Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
621/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö ees kortsuja ostamaan?

Kukaan nainen ei ole ostanut sulle esim parranajovälineitä tai boksereita?

Mites jos sulla tulee haava niin joudut itse käymään sidostarvikkeet?

Ihan itse ostan omat välineeni ja vaatteeni, olen jo sen verran iso poika että osaan ne hankkia itsekin.

Sidetarpeita löytyy kotoakin ihan tarpeeksi, paperia ja teippiä siis.

Puuha-pete laastareita sitten pienempiin pipeihin.

Mitäpä varten kuvittelet, että naisystäväsi suojia tarvitsee, eihän ne siteet tai tamponit häntä itseään suojaa, ainostaan paria hänen omaa vaatekerrosta, ja sen jälkeen ihan kaikkea sitä missä sattuu istumaan. Jos kerran huolehdit omista asioistasi, voisit sitten ihan itse huolehtia siitä, että sinun huonekalusi eivät ole veressä. Eihän niiden suojaaminen naiselle kuulu.

Ne suojaustoimet kuuluu aina yksilöille itselleen, ei minun tehtävä ole muiden neniäkään pyyhkiä asianmukaiseen pintaan, vaan ainoastaan omani.

Sallitko naisen lainata luonasi nenäliinaa, jos tulee tarve pyyhkiä?

Toki, sitä vartenhan minulla niitä kotona on että niihin voi tarvittaessa pyyhkiä jotain.

Mutta en erikseen toisi kaupasta naiselle jotain tiettyä paperia, vaan koska nainen nyt syystä tai toisesta haluaa just sillä paperilla pyyhkiä, sen on kelvattava mitä on tarjolla.

Jos siellä nyt ramppaa naisia ku Hefnerillä, niin kannattais varmaan olla sidepaketti kylppärin kaapissa, niin ei tarvitse hakea niitä mistään. Sitten voi sanoa, että on kelvattava se, mitä on tarjolla ja nainen pääsee sitten kauppaan tai kotiinsa hakemaan sitä tiettyä merkkiä.

Niin ja sitten seuraavaksi vaaditaankin jo jotain muuta naisten juttua tänne jätettäväksi, tai joku hoito alkaa tivaamaan että kenenkäs rättejä mulla on täällä.

Ei ei ja ei, asia on täysin kokonaan naisten vaiva, ja sellaisena tulee pysyäkin.

Sinä olet naisten vaiva, mutta onneksi sinunlaisista pääsee sentään helposti eroon. 

Eli lopetat tapailun jos mies ei hanki sun yllärimenkkoja varten siteitä? 😅 Juu, olet todellinen helmi.

No en oleta että tapailun alkajaisiksi hankkii kämpilleen siteitä. Jos yllärimenkkojen sattuessa kieltäytyisi kauppareissun yhteydessä ostamasta siteitä etukäteen antamallani rahalla, niin kyllä lopettaisin tapailun. Kertoisi mulle riittävästi siitä ihmisestä, empatiakyvytön sovinisti.

Empatiakyvytön? Mihin sä empatiaa tarvitset jos sulla alkaa menkat?

Näytit just mitä empatiakyvyttömyys tarkoittaa.

Just joo. Olet kyllä todella lapsellinen jos se ettei sun menkat ole muiden elämän keskiössä ottaa noin koville. Ne on menkat, ei sen kummempaa.

Ei tarkoita, että niiden keskiössä pitää olla. Empaattinen ihminen ymmärtää, jos toisella on kipuja ja sen tai runsaan vuodon takia ei halua lähteä sosiaalisiin juttuihin mukaan tai eräretkelle, missä peseytyminen ja suojan vaihto tai kuukupin tyhjennys ei onnistu kunnolla hygieenisesti. Empaattinen ihminen ei myöskään kieltäydy tuomasta niitä siteitä laimeilla tekosyillä.

Rätit ei kipua lievitä, ja jos sellaiset naisella on kovat, niin sitä suuremmalla syyllä odotan että nainen on aina täysin varautunut kuukautisiinsa.

Millä perusteella sinä määrittelet empatian ja sen sopivan tason kaikkien muiden puolesta?

Vierailija
622/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse ostan omat välineeni ja vaatteeni, olen jo sen verran iso poika että osaan ne hankkia itsekin.

Mitäpä varten kuvittelet, että naisystäväsi suojia tarvitsee, eihän ne siteet tai tamponit häntä itseään suojaa, ainostaan paria hänen omaa vaatekerrosta, ja sen jälkeen ihan kaikkea sitä missä sattuu istumaan. Jos kerran huolehdit omista asioistasi, voisit sitten ihan itse huolehtia siitä, että sinun huonekalusi eivät ole veressä. Eihän niiden suojaaminen naiselle kuulu.

