Mikä ihme vetää ihmiset nakuiluun kotonaan ?
Kommentit (85)
Ei tuossa näy kuin kuva, jossa kaksi vanhusta istuu nakuna pöydän ääressä. Muu juttu on taas maksumuurin takana.
Paremmin mä ymmärrän kotona nakuilun kuin esim. televisiossa nakuilun.
Ilmakylvyn aika. Sitten taas laittavat itselleen paksut vaipat.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tuolit ja sohvat haista hyvältä noiden kodissa.
Meillä on sohvalla irrotettavat päälliset joita pestään säännöllisesti, ja ihan suihkussakin käydään. Ihan kuule saatetaan kaikkee puuhata sohvalla, jos tiiät. Ei olla silleen estyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sohvalla irrotettavat päälliset joita pestään säännöllisesti, ja ihan suihkussakin käydään. Ihan kuule saatetaan kaikkee puuhata sohvalla, jos tiiät. Ei olla silleen estyneitä.
Minä en ole estynyt, mutta jos nyt ajattelee vaikka alusvaatteita, niin kyllä ne alkaa haista ja niihin tulee hienhajua ja muutakin, kun niitä käyttää. Jollei alusvaatteita ole, kaikki hajut ja minimaalisetkin eritteet menee sohvaan ja tuoleihin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole estynyt, mutta jos nyt ajattelee vaikka alusvaatteita, niin kyllä ne alkaa haista ja niihin tulee hienhajua ja muutakin, kun niitä käyttää. Jollei alusvaatteita ole, kaikki hajut ja minimaalisetkin eritteet menee sohvaan ja tuoleihin.
-eri
Pidätkö sitten esim. sängyssäkin vaatteita? Me ei, lakanoita vaihdetaan säännöllisesti kyllä. Inhottava ajatuskin nukkua kotona vaatteet päällä.
Lämpötila. Yhdessä asunnossa oli aina +26 tai enemmän lämmintä, ja oltiin pelkissä pikkuhousuissa aina kun ei ollut vieraita. Nykykämpän lämpö pysyttelee +21 asteen tienoilla ja minulla on kaksi villapaitaa ja villainen kaulahuivi koko ajan. Pitkät housut ja villasukat toki myös, ja viltti jaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Pidätkö sitten esim. sängyssäkin vaatteita? Me ei, lakanoita vaihdetaan säännöllisesti kyllä. Inhottava ajatuskin nukkua kotona vaatteet päällä.
Lakanat vaihdetaan noin kerran viikossa. Se on helppoa. En jaksaisi olla jatkuvasti pesemässä sohvanpäällisiä ja päiväpeittoja.
No parempi se kotonaan on alasti olla kuin vaikka jossain rantsussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tehkööt mitä haluaa kotonaan. Mutta en minäkään ymmärrä, tuohan on epähygieenistäkin kun paljaalla peffalla istuu siellä sun täällä. Ja mulle tulis kylmä!
Ootko kuullut että voi istua suojan päällä. Harvempi kai istuu paljaalla ilman alustaa. En minäkään.
Ai että, olispa jotain mukana kannettavia alustoja nakuilijoille. Niinku... vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Lakanat vaihdetaan noin kerran viikossa. Se on helppoa. En jaksaisi olla jatkuvasti pesemässä sohvanpäällisiä ja päiväpeittoja.
Voi kai sitä käyttää peflettiä muuallakin kuin saunassa. Toisaalta tuskinpa se paljas iho on monellakaan niin likainen mitä esim farkut joilla on istuttu jossain bussissa/junassa/ratikassa ja käyty kahvilassa/baarissa..
Hyvä jos vituttaa tuollainenkin asia arvon trollia.
Mahtaa olla rankka elämä pöyristyä aina kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Voi kai sitä käyttää peflettiä muuallakin kuin saunassa. Toisaalta tuskinpa se paljas iho on monellakaan niin likainen mitä esim farkut joilla on istuttu jossain bussissa/junassa/ratikassa ja käyty kahvilassa/baarissa..
Kotivaatteet on erikseen ainakin mulla.
Mikäs siinä jos vain lämmintä on. Luulisi etteivät asunnot ole kovin lämpimiä suurimman osan vuodesta. Vaate voi olla joskus ihan kiva?
En ikinä harrastaisi itse tällaista, alushousut vähintään jalkaan. Varmaan tuntuu ikävältä heilua noin isoilla rinnoilla ilman liivejä..?
Mikä ihme vetää ihmiset nakuiluun kotonaan
Raamatun mukaan Jeesus teki ihmeitä.
Se, että olen nakkena kotona, ei mielestäni ole ihme.
M44
Mikä ihmiset vetää pukeutumaan myös kotioloissaan?
No kylmyyden ymmärrän, mutta jos ilma olisi jatkuvasti vähintään +25, niin aivan ehdottomasti alkaisin suhtautua vaatteiden pitämiseen pakkona.
Alastomat ihmiset ovat yleensä s****nan rumia. Ei sellaisia viitsi katsella edes kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Nakuilen kotona kesäisin. Kukaan ei näe ja huonekalut voi peittää lakanalla tms. Olen siisti eikä perseestäni tai muista aukoista valu nesteitä. Oma tupa ja oma lupa. Voisin myös kirjoittaa, että yök nakuilu kotona. Mutta kuka sen todistaa ja kenellekään se ei kuulu mitä kotirauhan piirissä teen.
Ei sieltä mitään tarvii valua, ei pyllynreikä ikinä bakteeriton ole. Voit laittaa vaikka huulipunaa röörin ympärille ja katsoa osuuko esim sohvaan. Eri juttu sitten haittaako pienet peppubakteerit sohvalla, itse en tykkäis.
Noo kusiläikät tms ja perseestä tulleet raskatuhrut on vintagea. Ne plyyshiverhoilut tuolit ja sohvat on vaikkapa tsaarin hovista ja ne haisee vaan ajanpatinalle!