut myös siihen, että on itseäni kauniimpia naisia.

Olen kokenut ja huomannut vierestä, että eläni on helpompaa ja minut otetaan erityisesti nyt aikuisena vakavammin kuin itseäni kauniimmat naiset, joten itse otsikossa ilmoitettuun kysymykseen vastaten: ulkonäöllä on merkitystä, mutta kauneus voi olla myös este siihen, mihin pyrkii.

Siten itselleni on oikeastaan ihan hyvä, että olen aika tavallinen. Ovia on enemmän auki kuin suljettuna.

Tämä. Monen tuntuu olevan vaikea varsinkin tällä palstalla hahmottaa, että kauneudesta voi olla myös haittaa. On niin syvään iskostunut ajatus että kauniit saavat kaiken haluamansa.

Olen ollut kaunis, ja koen että se on vaikeuttanut elämääni monella tavalla. Kyse ei ole ollut kateudesta minua kohtaan vaan nimenomaan siitä että minua on pidetty tyhmänä ja osaamistani on aliarvioitu. Tämä on koskenut ensisijaisesti miehiä, naisista en ole huomannut samaa. Naispuolisen esihenkilön alaisuudessa pääsin etenemään pisimmälle työssäni, miesten alaisena sain tehdä kaksin verroin töitä jopa siihen että sain suorittaa normaaleita tehtäviä ilman osaamiseni epäilemistä. 

Ihan nuorena pääsin opiskelemaan älyä vaativaa alaa erittäin hyvillä pisteillä, ja jopa oma poikaystäväni tokaisi että minulla on niin helppoa päästä opiskelemaan kun olen niin kaunis :/

Vierailija
160/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valaat laskettu mukaan tähän? Baarissa aina hyvännäkösten naisten valas kaverit tulee vetään kaverinsa kateudesta pois tilanteesta. Heitä kun ei kukaan pokaile. 

Kyse ei ole kateudesta vaan kaverin pelastamisesta douchebagilta. Joskus joutuu laittamaan kavereille viestin jos ne ei muuten tajua tulla. Ole hyvä, nyt tiedät!

t. Hyvännäköinen nainen