Ne suojaustoimet kuuluu aina yksilöille itselleen, ei minun tehtävä ole muiden neniäkään pyyhkiä asianmukaiseen pintaan, vaan ainoastaan omani.

Toki, sitä vartenhan minulla niitä kotona on että niihin voi tarvittaessa pyyhkiä jotain.

Mutta en erikseen toisi kaupasta naiselle jotain tiettyä paperia, vaan koska nainen nyt syystä tai toisesta haluaa just sillä paperilla pyyhkiä, sen on kelvattava mitä on tarjolla.

Jos siellä nyt ramppaa naisia ku Hefnerillä, niin kannattais varmaan olla sidepaketti kylppärin kaapissa, niin ei tarvitse hakea niitä mistään. Sitten voi sanoa, että on kelvattava se, mitä on tarjolla ja nainen pääsee sitten kauppaan tai kotiinsa hakemaan sitä tiettyä merkkiä.

Niin ja sitten seuraavaksi vaaditaankin jo jotain muuta naisten juttua tänne jätettäväksi, tai joku hoito alkaa tivaamaan että kenenkäs rättejä mulla on täällä.

Ei ei ja ei, asia on täysin kokonaan naisten vaiva, ja sellaisena tulee pysyäkin.

Sinä olet naisten vaiva, mutta onneksi sinunlaisista pääsee sentään helposti eroon. 

Eli lopetat tapailun jos mies ei hanki sun yllärimenkkoja varten siteitä? 😅 Juu, olet todellinen helmi.

No en oleta että tapailun alkajaisiksi hankkii kämpilleen siteitä. Jos yllärimenkkojen sattuessa kieltäytyisi kauppareissun yhteydessä ostamasta siteitä etukäteen antamallani rahalla, niin kyllä lopettaisin tapailun. Kertoisi mulle riittävästi siitä ihmisestä, empatiakyvytön sovinisti.

Just joo. Olet kyllä todella lapsellinen jos se ettei sun menkat ole muiden elämän keskiössä ottaa noin koville. Ne on menkat, ei sen kummempaa.

Ei tarkoita, että niiden keskiössä pitää olla. Empaattinen ihminen ymmärtää, jos toisella on kipuja ja sen tai runsaan vuodon takia ei halua lähteä sosiaalisiin juttuihin mukaan tai eräretkelle, missä peseytyminen ja suojan vaihto tai kuukupin tyhjennys ei onnistu kunnolla hygieenisesti. Empaattinen ihminen ei myöskään kieltäydy tuomasta niitä siteitä laimeilla tekosyillä.

Puhut seurustelukumppanista tai tilanteesta jossa perut tapaamisen menkkojen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rätit ei kipua lievitä, ja jos sellaiset naisella on kovat, niin sitä suuremmalla syyllä odotan että nainen on aina täysin varautunut kuukautisiinsa.

Millä perusteella sinä määrittelet empatian ja sen sopivan tason kaikkien muiden puolesta?

Kaikki tiedämme, että todellinen syy on melko naurettava. Olet sen verran pelkuri, että et uskalla mennä sinne kaupan tiskille ja läjäyttää terveyssidepakettia hihnalle. Nykyään on myös itsepalvelukassat, mene sellaiselle ja lopeta itkeminen.

Vierailija
624/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset miehet eivät uskalla ostaa siteitä hätätilanteessa. Mitenkäs se vertavaluva nainen sinne kauppaan menee? Nyt valoja päälle. Hävetkää ja kasvattakaa munat!!!

Hätätilanteessa? 😅

Vierailija
625/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset pystyivät elämään silloin kun kuukautissuojia ei ollut vielä keksitty?

Eikö nimenomaan perheiden miehet vuollut niitä ...llun päreitä?

Vierailija
626/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen vitamiini/lääkepurkkiin mahtuu jokunen tamppooni ja useita särkylääkkeitä.

Ei ole tosiaankaan mitään kunnollista perustetta minkäänlaisessa skenaariossa naisten väittää, että heidän kuukautiset tulisi olla millään muotoa kenenkään muun vastuulla, saati sen enempää edes tiedossakaan.

Jos ette viitsi varautua, älkää viitsikö myöskään sitten valittaa.

ap

Vierailija
627/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kyllä kaikki seksuaaliset halut mieheen molemmissa tapauksissa:

1) Mies EI USKALLA, siis aikuinen mies, ostaa terveyssiteitä

2) Mies on niin valtavan ilkeä ja vihamielinen, että haluaa tahallansa jättää naisen pulaan

Toki voi olla myös sairaalloisen pihi, mutta silloin nainen voi laittaa setelin kouraan.

Vierailija
628/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset miehet eivät uskalla ostaa siteitä hätätilanteessa. Mitenkäs se vertavaluva nainen sinne kauppaan menee? Nyt valoja päälle. Hävetkää ja kasvattakaa munat!!!

