Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni paljastui peliongelmaiseksi.

Vierailija
19.03.2023 |

Mies pelannut kaikki palkkansa puolen vuoden ajan, en ole tiennyt asiasta, nyt kaikki maksamatta. Kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan, miten helpottaa tästä ylipääsyä ja miten auttaa miestä parhaiten?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oo missään vaiheessa maksanut mitään, luulin että ei oo rahaa kun maksaa velkojaan et päästään rakentaa tulevaisuutta edes joskus, ei asuta yhdessä, mä maksan elämisen, miehellä ei ole edes asuntoa enään, en enää tiedä mitä teen. Olen estänyt pelaamisen nyt, ottanut kaikki maksuvälineet pois jne mut silti alkaa epätoivo iskee et toistuuko taas jossain vaiheessa sama.

Vierailija
42/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Ettekö te palstan nartut osallistu laskujen maksamiseen? Ette seuraa yhtään mitä taloudessanne tapahtuu? Kaikki ulkoistettu miehelle?

En ole ollut suhteessa peliongelmaisen kanssa, mutta ei minulla avioliitossakaan ollut näkyvyyttä miehen tileille tai miehen omistuksiin. Meillä oli toki yhteinen tili juoksivia yhteisiä kuluja varten, ja molemmat siirsi sinne saman summan joka kuukausi, jolloin juoksevat kulut meni kätevästi puoliksi. Loppupalkan molemmat piti itsellään omilla tileillään ja hoiti itse omat sijoituksensa.

Miksi oletat, että parisuhteessa olisi automaattisesti pääsy toisen tileille? Toisen taloudellinen katastrofi selviää vasta sitten, kun ei pystykään enää maksamaan omaa osuuttaan niistä yhteisistä kuluista.

aloituksen mukaan "kaikki on maksamatta"

Niin? Hän on nyt siinä pisteessä, ettei pysty maksamaan osuuksiaan niistä kuluista, mitkä on sovittu hänen maksettavakseen. Eli nyt puolisokin huomaa, että toisen varallisuus on huvennut kokonaan, eikä toinen voi enää osallistua yhteisiin kuluihin. Se, että millainen jako heillä kustannuksissa on ollut, niin se nyt on varmaan ollut sovittu asia (jos siis on ollut niin, että mies on maksanut kaiken tuohon asti).

Oletko ap vai keksitkö tuon omasta päästäsi?

Ap väittää pippeli jäykkänä että mies on laiminlyönyt maksut puoli vuotta. Miksi ap ei ole huomannut asiaa aikaisemmin? Eiköhän tililtä näy jos vain puolet vuokrasta on maksettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule auttamaan mikään. Sortuu aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Eroa. 

Miehet kun oppisivat saman, eli jos naisella on jotain henkisiä ongelmia, se ei siitä parane ja ero on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
44/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ala minun naiseksi. Minä en pelaa on meinaan rahalle muutakin käyttöä

Vierailija
45/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei oo missään vaiheessa maksanut mitään, luulin että ei oo rahaa kun maksaa velkojaan et päästään rakentaa tulevaisuutta edes joskus, ei asuta yhdessä, mä maksan elämisen, miehellä ei ole edes asuntoa enään, en enää tiedä mitä teen. Olen estänyt pelaamisen nyt, ottanut kaikki maksuvälineet pois jne mut silti alkaa epätoivo iskee et toistuuko taas jossain vaiheessa sama.

Jos jaksat olla aikuisen miehen pankkiiri ja edunvalvoja, tai äiti, koko suhteenne ajan, niin ok, ole. Tiedän, että se jossain rajassa onnistuu, aikansa. Pientä taskurahaa joutunet antamaan, ihan kuin lapselle. Sulla täytyy myös olla ns. hyvä illu, että mies hyväksyy olla holhouksessasi. Ehkä jotain muutakin hänelle niin arvokasta, vaikka omakotitalo, tai hieno auto, ettei kukaan pysty tarjoamaan parempaa, silloin liittonne on .. hmm ikuinen. Se on eniten susta itsestäsi nyt kiinni. Itse en osannut kouluttaa aikuista. Sen teki seuraava. En tiedä miten heille kävi, enkä lähde arvailemaan.