Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan sellaisessa suhteessa, missä ei autettaisi toista silloin kun apua tarvitaan.
Pyyhkisitkö mun hanurin kerran kuussa, jos pyytäisin?
Help me help you?
No jos puoliso jostain syystä ei itse pystyisi, niin kyllä suihkuttaisin puhtaaksi.
Entä panon?
Minulla on just selkä kipeänä taas, pyyhkiminen on vaivalloista ja tuskallista.
Kyllä nyt on panokaverini vaan huljuteltava ja pyyhittävä, pitää auttaa toista!
Jos selkä on niin kipeä, niin miten olet edes pystynyt paneskelemaan?
Kyllähän paneskelu onnistuu monenlaisissa asennoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on, jos naiseen ei voi luottaa edes sen vertaa, että tämä huolehtisi ihan itsenäisesti kuukautisistaan ja räteistään, vain hölmö mies menisi luottamaan naiseen ehkäisynkään suhteen.
Jatkuvasti tulee isejä, jotka on menny luottamaan naiseen ja sit se sanookin just jotain tyyliin "noku mä unohdin!"
Jokainen nainen tietää, että e-pillerit eivät ole 100 % suoja, eivätkä ne myöskään suojaa sp-taudeilta.
Joo, ja silti jotkut naiset haluaa nimenomaan liemet sisälle, monesti justiinsa miehelle vakuutellen ettei mitään huolta.
Varmaan nämä miehet pistävät vauvatkin hakemaan itse vaipat kaupasta, ei ole heidä asiansa vaan sen joka vaippoja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet on taas ihan raivona kun joku mies kertoo ettei palvokaan maata naisten jalkojen alla. :D
Ostaa 2,40 € sidepaketin = palvoo maata naisten jalkojen alla 🤣
Oleteko te jotenkin arjesta vieraantuneita peräkammarin poikia, joille äitee ostaa kaiken vai miten tuo kuulostaa niin omituiselle?
Jännää, että ns. kuukautisköyhyys ei ulotu tähän ketjuun lainkaan. Miehillä ilmeisesti sitä rahaa riittää, vaikka olisi opiskelija, mutta naiset kärsivät kuukautisköyhyydestä.
Mieheni ja poikani ovat tuoneet minulle terveyssiteitä kaupasta. Ei niihin ole liittynyt mitään outoa ja erilaista, jotta eivät olisi kyenneet niitä tuomaan.
Kyllä se niin vaan on paras, että jatkossa kun nainen yrittää kyykyttää miestä näillä rättijutuillaan, mies vaan menee pyytää naapurilta niitä rättejä, ovelta ovelle niin kauan kunnes tärppää.
Jos naiseus noin kauhistuttaa, veikkaan että sinusta ei ole kovin suurta iloa naisellesi petihommissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nämä miehet pistävät vauvatkin hakemaan itse vaipat kaupasta, ei ole heidä asiansa vaan sen joka vaippoja käyttää.
Vertaat kyvykkyydeltään naisia vauvoihin. Aikamoista naisen alentamista.
Mä oon yksin asuvana sinkkunaisena kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. En mäkään voi ketään ukkoa laittaa mun puolesta hakemaan siteitä, vaan ihan itse ne on haettava ja hoidettava, jos menkat alkaa. Ei pitäisi tulla kenellekään naiselle yllätyksenä, että hei, suurin osa meistä vuotaa verta kerran kuussa, niin kyllä aikuisen ihmisen pitää sen verran osata varautua. Mutta miesten vika tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat kyvykkyydeltään naisia vauvoihin. Aikamoista naisen alentamista.
Ai kyse ei ollutkaan periaatteesta, että jokainen hoitaa vain ja ainoastaan omat tarpeensa?
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan sellaisessa suhteessa, missä ei autettaisi toista silloin kun apua tarvitaan.
Avuntarve ok. Laiskuus ja omien rahojen säästö - ei ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 20 v poikanen ja ekassa suhteessa niin ymmärrän et nolottaa, mut jos ihan aikuisen ikäinen mies, niin kyllähän naisystävästä pitää pystyä (ja haluta) ton vertaa huolta pitämään, että jos tulee yllättävä tarve, niin noitakin hankkii kun pyydetään.
Se on pelkkä pano!
ap
Panokin ansaitsee inhimillistä kohtelua. Kyllä sinä poika sen joskus opit, luultavimmin kantapään kautta.
Inhimillinen kohtelu on yhtäkuin jonain saamarin tsupparina olemista?
Silloin kun toinen tarvitsee apua niin kyllä. On todella pieni vaiva kauppareissun yhteydessä laittaa se sidepaketti mukaan koriin. Jos hänellä olisi kovat kuukautiskivut ja makaisi sikiöasennossa pystymättä liikkumaan, niin vaan kieltäytyisit hakemasta siteitä tai kipulääkettä, jos niitä ei kotona olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yksin asuvana sinkkunaisena kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. En mäkään voi ketään ukkoa laittaa mun puolesta hakemaan siteitä, vaan ihan itse ne on haettava ja hoidettava, jos menkat alkaa. Ei pitäisi tulla kenellekään naiselle yllätyksenä, että hei, suurin osa meistä vuotaa verta kerran kuussa, niin kyllä aikuisen ihmisen pitää sen verran osata varautua. Mutta miesten vika tämäkin.
Kyllä. Täällä on nyt verrattu naisia ainakin vauvaan (hakeeko sekin omat vaippansa), 10-vuotiaaseen (ei ole omaa rahaa ja on vielä lapsi) sekä vammautuneeseen (jalka poikki). Minusta aika alentavaa puhetta.
Nainen, jolla on toimivat jalat ja suht terve pää, on kykenevä käymään kaupassa siinä missä mieskin. En näe syytä, että terve nainen joutuisi toistuvasti turvautumaan miesten apuun siteiden hankinnassa. Poikkeustilanteet on poikkeustilanteita. Tässä ketjussa vain yritetään koko ajan tehdä poikkeuksesta sääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.
Minä haen muijalle aina naavaa ja sammalta jos on unohtanu rättinsä johki.
Lehtiroskiksestakin voi hakea ilmasta sanomalehteä, ihan hyvin sekin toimii sen hetken kun nainen käy kaupassa hakee niitä rättejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.
Mitä sitten?
Ei se ole miesten murhe vaikka tulis kerran vuodessa vaan.
Mieslapsi on kohta entinen poikkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet on taas ihan raivona kun joku mies kertoo ettei palvokaan maata naisten jalkojen alla. :D
Ostaa 2,40 € sidepaketin = palvoo maata naisten jalkojen alla 🤣
Oleteko te jotenkin arjesta vieraantuneita peräkammarin poikia, joille äitee ostaa kaiken vai miten tuo kuulostaa niin omituiselle?Jännää, että ns. kuukautisköyhyys ei ulotu tähän ketjuun lainkaan. Miehillä ilmeisesti sitä rahaa riittää, vaikka olisi opiskelija, mutta naiset kärsivät kuukautisköyhyydestä.
Naiset kyllä maksavat sen sidepaketin hinnan miehelle, jos heillä on suhteessa erilliset rahat.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin kotona aina siteitä, mutta jos menen viikonlopuksi seurustelukumppanin luokse tai lähdetään yhdessä johonkin reissuun eikä menkkojen pitäisi alkaa vielä, niin lähden matkaan ilman siteitä. Ja jos sitten käy kylmät kesken reissun, niin pidän miestä todella itsekkäänä, jos hän ei silloin voisi auttaa. Asutaan eri paikkakunnilla ja lähdin silti viemään ruokaa ja lääkkeitä, kun hänellä oli korona, enkä edes miettinyt pitäisikö vai eikö.
Inhimillinen kohtelu on yhtäkuin jonain saamarin tsupparina olemista?