Hoitajat mitä puoluetta äänestätte vaaleissa?
Ketkä ajaa parhaiten pienituloisten perheellisten asioita? Lasten hyvinvointia?
Kommentit (94)
Demarit tietysti. Ja jos he pääsevät hallitukseen, ottavat he mukaansa vassarit. Nämä ei kannata leikkauksia terveydenhuoltoon, toisin kuin kokoomus, kepu ja persut.
Samaa kakkaa sieltä sataa, värit vain vaihtelee.
Vasemmalle menee ääni. Vielä en tiedä ketä äänestän. Taktisesti demareita tai sitten vaan vassareita. Vain idioottihoitaja elää kokoomuksen illuusiota.
Äänestän kokoomusta. Mulla on paljon metsää ja lisäksi kiinteistöomistuksia. Palkkakin on jo melko hyvä
Kokoomusta, demarit haluavat verottaa kaikki hengiltä.
Kokoomus, velan otto pitää loppua, vaikka se tietää leikkauksia.
Persuja. Hidastuu lisäkulujen tulo ulkomailta.
Perusuomalaisia tietenkin en halua hoitaa kamelikuskeja
Vierailija kirjoitti:
Miksi just kokoomus?
Sanovat, että eivät ota velkaa.
En ole hoitaja mutta äänestän kokoomusta! Jos viimeinkin loppuisi ne puolen tunnin kahvitauot kun huoneissa maataan vaipat märkinä
Demarit. En jaksa ruveta katsomaan mitään yt-neuvotteluja vaan haluan pitää työpaikkani.
Demareita en äänestä. Perustelkaapa kantaanne.
Haluan, että meidän sosiaalinen tukijärjestelmä loisille menee nurin mahdollisimman pian.
Eniten tuhoa aiheuttavat demarit, joten äänestän heitä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta. Mulla on paljon metsää ja lisäksi kiinteistöomistuksia. Palkkakin on jo melko hyvä
Anna mun nauraa :D. Palkalla toki tulee toimeen, muttei se niin hyvä ole, että kokoomusta kiinnostaisi sinun asiat.
Vierailija kirjoitti:
En ole hoitaja mutta äänestän kokoomusta! Jos viimeinkin loppuisi ne puolen tunnin kahvitauot kun huoneissa maataan vaipat märkinä
Sitten ne vaipat vasta märkinä ovatkin kun leikkaamaan aletaan, kaikille max 2 vaippaa/vko ja tietenkin halvinta laatua.
Hoidettavat ovat viime aikoina ovat olleet sen verran ärsyttäviä, että taidan äänestää Kokoomusta.