Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinusta käydä Sokoksella/Stockalla testaamassa tuoksuja ja lähteä ostamatta?

Vierailija
19.03.2023 |

Olen nyt kolmesti käynyt ja vähän syyllinen olo vaikka kyllä tilasin juuri Sokoksen -20% tuoksualestakin kyllä hajuveden. Mutta näitä mitä olen käynyt kokeilemassa, netistä tilaan jos/kun löydän hyvän tarjouksen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen käynyt testaamassa ja myöhemmin ostamassa.

Vierailija
22/24 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun oli työmatkoja niin aina aamulla kentällä kävin suihkimassa vähän ranteeseen lempihajuvettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin että möisivät jotain 1 ml testiversiotakin parilla eurolla niin taatusti ostaisin vaikka ja kuinka monta erilaista mutta kun ei ole niin aika vaikea sokkonakaan tilata mitään.

Veikkaan ettei noita myydä siksi, että silloin moni ostaisi vain noita "testereitä" ei isoja pulloja.

Lentokentillä antavat aika usein kaupanpäälisenä minipullon jos ostaa hajuveden. En tiedä paljonko noissa määrällisesti on, mutta ovat yleensä hieman pikkusormea pienempiä kooltaan.

Jos ok tuoksuinen, hyödynnän nuo matkoilla, riittää n. viikoksi jos vähän sipaisee kerran per päivä.

En muutenkaan laita kovin paljoa hajuvettä, muistan kun joskus naisten vessassa näin joku suihki monta kertaa (!) tuoksua päälleen.

Itse suihkautan varovasti yhden kerran ilmaan ja "kävelen läpi", tai jos minipulloja tmv. niin sipaisen hieman korvan taakse. Minusta tuoksu kestää hyvin, joskin ostan aina nk. parfyymeja en EdT:tä jossa käsittääkseni tuoksu laimentuu nopeammin?

Minusta on ihan ok testata kaupassa, itsekkin jos harkitsen jotain uutta testaan sen ensin. Usein esim. menomatkalla ja ostan tulomatkalla. Tiedän ettei nuo yleensä ole sen edullisepia taxfreessä (varsinkin jos on -20% alekuponki esim. Sokokselle) mutta noissa valikoima laaja, hyvon esilöä, ja yleensä kentällä luppoaikaa.

Vierailija
24/24 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa. Jos ei kuitenkaan käy aina kun laittaa hajuvettä niin laittamassa kaupan testeristä, ilman ettei aiettakaan ostaa milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi