Mikä ihme vetää ihmiset nakuiluun kotonaan ?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakuilen kotona kesäisin. Kukaan ei näe ja huonekalut voi peittää lakanalla tms. Olen siisti eikä perseestäni tai muista aukoista valu nesteitä. Oma tupa ja oma lupa. Voisin myös kirjoittaa, että yök nakuilu kotona. Mutta kuka sen todistaa ja kenellekään se ei kuulu mitä kotirauhan piirissä teen.
Ei sieltä mitään tarvii valua, ei pyllynreikä ikinä bakteeriton ole. Voit laittaa vaikka huulipunaa röörin ympärille ja katsoa osuuko esim sohvaan. Eri juttu sitten haittaako pienet peppubakteerit sohvalla, itse en tykkäis.
Täällähän vakuutetaan monissa keskusteluissa, että naisilta valuu jotain valkovuotoa koko ajan että alkkareissakin pitäisi olla oikeassa paikassa haarakappale, kun housut palaa puhki vahvoista eritteistä. Eikä se olekan totta?
En halua kenenkään eritteitä sohville ja tuoleille. Kakkaa kai harvemmin jätetään pyyhkimättä.😅Pesemättä jätetään sitäkin useammin. Yököttävää.
Väitteesi taitaa perustua itseesi ja läheisiisi. Muista et tiedä. Olet ällöttävä sontiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tehkööt mitä haluaa kotonaan. Mutta en minäkään ymmärrä, tuohan on epähygieenistäkin kun paljaalla peffalla istuu siellä sun täällä. Ja mulle tulis kylmä!
Ootko kuullut että voi istua suojan päällä. Harvempi kai istuu paljaalla ilman alustaa. En minäkään.
No nuo Hesarin jutun nakuilijat kyllä näyttävät istuvan kangaspäällysteisillä tuoleillaan ihan ilman mitään suojia.
Ja se haittaa sinua, koska???
Oli pakko lukea juttu. Ällötti jo klikatessa.
OCD:hen on olemassa hoitoa.
Bakteerikammoisen ap:n labiili psyykķinen tila huolestuttaa.
Mä en käsitä tätä vain hygienian osalta. Ällöttävää, että keittiössäkin heiluu vapaana pippelit ja paljaalla takapuolella nuohotaan tuoleilla. Yhhyh. Ikinä en haluaisi kylään tähän asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakuilen kotona kesäisin. Kukaan ei näe ja huonekalut voi peittää lakanalla tms. Olen siisti eikä perseestäni tai muista aukoista valu nesteitä. Oma tupa ja oma lupa. Voisin myös kirjoittaa, että yök nakuilu kotona. Mutta kuka sen todistaa ja kenellekään se ei kuulu mitä kotirauhan piirissä teen.
Ei sieltä mitään tarvii valua, ei pyllynreikä ikinä bakteeriton ole. Voit laittaa vaikka huulipunaa röörin ympärille ja katsoa osuuko esim sohvaan. Eri juttu sitten haittaako pienet peppubakteerit sohvalla, itse en tykkäis.
Täällähän vakuutetaan monissa keskusteluissa, että naisilta valuu jotain valkovuotoa koko ajan että alkkareissakin pitäisi olla oikeassa paikassa haarakappale, kun housut palaa puhki vahvoista eritteistä. Eikä se olekan totta?
En halua kenenkään eritteitä sohville ja tuoleille. Kakkaa kai harvemmin jätetään pyyhkimättä.😅Pesemättä jätetään sitäkin useammin. Yököttävää.
Väitteesi taitaa perustua itseesi ja läheisiisi. Muista et tiedä. Olet ällöttävä sontiainen.
Perustuu tämän palstan keskusteluihin, joissa todetaan, että paperilla pyyhkiminen riittää mainiosti!
Vaikea psoriasis taustalla jutun mukaan
Julkisuuden kipeys sen tekee. Saa jutun kuvineen valtakunnan päälehteen. Mikä saa ihmisen ottamaan päivät pääksytysten itsestään kuvia ja laittamaan ne nettiin?
Kyllä on rumaa katsottavaa nuo kuvan henkilöt. Kaikki läskit ja kurtut näkyvillä. Jotain on vialla, jos tuota pitää normaalina ja kauniina
Entä jäljet tuoleissa ja sohvilla ? P haisee joka puolella
Tämä pariskunta on aiemminkin esitellyt lehdessä alastomia ruhojaan.
Myös alkava dementia poistaa usein estot, sitäkö lienee ?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tuolit ja sohvat haista hyvältä noiden kodissa.
Niin, tai sitten vaan jotkut osaa huolehtia hygieniastaan, toisin kuin sinä.
Mä nakuilen kotona, nyt talvella on kyl villasukat jalassa. Jos jalat on lämpimät, ei tuu kylmä vaikka muuten ois naku.
Mä riisun kotona housut yleensä. Suihkun jälkeen olen pelkässä kylpytakissa. En ole ajatellut, että tällainen voisi jotakuta triggeröidä näin pahasti😂
Vierailija kirjoitti:
Mä nakuilen kotona, nyt talvella on kyl villasukat jalassa. Jos jalat on lämpimät, ei tuu kylmä vaikka muuten ois naku.
Mikä vaatteissa on niin kamalaa? Mun mielestä sopivat vaatteet tuntuu kuin pehmeältä halaukselta, ja ilman on haavoittuvainen ja liian paljas olo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä tätä vain hygienian osalta. Ällöttävää, että keittiössäkin heiluu vapaana pippelit ja paljaalla takapuolella nuohotaan tuoleilla. Yhhyh. Ikinä en haluaisi kylään tähän asuntoon.
Muakin ällöttää tämä. Kikkeli hipaisee ohimennen keittiön kaapinovia ja ovenkahvoja ja tissit roikahtelee pullataikinassa. Ei voi tuntua niin pahalta jotkut löysät bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Aatami ja Eeva olivat aluksi nakuina
No Aatami ja Eeva on satukirjasta. Sama asia kuin se ettei Aku ankalla ole housuja, yhtä todellisia kumpikin.
Sitä minä en vaan ymmärrä, että miksi nää nakuilijat on aina niitä joita ei todellakaan halua nähdä alasti? Ne on aina jotain vanhoja kurppia tai sitten jotain ylipainoisia. Esim. kaikki pullukat kaverini viihtyvät jostain syystä alasti kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kenenkään eritteitä sohville ja tuoleille. Kakkaa kai harvemmin jätetään pyyhkimättä.😅No ne on trolleja. Terveestä naisesta ei valu muuta kuin kuukautisverta ja sitäkin lähinnä aamuisin kun nousee makuulta.
Voimakas kiihottuminen voi avata hetkeksi lähteet mutta harvoinpa sitä kotonaan itsekseen kiihottuu aamupalaa syödessä, saati jos ikää on 70+.
No tuon ikäisiltä voi vuotaa jo vaikka mitä... tai siis karkailla..
Tuusulalainen Ruutanen sairastui koronatautiin ensimmäisten suomalaisten joukossa keväällä 2020 ja on siitä lähtien kärsinyt mielenterveyden harhoista eli niin sanotusta long covidista. Ohoh kyseiselle mielenterveyden häiriölle on bygattu joku yhdistyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatami ja Eeva olivat aluksi nakuina
No Aatami ja Eeva on satukirjasta. Sama asia kuin se ettei Aku ankalla ole housuja, yhtä todellisia kumpikin.
Ja ihmiset on pyrkineet vaatettamaan itsensä jo viimeiset 150 000 vuotta. Ei ole enää "normaalia" hillua alasti.
Oli pakko lukea juttu. Ällötti jo klikatessa.