Hätätilanteessa? 😅

Taas vuodan niinku joka kuukausi muutenkin, apuva! 

Vierailija
629/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellinen asenne. Meillä ihan itsestäänselvyys, että se tuo kaivattuja asioita joka sattuu kaupan kautta menemään. Minä voin hakea miehen puolesta jotain ja hän minun.

Vierailija
630/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset pystyivät elämään silloin kun kuukautissuojia ei ollut vielä keksitty?

Eikö nimenomaan perheiden miehet vuollut niitä ...llun päreitä?

He.

Vierailija
631/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieneen vitamiini/lääkepurkkiin mahtuu jokunen tamppooni ja useita särkylääkkeitä.

Ei ole tosiaankaan mitään kunnollista perustetta minkäänlaisessa skenaariossa naisten väittää, että heidän kuukautiset tulisi olla millään muotoa kenenkään muun vastuulla, saati sen enempää edes tiedossakaan.

ap

Usko jo, että olet öykkäri.

Vierailija
632/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rättien osto kuuluu sille, joka niitä tarvitsee. Tuskin nainen käy miehelleen useinkaan ruuveja ostamassa. Ei mies ole mikään naisen juoksupoika.

Kuinkahan moni nainen näin fanaattisesti kieltäytyy tuomasta kaupasta jotakin tarpeellista ja tavallista, mitä mies on pyytänyt?

Tuli tässä ketjulle hekotellessa mieleen, että jos menis niin päin, että miesten vehkeet vuotais niin naiset tois niitä tarvikkeita ihan oma-alotteisesti kyselemättä samalla tavalla kun kaikkea muutakin.

Vierailija
633/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihmeellinen asenne. Meillä ihan itsestäänselvyys, että se tuo kaivattuja asioita joka sattuu kaupan kautta menemään. Minä voin hakea miehen puolesta jotain ja hän minun.

Seksikaverista puhutaan.

Vierailija
634/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) Mies on niin valtavan ilkeä ja vihamielinen, että haluaa tahallansa jättää naisen pulaan

Toki voi olla myös sairaalloisen pihi, mutta silloin nainen voi laittaa setelin kouraan.

Kakkoskohtaan voisi lisätä vielä halun tahallaan nöyryyttää.

Vierailija
635/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiko nippu- vai lepositeitä?

Vierailija
636/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikaverista puhutaan.

Minä toisin siteitä vaikka tuntemattomalle naiselle, jos jostain syystä olisin vastaavassa tilanteessa ja tarvitsi jonkun apua. Seksikavereitasi kohtelet kuin roskaa? Miksi ihmeessä? Eikö kannattaisi toimia niin että heitä kiinnostaa jatkossakin seksi kanssasi ja olisit silmissänsä jotenkin haluttava

Vierailija
637/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan mulla ole mistään uskalluksesta kiinni, vaan siitä että kieltäydyn jyrkästi ottamasta osaa millään muotoa naisen menkkoihin.

Joskus oon tulpannarusta vetässy että pääsee junttasee, mutta mitään muuten halua moisen asian kanssa olla tekemisissä.

Jos tahdon, uskallan vaikka heti mennä kyllä ostamaan niitä kaupasta ja tunkemaan pari tulppaa sieraimiin siinä kassaneitiä huvittaakseni.

Mutta kun en tahdo, niin en sitä tee.

ap

Vierailija
638/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan mulla ole mistään uskalluksesta kiinni, vaan siitä että kieltäydyn jyrkästi ottamasta osaa millään muotoa naisen menkkoihin.

Joskus oon tulpannarusta vetässy että pääsee junttasee, mutta mitään muuten halua moisen asian kanssa olla tekemisissä.

Jos tahdon, uskallan vaikka heti mennä kyllä ostamaan niitä kaupasta ja tunkemaan pari tulppaa sieraimiin siinä kassaneitiä huvittaakseni.

Mutta kun en tahdo, niin en sitä tee.

ap

Eli olet siis vaihtoehto kaksi. (Tai väität olevasi, kenties olet molempia.)

Vierailija
639/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rättien osto kuuluu sille, joka niitä tarvitsee. Tuskin nainen käy miehelleen useinkaan ruuveja ostamassa. Ei mies ole mikään naisen juoksupoika.

Kuinkahan moni nainen näin fanaattisesti kieltäytyy tuomasta kaupasta jotakin tarpeellista ja tavallista, mitä mies on pyytänyt?

Tuli tässä ketjulle hekotellessa mieleen, että jos menis niin päin, että miesten vehkeet vuotais niin naiset tois niitä tarvikkeita ihan oma-alotteisesti kyselemättä samalla tavalla kun kaikkea muutakin.

No en veisi kyllä hoidolleni tarvikkeita penisvuotoon.

Vierailija
640/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai nyt tää etenee jo siihen, että kuukautisista ei saisi edes puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi