Ojennan sinulle taikasauvan. Saat ohjeeksi taikoa mitä vain 3 kertaa. Mitä toivot?
Kommentit (37)
Yhtään sotaa ei tule enää pallolle
Ympäristön saastuminen loppuu just heti
Tahallinen pahuus lakkaa olemasta
Taikoisin itseni ja lapseni terveeksi. Kolmas toive jäisi pahan päivän varalle.
Taion rauhaa 1) maapallolle, 2) terveyttä kaikille ja viimeiseksi taion 3) kolme uutta toivomusta. Toivon, että taikani toteutuvat. Ja kiitän saamastani mahdollisuudesta.
Venäjä hyökkäsi suomeen
Suomi voittaisi
Jussi Halla-ahosta tulisi Presidentti
Rauha koko maailmaan. Likainen loisjoukko (ns. eliitti) kätyreineen ja juoksutyttöineen ja -poikineen katoaa ikuisiksi ajoiksi. Ja sitten kolme uutta toivetta.
Kivan, luotettavan, kyvykkään miehen itselleni.
Asuntolainan ja muut velat pois.
Maailmanrauhaa.
Kaikki kokoomuslaiset Jakomäkeen tai Kontulaan asumaan kahdeksi vuodeksi peruspäivärahan turvin.
Lisää palkkaa ja uudet hampaat itselleni.
Viisautta, terveyttä ja uuden taikasauvan.
Venäjä kansalaisineen pois maailmankartalta.
Koulukiusaajat helvettiin
Minulle työpaikka, jossa tienaa tekemättä mitään 10 000€/kk
Sisareni mt häiriön parantumisen, oman rintasyöpäni parantumisen, isäni depression parantumisen🙏.
Käytän vain yhden toiveen: taikasauva, jolla saa rajattomasti toiveita
-Toyota Yaris
-Uusi kelloradio keittiöön
-vaimolle kiharrin
Kultaharkkoja 20milj arvosta.
erittäin hyvä terveys minulle ja( henkinen& fyysinen ) kaikille sukulaisilleni, tuleville myös.
kaikille veemäisesti mua (ja sukulaisiani ) kohdelleet joutuisivat sairauksien, tautien ja rahavaikeuksien ( henkiset& fyysiset)johdattamina kadotukseen!!
- Maailmanrauha (ei sotia, eri uskontokunnat eläisivät rauhassa jne.)
- Lapselleni paras mahdollinen tulevaisuus (opinnot, vakaa talous, terve parisuhde...)
- Rahaa loppuelämäksi, eli ei tarvetta kuin vapaaehtoiseen työskentelyyn omana harrastuksena
Paremman työpaikan,mukavan miehen,mökin järven rannalta
Lakimies ottaa yhteyttä. Nää menee yleensä hirveimmällä mahdollisella tavalla pieleen, jos toiveen toteutumistapaa ei määritellä tarkasti.