Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottisin kokemuksesi?

Vierailija
25.11.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panosta joka on jäänyt erityisesti mieleen.. monesti muistelen kun sain liki 30 vanhana pillua 17v tytöltä. Vedettiin ihan uskomaton maratoonipano sen isoisän asunnolla kun isoisä oli jossakin matkoilla. Luulin kuolevani sen pillun puristukseen, en voi vieläkään käsittää että niin tiukkaa tavaraa on olemassakaan. Tyttö huusi suoraa huutoa niin että korviini sattui ja huutamisten välillä se huokaili mun korvaan että " minä huudan, minä huudan" . Panon jälkeen loikoiltiin kylpyammeessa aivan turtana ja sanattomina ja tuijotettiin vain toisiamme että " voi taivas" . Paneskeltiin (hänen mielestään varmaan seurusteltiin) koko se kesä ja oli monia upeita panoja. Oli kiva opettaa nuorelle likalle mistä seksissä on kysymys ja kyllä se sitten palkittiinkin..

Vierailija
2/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neitsyt. Me seurusteltiin jo useamman kuukauden ajan. Olen kuitenkin kertonut että haluan odottaa eli ei kannata seksiä minulta odottaa... Olimme todella rakastuneita ja aivat hulluuna toisiimme. Usein suudeltiin tuntikausia.... (kun ei muuta fyysistä antanut tehdä).

Usein minulla oli kieli kipeä seuraavana päivänä. Suudeltiin kuin hullut kerran ihan koko yön aamun asti.

Eroottisin kokemus oli mökillä... Lähdettiin Juhannuksena hänen kaveriporukan kanssa mökille. Siellä oli kipinä meidän välillä jo aivan liian paljon. Yhtenä aamuna kuin kaikki nukkuivat menimme saunaan yhdessä, uimme nakuna ja suudeltiin saunassa. Sitten hän teki sen mitä ei pitänyt tehdä. Takaapäin hyväili mun () sen (). Se tuntui aivan sairaan hyvältä! Ei kestänyt kauan ...mä vain laukesin siihen.

Sauna oli vielä lämmin ja muistan miten hiki valui ja olin niin märkä kuin koskaan elämässä!!!! Emme kuitenkaan tehnyt sitä loppuun asti silloin. Hän jätti sen siihen hyväilyyn. Ehkä sekin että sen () ei ole ennen koskettanut mun () vaikutti kans siihen että tuntui niin sairaan hyvältä!

Olemme onnellisesti yhdessä vieläkin. Naimisissa. En ole koskaan unohtanut sitä lämmintä aamua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi