Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas rasittava kellojen väkrääminen saapumassa

Vierailija
19.03.2023 |

Saisi elää rauhassa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on väkräystyökalu

Vierailija
22/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei muuten haittaa, mut alan aina liian filosofisesti miettimään, moneltako otan mun lääkkeen, että tasainen rytmi säilyy 🙄..

No tämä. Mulla on nykyään säännöllinen lääkitys ja väli pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ajatus ei välttämättä vielä kulje kovin nopeasti.

Muuttuuko väli, jos siirrät kelloja?

Ei muutu. Mulla vain ei tällähetkellä leikkaa kovin terävästi enkä halua että ajatus menee väärään suuntaan. Että otan aamulääkkeet kuitenkin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin maailmaahan luovuttiin kesäajasta, kun ihmiset niin vaativat. Sitten ei ollutkaan hyvä, kun illat oli pimeät ja vaadittiin muutosta takaisin. Muistaako joku missä se olikaan?

Vierailija
24/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ansiosta saadaan valoisat illat. Paljon mukavampi, kun muutaman viikon päästä on valoisaa kahdeksaan asti illalla. Ilman kellojen kääntämistä valoisaa olisi vain seitsemään asti. Kellojen kääntäminen on pieni vaiva tuosta ilosta. Varsinkin kun käsin käännettäviä kelloja ei ole muita kuin oma ja lapsen rannekello plus yksi seinäkello.

Illat muuttuu muutenkin nyt nopeaa vauhtia valoisaksi ja yötkin. Ei tarvitsisi sen takia kelloja siirtää. Aamut on muutenkin raskaita herätä niin nyt pitää nousta tuntia aiemmin.

Vierailija
25/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti eteenpäin ja saisi jäädä, toivottavasti syksyllä ei enää vekslata.

Vierailija
26/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ansiosta saadaan valoisat illat. Paljon mukavampi, kun muutaman viikon päästä on valoisaa kahdeksaan asti illalla. Ilman kellojen kääntämistä valoisaa olisi vain seitsemään asti. Kellojen kääntäminen on pieni vaiva tuosta ilosta. Varsinkin kun käsin käännettäviä kelloja ei ole muita kuin oma ja lapsen rannekello plus yksi seinäkello.

Illat muuttuu muutenkin nyt nopeaa vauhtia valoisaksi ja yötkin. Ei tarvitsisi sen takia kelloja siirtää. Aamut on muutenkin raskaita herätä niin nyt pitää nousta tuntia aiemmin.

Niistä tutkimuksista oli lehdissäkin kuinka tunnilla siirtely aiheuttaa joillekkin ihan fyysisiä oireita. Mitäs niistä kun ei MULLE tule ja saan pari viikkoa vähän valoisampaa. Näille ajan siirtoa puolusteleville tekisi mieli antaa kolipottua. Tympii taas 2-4 viikkoa totutella. Kun on valmiiksi nukahtamisvaikeus niin tämä keväinen kellojen siirtely on se pahempi.

Vierailija
27/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti eteenpäin ja saisi jäädä, toivottavasti syksyllä ei enää vekslata.

Aina sitä toivoo että olisi viimeinen kerta kun siirrellään viisareita ja aina saa pettyä.

Vierailija
28/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kesälläkin ihan mukava, kun aurinko esim. laskee vasta kello 22 eikä kello 21. Auringonlaskun jälkeen kuitenkin tulee hämärä ja elokuussa jopa pimeä.

Vierailija
29/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki kellot hävitettäisiin, mitä tapahtuisi ajalle? Mietipä sitä.

En tiedä mitä tapahtuisi mutta ehdottomasti tuota kannattaa kokeilla. Ehkä aika pysähtyy niin kokeillaan jonakin lauantaina.

Vierailija
30/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt jo viikkoja sitten kun kamarin kellosta loppui patteri.

Vierailija
31/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei muuten haittaa, mut alan aina liian filosofisesti miettimään, moneltako otan mun lääkkeen, että tasainen rytmi säilyy 🙄..

No tämä. Mulla on nykyään säännöllinen lääkitys ja väli pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ajatus ei välttämättä vielä kulje kovin nopeasti.

Muuttuuko väli, jos siirrät kelloja?

No tota mä just tarkoitan! Jos otan tasan kahdentoista tunnin välein lääkkeen, niin kyllä se väli muuttuu tunnin liian myöhäiseksi, tai aikaiseksi, kelloa seuraamalla. Saattaa olla ihan naisen logiikkaakin, mutta kyllä mua hermostuttaa toi siirto juurikin ton takia 😬

Vierailija
32/33 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että tällaista asiaa eu ei saa mitenkään ratkaistuksi mutta sitten jos kyse on jostain metsien ennallistamisesta tai talojen energiatehokkuudesta niin kas, asia saadaan kyllä runnotuksi läpi.

Vierailija
33/33 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi hirveästi haittaa, mutta jos saisi valita, niin olisi aina kesäajassa. Ottaa päähän pimeät illat. Pimeistä aamuista olisi paljon vähemmän haittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi