Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.
This goes both ways, yeah?
En nyt näe, kuinka nää on verrattavissa, mutta kyllä mä ainakin sitä olutta olen ostanut jopa ihan pyytämättä kun vaikka en itse tykkääkään.
Eikö se ole normaalia? Lasketaanko niitä palveluksia?Ei niitä palveluksia tarvitse laskea, mutta sanoisin, että pääasiassa jokainen ostaa omat henkilökohtaiset tuotteensa, jos parisuhde ei ole vielä niin vakiintunut, että kumpikin ostaisi vuorollaan ns. kaikkea.
Siteet ja tamponit ovat aika kalliita, niin katsoisin, että satunnaisessa seurustelusuhteessa olisi hyvä olla vastavuoroinen, varsinkin, jos puhutaan vaikkapa opiskelijoista, jotka ovat usein aika vähissä rahoissa.
Tottakai parisuhteessa ollaan vastavuoroisia. Miksi se pitää näin kummallisesti tässä erikseen mainita kuin siteiden ostaminen olisi suurikin urötyö?
Ja miksi muissa keskusteluissa ne siteet ja tamponit ovat olleet niin edullisia ja kuukautisköyhyyttä ei ole
Koska nämä miesvauvat eivät piittaa tosiasioista. Ne ovat epäloogisia ja mustavalkoisia ja niiden alkeellista toimintaa ohjaavat refleksit, ei aivot. Eikä ap:llä ole ollut naista ikinä.
Lähinnä etsitään maksajaa sitten omille henkilökohtaiselle hankinnoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.
Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.
Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.
Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.
Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.
Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.
Sä oot ilmeisesti niitä miehiä jotka ei pistä muijalleen edes kahvikupposta huoltoasemalla. Parin euron sidepaketti ja valitat että muija pistää miehen kustantamaan rätit. Et kyl mun kanssa kauaa vanhenis🤣
Olen nainen. Ostan itse siteeni, ja nykyään en edes usein tarvitse, koska käytän kuukuppia, jonka olen luonnollisesti myös ostanut itse.
Mieheni voi tarjota minulle kahvin ja minä hänelle, kiitos vain. Ja tuossa esimerkissä ei puhuttu yhdestä sidepaketista, vaan siitä, että tilanne toistui joka kuukausi, ja nainen ei halunnut laittaa euroakaan omiin siteisiinsä, vaan lähetti joka kerta miehen kauppaan. Sitä ihmettelin, että miksi, ja vastauksesta päättelin, että ihan vain, koska halusi juoksuttaa miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?
Periaate.
Minähän hoidan vain omat asiani.Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa
En olekaan, olen ainoastaan parittelusuhteessa ja se riittää mulle.
ap
Että ole pitkään kun et osaa edes persettäs pestä.
Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.
ap
Näytät tarvitsevan, kun se nainen (on) oli siellä. Jatkossa sitten omin käsin 😉
Ihan ilmatteeksi antaa omasta tahdostaan.
Ottaa aina kuukautistensa aikaan poskeen kun en tykkää sotkusta eikä hänkään.
Sä varmaan sit sormetat? Vai saako muijas mitään muuta ku krampit ja katkaravun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat miesten hakevan siteitä.
Naiset ei halua maksaa siteistä.
Naisten tulisi saada siteet ilmaiseksi.
Ja miehet ovat ongelma. :)
Sidepaketti maksaa noin 2,40 €.
Jos kuukautiset alkavat yllättäen ha sidettä ei ole, niin kyllä mies, joka ei hae pakettia on iso ongelma.
Yksi sidepaketti silloin tällöin - ok.
N. 12 sidepakettia vuodessa, eli suojat jokaisille menkoille - ei ole ok.
Taloudellista väkivaltaa pakottaa mies ostamaan siteitä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.
Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.
Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.
Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.
Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.
Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.
Mitähän kivaa hän osti sillä 2,40 €:lla? Auton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin.
Eka kerta vahinko, toinen kerta huolimattomuutta ja kolmas typeryyttä.
Virheistä voi oppia ja varautua yllätyksiin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ainaskin illan päätteeksi sopuseksiä.
Me kiltit miehet jäädään nuolemaan näppejämme
Tollanen mammari kuin ap varmaan ei koske tikullakaan johonkin "vuotavaan akkaan". Hän haluaa, että menkat hoidetaan hiljaa ja piilossa. On niin estynyt.
Kuten jo aiemmin kerroin, nainen ottaa poskeen silloin kun vuotaa, kumpikaan kun emme pidä sotkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat: Olette siis sitä mieltä, että ex toimi oikein lähettäessään miehen kauppaan sideostoksille joka kerran, kun hänellä oli kuukautiset, eikä koskaan vaivautunut ostamaan siteitään itse?
Ei ole oikein, mutta eiköhän suurin osa naisista osta siteensä itse. Tuo nainen on varmasti ex ihan hyvästä syystä, eli ei kannata kohdistaa ärsytystä kaikkiin naisiin. Suurin osa hankkii siteensä itse. Sitten joskus tulee tilanteita, että ei itse pysty kauppaan lähtemään. Voi olla, että on sairaana esim. oksennustaudissa, kovassa kuumeessa, jalka kipsissä ym. kun menkat alkavat, siteet voivat olla kokonaan loppu tai pitää imettää pikkuvauvaa. Silloin on kyllä aika noloa, jos mies olisi niin lapsellinen, ettei kehtaisi terveyssiteitä ostaa. Ja siis siteiden hinta on n. 2,5 euroa, eli kohtuullisen pikkumaista nillitystä.
Vierailija kirjoitti:
Taloudellista väkivaltaa pakottaa mies ostamaan siteitä naiselle.
Ei ole! Ei ole! EI OLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?
Periaate.
ap
Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.
ap
Sä varmaan sit sormetat? Vai saako muijas mitään muuta ku krampit ja katkaravun?
No suihkussa on joskus tullut sormetettua, en kyllä erityisemmin tykkää sielläkään siitä sotkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat: Olette siis sitä mieltä, että ex toimi oikein lähettäessään miehen kauppaan sideostoksille joka kerran, kun hänellä oli kuukautiset, eikä koskaan vaivautunut ostamaan siteitään itse?
Ei ole oikein, mutta eiköhän suurin osa naisista osta siteensä itse. Tuo nainen on varmasti ex ihan hyvästä syystä, eli ei kannata kohdistaa ärsytystä kaikkiin naisiin. Suurin osa hankkii siteensä itse. Sitten joskus tulee tilanteita, että ei itse pysty kauppaan lähtemään. Voi olla, että on sairaana esim. oksennustaudissa, kovassa kuumeessa, jalka kipsissä ym. kun menkat alkavat, siteet voivat olla kokonaan loppu tai pitää imettää pikkuvauvaa. Silloin on kyllä aika noloa, jos mies olisi niin lapsellinen, ettei kehtaisi terveyssiteitä ostaa. Ja siis siteiden hinta on n. 2,5 euroa, eli kohtuullisen pikkumaista nillitystä.
Kyllä. Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi.
Tässä(kin) ketjussa vain yritetään uskotella, että joka kerta on kyse jostain erityistilanteesta, kuten siitä, että on jalka kipsissä, vauva tissillä tai oksennustauti meneillään.
Ja ettei olisi olemassa yllä kuvailtuja naisia, joiden ainoa syy olla ostamatta itse siteitään on se, että Salkkarit sattuu tulemaan just telkkarista eikä jaksa lähteä itse kauppaan, joka on vaikkapa 100 m päässä, niin silloin voi laittaa miehen asialle, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Riippumatta, onko niitä siteitä ennestään kaapissa vaiko ei.
Yhdestä paketista nillittäminen on pikkumaista tietenkin.
