Hoitajat mitä puoluetta äänestätte vaaleissa?
Ketkä ajaa parhaiten pienituloisten perheellisten asioita? Lasten hyvinvointia?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Persuja ja kokoomusta äänestävät todellako haluatte kikyn takaisin????
Sehän se on heti takas tulossa. Menkää ihmiset eteenpäin. Toisaalta hauska nähdä sekin, mitä käy jos nykynen hallitus jatkaa ja hassaa suomen rahat. Mistäs sitten hoitajille maksetaan palkat?
En äänestä mitään puoluetta joka kannatti piikkipassia, eli ulos laskuista jää ainakin kok, sdp, keskusta, vihr ja rkp.
Perussuomalaisia tai Liike nyt. Pakko saada jotain järkeä asioiden hoitumiseen.
Eiks kiky ollut 6 min /päivä. Tiedän että moni otti sen itselleen aiemmin ja kikyn aikana ja varmaan nytkin nappaa työnantajalta. Että silleen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauden liitto, Kristallipuolue ?
Mikä ihmeen kristallipuolue? Tuosta tulee mieleen vain kristalliyö.
Hyvä kysymys. Mulle yksi vaalikone antoi tulokseksi tuon enkä ikinä kuullutkaan saati missään nähnyt niiden juttuja.
Oletteko hoitajat ajatelleet, että kokoomuksen leikkaukset tulevat näkymään myös työpaikoilla ne. Terveydenhuollosta nimittäin leikkaavat melko ison siivun.
Vierailija kirjoitti:
Hoidettavat ovat viime aikoina ovat olleet sen verran ärsyttäviä, että taidan äänestää Kokoomusta.
Onhan sekin kosto.
Vapauden liittoa ehdottomasti. Niillä on järkeä päässä, haluavat mm. säilyttää kotimaisen ruuantuotannon, jota nykyhallitus ajaa alas. Eivät halua natoa. Eivät kannata hoitajien pakkorokotusta, joka teki paljon hallaa hoitoalalle.
Kokoomusta tietenkin. Haluan että Suomen myyminen ja tuhoaminen jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalle menee ääni. Vielä en tiedä ketä äänestän. Taktisesti demareita tai sitten vaan vassareita. Vain idioottihoitaja elää kokoomuksen illuusiota.
Jaaha, haluat siis että palkkakuitillasi verojen osuus kasvaa ja kasvaa.
En ole itsekäs, ajattelen kokonaiskuvaa. Kokoomus leikkaa terveydenhuollosta joka kurjistaa oloja entisestään.
Mikä puolue olisi hyvä tavallisen keskituloisen palkansaajan kannalta? En halua kikyä enkä maksaa enää enempää tuloveroa. Petyin demareiden kun romuttivat vuorotteluvapaan ja ovat aina lisäämässä veroja. Työssäkäynnin tarttis olla kannattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Demareita.
Kokoomus ajaa vain meidän työolojen huononnuksia ja vaatii palkkamalttia. Silti KOSKAAN ne luvatut verojen helpotukset eivät ole realisoituneet mun tilipussissa. Ne ovat niin kosmeettisia muutoksia tai sitten se luvattu veronkevennys menee vaikka ruoan alviin, jolloin kaupat pitää hinnan samana kyllä mutta saavat itse enemmän.
Koskaan en muista aikaa, jolloin olisi voinut sanoa että ohhoh saanpa paljon enemmän rahaa käteen kun tuloverotusta kevennettiin näin ruhtinaallisesti.
T. Vanhempi hoitsu
Demarit laittaa sinut pakkotöihin.
Miksi työssäkäyvä terveydenhuollon väki äänestäisi työttömien ja tuilla eläjien asioita ajavia sosialisteja?
Lupaavatko sosialistit veronalennuksia palkansaajille?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko hoitajat ajatelleet, että kokoomuksen leikkaukset tulevat näkymään myös työpaikoilla ne. Terveydenhuollosta nimittäin leikkaavat melko ison siivun.
Meinaatko että hoitajat irtisanotaan :)
Vierailija kirjoitti:
Työhän vaan kevenee jos potilaita voidaan ottaa vähemmän sisään.
Muistakaa nyt, että demarit vei hoitajilta laillisen lakkoaseen! Kuinka monet muut ammattiryhmät on viime aikoina lakkoilleet, kaupan ala, ahtaajat, kuljetusala, nyt veturinkuljettajat jne. En kuunaan äänestä demareita! Minä annan ääneni Suomen parhaaksi PS.
Vierailija kirjoitti:
Mikä puolue olisi hyvä tavallisen keskituloisen palkansaajan kannalta? En halua kikyä enkä maksaa enää enempää tuloveroa. Petyin demareiden kun romuttivat vuorotteluvapaan ja ovat aina lisäämässä veroja. Työssäkäynnin tarttis olla kannattavaa.
Orpo on luvannut veronkevennyksiä.
Demareita.
Kokoomus ajaa vain meidän työolojen huononnuksia ja vaatii palkkamalttia. Silti KOSKAAN ne luvatut verojen helpotukset eivät ole realisoituneet mun tilipussissa. Ne ovat niin kosmeettisia muutoksia tai sitten se luvattu veronkevennys menee vaikka ruoan alviin, jolloin kaupat pitää hinnan samana kyllä mutta saavat itse enemmän.
Koskaan en muista aikaa, jolloin olisi voinut sanoa että ohhoh saanpa paljon enemmän rahaa käteen kun tuloverotusta kevennettiin näin ruhtinaallisesti.
T. Vanhempi hoitsu