Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Joskus käy niin että ei ole muistanut ostaa siteitä valmiiksi. Mulla oli epäsäännölliset menkat. Alkamispäivä oli aina yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne siteet on ihan samanlaista kulutustavaraa kuin muukin tavara mitä kaupasta ostetaan.
En hankkisi lapsia sellaisen miehen kanssa, joka suhtautuu siteiden ostamiseen kuin joku jonneliini.
Eli myönnät, että naiset "unohtaa" ostaa ja pitää niitä mukanaan ihan tahallaan, testatakseen miestä?
Kuka noin on sanonut?
Siteiden menekkiä ei aina pysty ennakoimaan. Vaikka olisikin joku varaside mukana, niin se ei paljoa auta jos menkat alkaa ryminällä. Samoin ne siteet vaan joskus jää kauppalistalta.
Mitä itse haet tuolla lapsellisella asenteellasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍Niin sehän on sun poikakaverin vika, että sinä et itse ole varautunut asiaan joka toistuu sinulla säännöllisesti?
Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.Kyllä mulla on, mutta kun näin periaatteella mennään että ei tarvitse auttaa. Oon mä hänelle käynyt apteekissa kun on ollut liian kipeä ja hän tuo joskus mulle vatsan päälle lämpötyynyn jos on kovat kivut.
(On mun miehet ostanut niitä siteitäkin jos on tarvinnut. Ne katsoa kulkee ihan siinä samalla kassahihnalla kun muutkin ostokset. Ostan mäkin kaljaa miehelle vaikka periaatteesta käyköön sika itse).
Että sitä saa elämästä vaikeaa.Onko mäkin kalja hyvää?
Olen hakenut vaimolle siteitä mutta vastasin itse siihen, että se on olevinaan miehen vika, että ne kautiset tulee yllätyksenä aina.Siis kuka on väittänyt, että on miehen vika, jos naisen vuoto alkaa yllättäen? 🧐 Ja jotenkin vielä aina?
LUETUN YMMÄRTÄMINEN. HUOH:
"Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte ostaa vessapaperia jos ette siteitä?
Jokuhan voi vaikka luulla että teillä on peräaukko, eikä kaikki varastoidukaan päähän.
Ihan hyvin voin vessapaprua ostella koska itse sitä käytänkin.
Hätätapauksessa käytän suodatinpusseja tai sukkaa, en ala rääkyy naiselle et kipaseppas kaupasta ny paketillinen paskapaprua mulle kun unohdin ostaa itse.
Toivon sulle norovirusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?
miksi pitäisi ostaa niitä jos nainen ei edes asu samassa osoitteessa
Vierailija kirjoitti:
Vi9erailija kirjoitti:
Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?
Tjaa a, kysy aikuisilta naisilta mikä mättää kun he niitä käyttääkin, ei miehet.
Kuulostat uhmaikäiseltä. Ilmeisesti siteiden osto ei vain jännitä, vaan kauhistuttaa kun heittäydyt tuollaiseksi.
Aika jännä suhde teillä, jos kumpikaan ei tuo toiselle kaupasta mitään. Jättäisin välistä.
On miehen vika että nainen vuotaa, jos yritetään lasta, mutta mies tuuttaa vaan räkäpäitä.
Niin minäkin aina pistän naisen hakemaan paskapaprua ja kortonkeja kun on itse unohtanu ostaa, siellä pytyllä sitten istun ja puhelimessa hoputan naista että äkkiä ennenku jalat puutuu ja apuva!
Vierailija kirjoitti:
Saat ainaskin illan päätteeksi sopuseksiä.
Me kiltit miehet jäädään nuolemaan näppejämme
Faktaa. Nauset haukkuvat itsekeskeisiä miehiä, mutta silti roikkuvat niiden perässä.
Tääki topikki 5 sivua paskanjauhantaa
Vierailija kirjoitti:
Periaate.
Minähän hoidan vain omat asiani.
Noniin jonnet, nyt pois sieltä mamman sidekaapilta pimpistä unelmoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on naisystäväsi ja kylässä kun menkat alkavat..? Kohta on kyllä entinen, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan voi vaikka luulla että teillä on peräaukko, eikä kaikki varastoidukaan päähän.
Hätätapauksessa käytän suodatinpusseja tai sukkaa, en ala rääkyy naiselle et kipaseppas kaupasta ny paketillinen paskapaprua mulle kun unohdin ostaa itse.
Suodatinpusseja ja sukkaa!! Eikö hätätapauksessa olisi järkevämpää pestä peppu ja kuivata pyyhkeeseen. Et taida olla järjenjättiläinen muutenkaan.
On sitäkin tullut tehtyä, mutta mieluiten käytän jotain sellaista minkä saa helposti vedettyä pöntöstä alas, aivan kuten vessapaperin.
Et sä nyt mitään sukkaa voi vetää vessanpöntöstä alas. Sehän tukkii kaikki putket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle norovirusta.
Jep. Sen jälkeen hän voikin pyyhkiä sukkaan ja tukkia suunsa sillä sukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate.
Minähän hoidan vain omat asiani.
Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa
On se jännää, miten joillekin ilmeisen yksinäisille tällaisetkin asiat on ylitsepääsemättömiä. Tietty se kiukku puretaan sitten naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ennemmin Ihmettelisin miksi edes olla toisen kanssa jos noin pientä asiaa ei voi sen puolesta tehdä?
Siteiden ostaminen näin pelottaa aikuisia miehiä? Ei ole ensimmäinen kerta kun aikuinen mies näyttää tavallisen teinin vieressä suorastaan pelkurilta
Huomatkaa, että naiset osaa näyttää alapeukkua, mutta ei argumentoida.
Miksi ilmoittaisin, kun olen itse nainen? Oon lainannu kavereille