Kertokaa kokemuksia mihin ensimmäiset treffit ovat tyssähtäneet? Miksi toisia treffejä tullut?
Minä aloitan: mies haisi sen verran pahalta ettei toisia treffejä tullut. Facebookista tarkistin että haisuli on nykyään naimisissa.
Kommentit (114)
Kolme eri haisulia on tullut eteen treffeillä. Miehet, käykää suihkussa laittakaa puhtaat vaatteet kun lähdette treffeille.
Yksi etsi rikasta naista elättäjäksi, melko läpinäkyvästi asian ilmaisi. Olisi ollut jo eka treffeillä muuttamassa yhteen ja oli "todella ihastunut". Just joo.
Tupakoinnista ei kerrota mitään mutta treffeillä tuprutellaan, eiku vapetetaan "koska eihän tää niiku ole polttamista". On se. Ja haisee pahalta sekin.
Alkoholiongelmista ei kerrota etukäteen mutta treffeillä vedetään kuppia kaksin käsin.
Muut lähinnä ihan kivoja miehiä joista ei nyt oikein saanut mitään irti. Ei huumoria, ei yhteistä säveltä.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille saapui 30 kg lihavampi nainen, kuin mitä kuvissa antoi ymmärtää. Eikä ole yksi tai kaksi kertaa, kun näin on käynyt.
Joo, näitä tulee. Naisen mielestä on ok näyttää ihan erilaiselta kuin esittelykuvissa.
Treffit menivät ihan mukavasti sinänsä. Treffien jälkeen nainen pyysi minua fb-kaveriksi, ja huomasin että hänellä oli siellä kaverina yksi tuttu tyyppi, jota en ole koskaan voinut sietää. Siksi minulta meni fiilikset.
Oltiin syömässä vähän paremmassa ravintolassa. Mies nousi pöydästä ja sanoi kovaan ääneen: Mä meen paskalle.
Mies oli työtön ja velho.
Eräs toinen mies oli +30 ja vailla koulutusta.
Viimeisen puolen vuoden aikana olen käynyt varmaan reilut 20 deitit ja ei tule mieleen yksiäkään treffejä, joissa mies olisi ollut jotenkin törppö, haiseva tai muuten vastenmielinen. Päinvastoin, erittäin kivoja tyyppejä, joiden kanssa on saatu hyvät keskustelut aikaan. Valitettavasti itsellä kaatuu lähes aina nämä jutut siihen, ettei itseä vaan kiinnosta, eli ei ole riittävästi kemiaa.
Mies alkoi ehdotella kesken hyvin sujuvan ravintolalounaan vessaseksiä, kuulemma treffien paras osa ja naisetkin tykkää kun saa jännitystä ja orkun. Kun kieltäydyin, kosti pistämällä minut maksamaan oman ruokani vaikka oli luvannut tarjota.
Hiljainen nainen, ei oikein saanut sanaa suustaan. Tumma paita ja kainaloissa isot hikiläntit.
Ehkä jännitti en tiedä, mutta toisia treffejä ei tullut.
Nainen ei ollut livenä yhtä vetävän näköinen kuin kuvissaan. Kiinnostukseni lopahti, ja laitoin treffien jälkeen "en tuntenut kipinää" viestin.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi ehdotella kesken hyvin sujuvan ravintolalounaan vessaseksiä, kuulemma treffien paras osa ja naisetkin tykkää kun saa jännitystä ja orkun. Kun kieltäydyin, kosti pistämällä minut maksamaan oman ruokani vaikka oli luvannut tarjota.
Vitsi mikä alfa!
Meillä oli ihan kivaa, mutta nainen mainitsi, että hänen isänsä on todella väkivaltainen. En kaipaa sen tyyppistä perhedraamaa elämääni.
Ei ole ollut mitään pommeja. Sinänsä ihan asiallisia on olleet kaikki. Ulkonäkö ei vain ole miellyttänyt tarpeeksi (ollut vain ok) tai keskustelu on ollut väkinäistä.
Eräs mies tuli treffeille suoraan töistä. Ei ollut edes suihkussa käynyt ja haisi järkylle. Toinen taas veti itsensä ihan känniin illan aikana. Vaikka kyseessä oli vain hauskanpito, niin en silti halua mitään kännikalaa.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin syömässä vähän paremmassa ravintolassa. Mies nousi pöydästä ja sanoi kovaan ääneen: Mä meen paskalle.
Voi ei...
Pari kertaa käynyt niin, että aluksi ihan hyväkin keskustelu kääntynyt sen toisen siis miehen osalta ilkeilyksi.
Jos ei ole samaa mieltä, kuin nämä niin tällaista tapahtunut.
Lisäksi pitävät tyhmänä ja näkevät vain oman kantansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli työtön ja velho.
Eräs toinen mies oli +30 ja vailla koulutusta.
Niin että oli mikä????
Treffiseuralainen harrasti larppausta ja se oli ilmeisesti iso osa hänen elämäänsä. Totaalinen turn off.
Järkyttävä!