Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naapureiden kanssa pitää etäisyyttä vai kaveerata?

Vierailija
19.03.2023 |

Joukossa voi olla salakavalia tapauksia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin niiden kanssa ystävystytään suomessa. Se vaan ei kuulu meidän kulttuuriin.

Mun yksi parhaista ystävistäni on alunperin naapuri samasta rivarista. Yhdessä ollaan eletty ilot ja surut, ystävyytemme täyttää tänä vuonna 29 vuotta 👍🏻

Vierailija
22/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen nuori nainen ainakin tekee helposti kavereita naapurustossa miesten seurassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureita tervehditään ja jutellaan pihalla niinkuin normaalit tervepäiset ihmiset. Muihin sosiaalisiin kontakteihin ei tarvitse ryhtyä.

Vierailija
24/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä missä mä näihin edes tutustuisin kun ikinä edes näe ketään naapureista. Jotain satunnaisia moikkailuja, osa ei edes osaa tervehtiä. Olen asunut tässä nyt vähän yli vuoden.

Vierailija
25/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliset, mutta sopivan etäiset välit. En kutsu kylään, enkä itse halua naapurille kylään.

Vierailija
26/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että suunnilleen tietää miltä ne naapurit näyttävät. Osaa tarkastella myös ympäristöään, kuka kuuluu joukkoon ja kuka ei. Tervehditään tavatessa. Ei vain kuulu suomalaisuuteen olla "ylimpiä ystävyksiä".

Vierailija
27/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälliset, mutta sopivan etäiset välit. En kutsu kylään, enkä itse halua naapurille kylään.

Tämä! Kyläilyt on no-no, ihan liikaa. Aidot tuttavat

ovat erikseen, jos sattuvat asumaan naapurustossa.

Vierailija
28/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmana tuon kiljujaopiskelijalikan kanssa halua kaveerata korkeintaan karjun et trpa kiinni että oikeat ihmiset saa nukkua että jaksaa töihin nousta!

Vierailija
29/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Ulliksessa ja en kaveeraa naapureiden kanssa.

Ei kannata, ainakaan psykiatrin planttujen kanssa...

Vierailija
30/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saa vainoajia peräänsä. Aina kannattaa olla sillä tavalla kohteliaan varuillaan.

Vierailija
31/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä asut. Kamapäiden asuttamassa getossa ei kannata olla kenenkään kanssa tekemisissä, ellet tee bisnestä. Maalla kannattaa tulla kaikkien kanssa toimeen tai saat häädön heti sekä polvilumpiot murskaksi..

N32

Vierailija
32/32 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asunne kolmikerroksisessa kerrostalossa Helsingissä

Taloyhtiö pitää pihalla kesäjuhlia ja joulujuhlat on naapurit vuorovuosin järjestänyt. Talkoilla ostetaan pöperöt. Kivaa väkeä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi