Hoitajat mitä puoluetta äänestätte vaaleissa?
Ketkä ajaa parhaiten pienituloisten perheellisten asioita? Lasten hyvinvointia?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Demarit tietysti. Ja jos he pääsevät hallitukseen, ottavat he mukaansa vassarit. Nämä ei kannata leikkauksia terveydenhuoltoon, toisin kuin kokoomus, kepu ja persut.
Demarit ovat just jakaneet rahaa Sote alueiden hallintoon, mitä kokoomus ihmettelee kun rahaa tarvitaan siihen että ihmiset pääsee hoitoon. Hallinto ei hoida potilaita.
Vierailija kirjoitti:
En ole hoitaja mutta äänestän kokoomusta! Jos viimeinkin loppuisi ne puolen tunnin kahvitauot kun huoneissa maataan vaipat märkinä
Et ole hoitaja, joten et tiedä hoitajan työstä mitään.
Kokoomusta
Sairaanhoitoon ei oo kellään varaa jos demarit tuhoaa Suomen talouden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta. Mulla on paljon metsää ja lisäksi kiinteistöomistuksia. Palkkakin on jo melko hyvä
Anna mun nauraa :D. Palkalla toki tulee toimeen, muttei se niin hyvä ole, että kokoomusta kiinnostaisi sinun asiat.
Mulla on muutakin palkkaa kuin tämä kämäinen sh palkka. Turhaan hirnut siellä.
Rkp, mm. perusterveydenhuollon palvelut lähellä, ja henkilökunnan hyvinvointi.
Persuja, koska en jaks aukkoa pienempien pääsevän läpi.
Vapauden liitto. Olen kulkenut vihreistä persujen kautta tähän valintaan. Vanhat puolueet ovat saaneet maamme nykytilaan. Kaikki yhdessä. En halua Natoa, en Suomea täyteen tuulivoimaloita, en ulkomaisia kaivosyhtiöitä, en lisää tulijoita, en suomalaisten rahojen lykkäämistä Ukrainaan, Etiopiaan, Kirgisiaan, Espanjaan, Italiaan jne. Haluan mahdollisimman omavaraisen Suomen ja hyvän terveydenhuollon. Nyt on vaan pakko kokeilla jotain uutta ja mun valinta on Vapauden liitto.
Kokoomusta tietenkin. Haluan hyvinvointivaltion olevan mahdollista myös tulevaisuudessa ja saada enemmän palkasta itselleni.
Jotain muuta kuin niitä jotka siellä nyt istuvat.
Persuja ja kokoomusta äänestävät todellako haluatte kikyn takaisin????
Vierailija kirjoitti:
Rkp, mm. perusterveydenhuollon palvelut lähellä, ja henkilökunnan hyvinvointi.
Varför talar du finska?
En halua Natoon, en kannata nykyistä maahanmuutoa, vanhuksien ja lasten hyvinvointi menee luonnonsuojelun edelle. Ketä äänestän?
Vierailija kirjoitti:
Persuja ja kokoomusta äänestävät todellako haluatte kikyn takaisin????
Kyllä. Mieluummin se kuin tämä karsea velkaantuminen. Muistan 90-luvun ja ne velan maksutalkoot.
Sari Sairaanhoitaja äänestää Kokoomusta vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En halua Natoon, en kannata nykyistä maahanmuutoa, vanhuksien ja lasten hyvinvointi menee luonnonsuojelun edelle. Ketä äänestän?
Persuja. 2/3, ja Natolle et voi mitään millään äänestyspäätöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus, velan otto pitää loppua, vaikka se tietää leikkauksia.
Raskauslaskuri
KOkoomus alensi hoitajien palkkoja kikyllään viime kaudella ja tuhosi koulutuksen täysin. Lopetti myös vanhusten laitospaikat ja nyt he ovat päivystyksissä makaamassa. Yksityistäminen meni figuralleen ja Esperit ym jättivät vanhukset lattialle makaamaan.
Vapauden liitto ehdottomasti. 48a sai minut vaihtamaan alaa ja toivoisin että voisin vielä palata
En tiedä vielä. Pakkorokotukset ja -työt merkitsevät sitä, että en äänestä nykyistä hallitusta.