Miksei naisille ole jotain tamppooniautomaatteja?
Sais kolikolla sieltä kätevästi kun tarvetta on. Tai joku kotiintilaushomma. Siteet ja tamppoonit automaattisesti kerran kuussa, ehkä kumit ja dildotkinn vielä samaan?!
Kommentit (14)
Kolikolla? Kirjoitteletko 80-luvulta?
Ja dildot liittyvät kuukautissuojiin miten?
Onko sulla joku syy, etti voi ostaa niitä ihan normaalisti kaupasta tai kioskista? Postimyynnistäkin ujoimmat voi tilata vaikka vuoden tarpeen kerralla.
Luulen ettei ne mene kaupaksi riittävästi. Kavereilla yleensä on tai joku veskissä voi myös lainata.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei ne mene kaupaksi riittävästi. Kavereilla yleensä on tai joku veskissä voi myös lainata.
Tarkoitin antaa.
Mikä estää naisia ryhtymästä vitturättiautomaattiyrittäjiksi?
Terveysside automaatteja on kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin antaa.
Joo tuskin kukaan haluaa takaisin lainaamaansa sidettä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Ulkomailla.
On niitä Suomessakin, muistaakseni ainakin Pallaksen hotellin yleisessä vessassa.
Ei kannata taloudellisesti, joten miksi joku tekisi tappiollista liiketoimintaa.
Automaattien ylläpito ja huolto on kallista puuhaa. Euron tamponeilla ei asentajan tuntipalkkoja kuitata vaikka kuinka moni ostaisi.
Naisilla on yleensä laukku mukana johon niitä voi valmiiksi laittaa. Ja kioskit ja kaupat on myöhään auki nykyisin,joissain koko yön.