Taas rasittava kellojen väkrääminen saapumassa
Kommentit (33)
Keksin uuden sanan,kun on niin älytöntä.
Ukrainassa siviilejä heitetään kidutuksen jälkeen joukkohautoihin. Sinun ongelmasi on miltei samaa tasoa..
Mua ei muuten haittaa, mut alan aina liian filosofisesti miettimään, moneltako otan mun lääkkeen, että tasainen rytmi säilyy 🙄..
Järjetöntä hommaa niin siitä ei voida luopua.
Onko mennyt tärkeämpää kuin yhteinen tuleva?
Sen ansiosta saadaan valoisat illat. Paljon mukavampi, kun muutaman viikon päästä on valoisaa kahdeksaan asti illalla. Ilman kellojen kääntämistä valoisaa olisi vain seitsemään asti. Kellojen kääntäminen on pieni vaiva tuosta ilosta. Varsinkin kun käsin käännettäviä kelloja ei ole muita kuin oma ja lapsen rannekello plus yksi seinäkello.
Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus elää siinä ajassa, minkä hän kokee omakseen.
Kellot ei käy.... ja pussit...eiku junat ei liiku.
Vierailija kirjoitti:
Sen ansiosta saadaan valoisat illat. Paljon mukavampi, kun muutaman viikon päästä on valoisaa kahdeksaan asti illalla. Ilman kellojen kääntämistä valoisaa olisi vain seitsemään asti. Kellojen kääntäminen on pieni vaiva tuosta ilosta. Varsinkin kun käsin käännettäviä kelloja ei ole muita kuin oma ja lapsen rannekello plus yksi seinäkello.
Komppaan!!
Ihmetyttää nämä itkijät, jotka hermostuu siitä, että 2 kertaa vuodessa joutuu tarkistamaan kellon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa siviilejä heitetään kidutuksen jälkeen joukkohautoihin. Sinun ongelmasi on miltei samaa tasoa..
toivottavasti sun lapset ei kiukutele koskaan koska Ukrainassa lapsia kuolee
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus elää siinä ajassa, minkä hän kokee omakseen.
Joo, menen sädehoitoon omia aikojani .
Vierailija kirjoitti:
Mua ei muuten haittaa, mut alan aina liian filosofisesti miettimään, moneltako otan mun lääkkeen, että tasainen rytmi säilyy 🙄..
No tämä. Mulla on nykyään säännöllinen lääkitys ja väli pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ajatus ei välttämättä vielä kulje kovin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et itsekään valita elämässäsi yhdestäkään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Mulla on nykyään säännöllinen lääkitys ja väli pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ajatus ei välttämättä vielä kulje kovin nopeasti.
Muuttuuko väli, jos siirrät kelloja?
Vierailija kirjoitti:
Vi.uttaa kun in taas pimeät aamut. Aurinko nousee työmatkan aikana, ja paistaa matalalta suoraan päin pläsiä. Niin stanan turhaa touhua. Kohta on kuitenkin valoisaa lähes ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuisi olla noin tyhmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi.uttaa kun in taas pimeät aamut. Aurinko nousee työmatkan aikana, ja paistaa matalalta suoraan päin pläsiä. Niin stanan turhaa touhua. Kohta on kuitenkin valoisaa lähes ympäri vuorokauden.
Paljon pienempi osa ihmisistä on ulkona aikaisin aamulla kuin myöhään illalla.
Jos kaikki kellot hävitettäisiin, mitä tapahtuisi ajalle? Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuisi olla noin tyhmä...
Veikkaan että vapauttavalta kun ei ajatuksia häiritsemässä elämää.
KAPINOI VASTAAN JA ELÄ OMASSA AJASSASI!
Siitäpähän saavat, Brysselin herrat!