Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia mihin ensimmäiset treffit ovat tyssähtäneet? Miksi toisia treffejä tullut?

Vierailija
19.03.2023 |

Minä aloitan: mies haisi sen verran pahalta ettei toisia treffejä tullut. Facebookista tarkistin että haisuli on nykyään naimisissa.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävitonen mies oli ihme urheilufriikki. Pyöräili treffeillemme kahvilaan pyöräilyshortseissa ja jutut karkailivat koko ajan erilaisiin urheilumuotoihin, mm. maratoniin. Ei siinä tietenkään mitään, ihan tervehenkistä, mutta kun aiemmassa viestinvaihdossamme tällainen painotus ei ollut ollenkaan tullut ilmi :o Hän oli lähinnä kertonut koulutuksestaan ja töistään. Hänellä ei ollut koskaan ollut puolisoa (eikä lapsiakaan ollut). Olen aika hoikka ja tykkään esim. kävelylenkeistä, joten tuskin olin hänen silmissään toivoton plösö sohvaperuna, mutta kyllä se taisi puolin ja toisin olla ihan selvää, että intressimme eivät kohtaa. Treffit loppuivat oikein hyvässä hengessä, toivotimme toisillemme vain yksinkertaisesti hyvää jatkoa :)

Vierailija
22/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin liian lihava ja ruma! Anteeksi niille miehille, joille tuotin pettynyksen, kun näitte minut livenä! Sydän särkyi ja häpeä oli suuri, kun näin teidän pettyneen ilmeen! En ikinä treffeille lähde enää!

Panosta samalla ihonhoitoon. Netistä löytyy homemade recipes for skin care. Aloita ruokavalion muutos max. 14 päivän smoothie dietillä. Juo vettä useasti päivässä. Kovan nälän yllättäessä valmista smoothie ja tehosta pähkinöillä/kuivahedelmillä. Tulppa pitää saada irtoamaan kehosta. Parin viikon kuluessa siirry normiruokaan. Itämeren ruokavalio on pop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin liian lihava ja ruma! Anteeksi niille miehille, joille tuotin pettynyksen, kun näitte minut livenä! Sydän särkyi ja häpeä oli suuri, kun näin teidän pettyneen ilmeen! En ikinä treffeille lähde enää!

Onneksi ylipaino on sellainen ongelma jonka pystyy omalla toiminnallaan ratkaisemaan.

Vierailija
24/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menimme kävelylle Seurasaareen. Koko vajaan tunnin kävelyn aikana treffikumppani puhui kolme sanaa. Sisäisesti kihisin raivosta, saan ventovieraan kanssa enemmän juttua aikaiseksi kuin tämän henkilön, jonka kanssa olin kirjoitellut netissä kaksi kuukautta.

Olin kuitenkin kohtelias ja hoidin tilanteen kaikin puolin kauniisti. Siihen loppui sitten nettideittailu.

Oletpa erinomainen.

Vierailija
25/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panosta samalla ihonhoitoon. Netistä löytyy homemade recipes for skin care. Aloita ruokavalion muutos max. 14 päivän smoothie dietillä. Juo vettä useasti päivässä. Kovan nälän yllättäessä valmista smoothie ja tehosta pähkinöillä/kuivahedelmillä. Tulppa pitää saada irtoamaan kehosta. Parin viikon kuluessa siirry normiruokaan. Itämeren ruokavalio on pop.

Mikä tulppa?

Vierailija
26/114 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian lyhyt ja hintelä.

Vierailija
27/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Yhden kanssa ensimmäiset ja viimeiset treffit olivat raveissa. Menin paikalle. Mies seisoi siellä kahviossa ja katseli totoruutua. Ei ollut edes lähtö menossa. Ei katsonut minuun päinkään. Aikani siinä seisoskelin ja sitten lähdin. Hyvä jos kotiin ehdin, niin tuli jo viesti, että: "Anna toinen mahdollisuus!" En antanut.  :D

Vierailija
28/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli ottanut massaa +15kg verrattuna kuviin. Aina kiusallinen tilanne antaa pakit, mutta turha asiaa pitkittää.

Vierailija
29/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2003 oli yksi deittisivusto. Sovittiin tapaaminen Oulun Rotuaarille. Seisoin odottamassa tosi pitkään. Ihmettelin sitten kun eräs nuorimies seisoskeli siellä myös. Deittinihän se siinä, ei ollut uskaltanut tulla luokseni. Joo käytiin kahvilla ja hän halusi tarjota mutta ensivaikutelma oli jo tehnyt tehtävänsä.

Kaksi kaveriani innostui tästä saitista ja löysivät aviomiehet sieltä, minä en. Olin katkera.

Vierailija
30/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa mitään vikaa mutta ei kyllä mitenkään sytyttänytkään. Kaikki jokseenkin kunnossa, mutta jotenkin hänen seuransa oli kuin kädenlämpöistä vettä.

Hävetti kun piti antaa pakit ilman mitään hyvää syytä. Vielä vuosia sen jälkeen mies ilmeisesti elelee edelleen yksin.

Onko muilla ollut näin ettei ole mitään erityistä syytä lopettaa tutustumista?

On useimmiten juuri näin. Olen käynyt nyt talven aikaan noin 20 deitit. Kaikki miehet ovat olleet tosi kivoja ja mukavia, fiksuja tavallisia ja kunnollisia miehiä, mutta kun ei vaan sytytä niin ei. Joitakin olen tavannut uudelleen, mutta ei auta asiaa. Olen varmaan jotenkin tunnevammainen kranttu.

Vierailija
31/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehdotti seksiä.

Miksi kävit isäsi kanssa treffeillä?

Vierailija
32/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sylki puhuessaan ja hivuttautui tuolinsa kanssa lähemmäs kun yritin pakittaa.

Vierailija
33/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni muna ja ohut lompakko.

Menetkö kaikkien kanssa ensitreffeillä sänkyyn?

Vierailija
34/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni muna ja ohut lompakko.

Menetkö kaikkien kanssa ensitreffeillä sänkyyn?

Käyn vain sukulaisten kanssa treffeillä.

Vierailija
35/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa mitään vikaa mutta ei kyllä mitenkään sytyttänytkään. Kaikki jokseenkin kunnossa, mutta jotenkin hänen seuransa oli kuin kädenlämpöistä vettä.

Hävetti kun piti antaa pakit ilman mitään hyvää syytä. Vielä vuosia sen jälkeen mies ilmeisesti elelee edelleen yksin.

Onko muilla ollut näin ettei ole mitään erityistä syytä lopettaa tutustumista?

Minulle se, ettei toinen herätä mitään tunteita tai kiinnostusta, on erityinen syy.

Vierailija
36/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille saapui 30 kg lihavampi nainen, kuin mitä kuvissa antoi ymmärtää. Eikä ole yksi tai kaksi kertaa, kun näin on käynyt.

Vierailija
37/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa käytiin burgerravintolassa. Imeskeli koko ajan sormiaan vaikka liinakin pöydässä. Ällöttävä tapa. Muuten olis ollut kiva ja hyvännäköinenkin

Vierailija
38/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oli vanhempi, kaljumpi ja lihavampi mitä kuvissa

- oli sittenkin ihan liian vanha minulle (olin 33v, hän 40v) tavatessa sen huomasi

Vierailija
39/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kanssa selvä kemian puute on ollut syy, ettei toisia treffejä ole tullut. "Ihan kiva, mutta ei säväyttänyt". Joidenkin kanssa ei ole ollut juuri juteltavaa. Yhden kanssa istuimme sohvalla olohuoneessa, ja hän alkoi ihan pokkana käydä läpi pöydällä olleita henkilökohtaisia papereitani. Parin kanssa on ollut suhteellisen huonoa seksiä. Ja eräs lyhyempi mies kärsi selvästi lyhyyskompleksista, hänestä paistoi se, että oli varma, etten ollut kiinnostunut hänestä hänen pituutensa takia. Tämän lisäksi kemiaa ei oikein ollut ja mies puhui melko paljon itsestään. Pituus ei minua haitannut, mutta pituuskompleksi ja epävarmuus saivat hänet vaikuttamaan ei-kiinnostavalta.

No tämä! Eri deittailufoorumeilla vaikuttaa paraikaakin tällainen pituuskompleksi-mies jolle jouduin itsekin pakit antamaan ennen edes niitä ensimmäisiä treffejä. Ei pituuden, vaan selkeästi huonon itsetunnon vuoksi. Toisena syynä epätoivo, kun pitää jo facen harrastusryhmiinkin spämmätä että löytyisikö täältä kumppania... kolmantena syynä näissä ryhmissä vahvasti katkera keskustelutyyli, ilmeisesti korpeaa kovasti kun ei kumppania löydy. Pitäisikö aloittaa uusi ketju, "Miksi ei tullut ensimmäisiä treffejä" :D 

Vierailija
40/114 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lihava, alkoholi maistunut ilmeisesti useamman vuoden ja henki haisi ihan ruumiille. Laitoin hänet ajamaan takaisin kahvien jälkeen, vaikka kilometrejä hänellä kotiinsa oli melkein kolmesataa.