Kertokaa kokemuksia mihin ensimmäiset treffit ovat tyssähtäneet? Miksi toisia treffejä tullut?
Minä aloitan: mies haisi sen verran pahalta ettei toisia treffejä tullut. Facebookista tarkistin että haisuli on nykyään naimisissa.
Kommentit (114)
Menimme kävelylle Seurasaareen. Koko vajaan tunnin kävelyn aikana treffikumppani puhui kolme sanaa. Sisäisesti kihisin raivosta, saan ventovieraan kanssa enemmän juttua aikaiseksi kuin tämän henkilön, jonka kanssa olin kirjoitellut netissä kaksi kuukautta.
Olin kuitenkin kohtelias ja hoidin tilanteen kaikin puolin kauniisti. Siihen loppui sitten nettideittailu.
Mies puhui koko ajan salaliittoteorioista. Ei tuntunut olevan mistään muusta kiinnostunut.
Mes oli koronadenialisti, trumpisti ja putinisti.
Mies tuli suoraan treeneistä, hielle haisevana, mitenkään pahoittelematta. Tapasimme keskustan kahvilassa, eli olisin odottanut vähän pelisilmää.
Puhui lähinnä itsestään eikä juuri kysellyt minusta mitään, en kokenut kiinnostavaksi ihmiseksi muutenkaan joten homma oli osaltani siinä. Imeskelin loppuajan jääkahvini loppuja pillillä hitaasti ja katselin maisemia, kun mies papatti ansioistaan. Hän oli jälkikäteen sitä mieltä että meillä synkkasi tosi hyvin, ja oli aidosti ihmeissään kun en ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan.
Mies pyysi tarjoilijan puhelinnumeron.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi tarjoilijan puhelinnumeron.
Niin ja siis ihmetteli vielä miksi en lähtenyt toisille treffeille kun meillä kuulemma synkkasi niin hyvin...
Mies valitti siitä, että olin vaatinut ekat treffit ravintolaan hänen kotinsa sijasta. Kyse oli siis Tinder-treffeistä emmekä tunteneet ennestään. Sanoi, että kotonaan olisi voinut tehdä pakastetaikinasta ihanaa mustikkapiirakkaa, kun taas ravintolassa ei osaa hurmata minua mitenkään.
Ei periaatteessa mitään vikaa mutta ei kyllä mitenkään sytyttänytkään. Kaikki jokseenkin kunnossa, mutta jotenkin hänen seuransa oli kuin kädenlämpöistä vettä.
Hävetti kun piti antaa pakit ilman mitään hyvää syytä. Vielä vuosia sen jälkeen mies ilmeisesti elelee edelleen yksin.
Onko muilla ollut näin ettei ole mitään erityistä syytä lopettaa tutustumista?
Liian pieni muna ja ohut lompakko.
Minulla oli joskus City-lehden Nettideiteissä ilmoitus. Harvoin niissä tapaamissani naisissa mitään suurempaa vikaa oli. Ihan mukavia naisia, mutta ei vain kolahtanut. Tunteitaan kun ei voi pakottaa. Syyksi saattoi riittää vääränlainen ulkonäkö, puhetapa, erilainen maailmankatsomus, erilaiset tulevaisuudenhaaveet jne.
Aika monen kanssa selvä kemian puute on ollut syy, ettei toisia treffejä ole tullut. "Ihan kiva, mutta ei säväyttänyt". Joidenkin kanssa ei ole ollut juuri juteltavaa. Yhden kanssa istuimme sohvalla olohuoneessa, ja hän alkoi ihan pokkana käydä läpi pöydällä olleita henkilökohtaisia papereitani. Parin kanssa on ollut suhteellisen huonoa seksiä. Ja eräs lyhyempi mies kärsi selvästi lyhyyskompleksista, hänestä paistoi se, että oli varma, etten ollut kiinnostunut hänestä hänen pituutensa takia. Tämän lisäksi kemiaa ei oikein ollut ja mies puhui melko paljon itsestään. Pituus ei minua haitannut, mutta pituuskompleksi ja epävarmuus saivat hänet vaikuttamaan ei-kiinnostavalta.
Nainen ei näyttänyt livenä lähimainkaan yhtä hyvältä kuin kuvissaan. Kiinnostukseni lopahti.
Naisella oli liian vanhat kuvat profiilissaan ja muutenkin jäi vähän erilainen vaikutelma hänen todellisesta elämästään kuin mitä mainosti sosiaalisessa mediassa.
Huumorintajut ei kohdanneet ollenkaan. Mies ei yhtään tajunnut vitsejäni, ei nauranut eikä edes hymyillyt, katsoi vaan tyyliin kuin olisin jotenkin outo. Huumorini on vähän sarkastista ja hieman mustaa, mutta useimmiten vitseihini sentään reagoidaan jotenkin positiivisesti. Muuta vikaa ei ollut ja mies olisi halunnut myöhemmin vielä tavata, mutta minä en. Menin jotenkin ihan lukkoon siitä ilmeettömästä tuijotuksesta.
Seuraavan treffikumppanin kanssa taas olimme huumorillisesti heti samalla aallonpituudella ja päädyimme parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni muna ja ohut lompakko.
Pyysitkö heti ensitreffeillä nuo näytille? Että lätkäises ne pöytään niin katsotaan onko mahiksia jatkoon?
Treffikumppani käyttäytyi hyvin aggressiivisesti tapaamisen alussa ja alkoi tenttaamaan seksi-elämästä. Kertoi olevansa myös jonkinlainen expertti aivan joka asiassa. Tuossa vaiheessa lopetin hyvin lyhyeen tämän tapaamisen. Yritti kuitenkin vielä tuonkin jälkeen kysellä koti-osoitetta ja yösijaa. Käyttäytyi myös fyysisesti todella uhkaavalla tavalla ja oli vielä naispuolinen tapaus. Vissiin jonkinlainen sosiopaatti tms. piti laittaa estot joka paikkaan.
Olin liian lihava ja ruma! Anteeksi niille miehille, joille tuotin pettynyksen, kun näitte minut livenä! Sydän särkyi ja häpeä oli suuri, kun näin teidän pettyneen ilmeen! En ikinä treffeille lähde enää!
Vierailija kirjoitti:
Olin liian lihava ja ruma! Anteeksi niille miehille, joille tuotin pettynyksen, kun näitte minut livenä! Sydän särkyi ja häpeä oli suuri, kun näin teidän pettyneen ilmeen! En ikinä treffeille lähde enää!
Youtubesta 4x viikossa jumppausta. Aseta puhelimeen hälytys.
Yhdessä tapauksessa mies puhui kuin papupata koko ajan. Hyvä että sain suunvuoroa, mutta miehen mielestä treffit menivät loistavasti.
Toisessa taas miehestä huokui epätoivo. En halua olla se "kuka tahansa kelpaa".