Voimaantuneet on taas ihan raivona kun joku mies kertoo ettei palvokaan maata naisten jalkojen alla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos 10v. tyttärelläsi alkaisi yllättäen kuukautiset?
Käskisit itse hankkia rättinsä ja syyttäisit huolimattomuudesta?Toki ekojen aikaan ymmärtäisin ja hakisin räsyjä, mutta pakettia ojentaessa sanoisin, että jatkossa huolehtii sitten itse näistä jutuista, kuten kaikkien kunnollisten ja järkevien naisten kuuluukin.
Mistä se 10-vuotias saa omaa rahaa siteiden ostoa varten?
Vanhemmaltaan, eli samasta paikasta mistä saa rahaa karkkiensakin ostamiseen.
Siis lapsi ostaa viikkorahallaan yksin hygieniatarvikkeita, vanhemmat eivät voi niitä kauppareissun yhteydessä ostaa?
Toki voi, mutta miksi ostaisi?
Siis vanhempien ei tarvitse ostaa lapsilleen heidän tarvitsemiaan asioita? Eli sitten varmaan ei ruokaa ja vaatteitakaan tarvitse ostaa.
Just joo. Lapsemme ostavat kuukausirahastaan omat asiansa. Myös vaatteensa. Ruoka on eri asia, vaikka kyllä he usein itse sitäkin ostavat ollessaan jossakin liikenteessä. Oletko koskaan edes kysynyt lapsiltasi pitävätkö he siitä että valitset heidän puolestaan?
Toki lapselle hankitaan asioita jos omat rahat ei riitä tai ei ehdi kauppaan tms., mutta pääsääntöisesti itse osaavat asiansa hoitaa.
Se ostaa siteet, joka käy kaupassa. Ihan samanlainen perustarvike kuin vaikkapa shampoo tai deodorantti. Meillä mies hoitaa yleensä kauppareissut ja olisi hieman erikoista jos minun pitäisi erikseen tehdä oma reissuni vain siteiden takia.
Tuo on hyvä idea minkä joku sanoi, joka kerta kun nainen alkaa mieheltä vaatimaan rättejä, lampsii mies vaan naapurin oven taakse ja pummaa sieltä parin, että nainen pääsee rauhallisin mielin hakemaan kaupasta itse oman paketin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi.
Tässä(kin) ketjussa vain yritetään uskotella, että joka kerta on kyse jostain erityistilanteesta, kuten siitä, että on jalka kipsissä, vauva tissillä tai oksennustauti meneillään.
Ja ettei olisi olemassa yllä kuvailtuja naisia, joiden ainoa syy olla ostamatta itse siteitään on se, että Salkkarit sattuu tulemaan just telkkarista eikä jaksa lähteä itse kauppaan, joka on vaikkapa 100 m päässä, niin silloin voi laittaa miehen asialle, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Riippumatta, onko niitä siteitä ennestään kaapissa vaiko ei.
Yhdestä paketista nillittäminen on pikkumaista tietenkin.
Sitten kannattaa toki keskustella sen puolisonsa kanssa. Tällainen toiminta ei tietenkään ole missään tapauksessa oikein. Ymmärsin kuitenkin, ettei ap ole ostanut terveyssiteitä koskaan, eikä haluakaan ostaa. Eli tästä ei nyt ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate.
ap
ap
No suihkussa on joskus tullut sormetettua, en kyllä erityisemmin tykkää sielläkään siitä sotkusta.
Kuukautiset kestää n. viikon. Sinä aikana sinun on siis saatava poskihoitoa, mutta et halua tuottaa mielihyvää naiselle, koska sotku. Tulee siitä sun pilistäkin tavaraa ja sotkua, ellei kumia pidä päällä.
Tollanen mammari kuin ap varmaan ei koske tikullakaan johonkin "vuotavaan akkaan". Hän haluaa, että menkat hoidetaan hiljaa ja piilossa. On niin estynyt.