kaverin miehen kanssa ulkomaille
Mitä mieltä? Omasta mielestämme tässä ei mitään hämminkiä tai aihetta mustasukkaisuuteen mutta ihan huvikseni kyselen mielipiteitä kun ulkopuolisilta tullut matkasta murskatuomio.
Päästäisitkö sinä miehesi matkalle kaverisi kanssa?
Kommentit (32)
nainen ja mies ei voi olla pelkästään kavereita.
Minulla ei ole " tunteita" miestä kohtaan. On huomattavasti minua nuorempi ja tosiaankin pelkkä kaveri.
Kumma ettei kukaan ole ottanut käsittelyyn asiaa tältä kantilta, et eikös olis riskaabelimpaa, että mies lähtis poikaporukassa matkalle jossa vois tosiaankin tapahtua mitä vaan?
Ja en hae täältä hyväksyntää, matka on jo maksettu ja lähtö varma.
Ja tämä moraalinen ongelma tuli tosiaan ulkopuolisilta ihmisiltä, ihmettelevät matkaa. Itse emme olleet ajatelleet asiaa lainkaan ongelmana.
Pakko alkaa huomata et ihmiset on tosiaan aika suvaitsemattomia ja ajattelu ennakkoluuloista ja kapeakatseista.
Ette tosiaan usko miehen ja naisen väliseen kaveruuteen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä toisilla on oikeasti moraali ja itsehallinta kunnossa, emmekä hypi jokaisen sänkyyn.
Kunhan nyt vaan ihan huvikseni otin asian täällä puheeksi, eipä ollut parempaa tekemistä.
Ja tämän miehen vaimo muuten surffailee tällä palstalla ja varmasti huomaa tämän viestin.
Et terkut vaan!
Ehkä ois kannattanut valita semmoinen puoliso ja kaveripiiri johon voi luottaa..
voisi hyvinkin tapahtua - mikäs siinä, jos ollaan vaan kavereita (tai ei ainakaan kerrota kotona, mitä tapahtui ;) ). Omituinen muija kyllä, jos ei halua lähteä, vaan lähettää miehensä " suden suuhun" yksikseen.
Ootte te kans..
Av mammojen kandee kyl vaan olla kavereita naisten kanssa, teille ei taida miespuoliset kaverit sopia lainkaan. On teillä niin kova riski hypätä sänkyyn kaikkien kanssa. Johtuukohan siitä, että ette luota itseenne?
kaverini/ystäväni miehen kanssa matkalle. Olosuhteet olisivat aivan liian otolliset pettämiselle. En myöskään päästäisi miestäni, ja olisin todella huolestunut, jos hän tuollaista matkaa edes ehdottaisi.
Meillä n.20kg. on normaalia pidempi
Miksi tämä mies ei voi lähteä jonkun kaverinsa kanssa reissuun vaan pitää sinun kanssa lähteä? Minusta hyvin outoa.....
Kyllähän se vähän kummalliselta kuulostaa. Itse en lähtisi enkä toivoisi, että miehenikään lähtisi. Totta puhuen, en usko, että meidän kaveripiirissä tulisi kenellekään mieleenkään tällainen järjestely. Ehkä olisi ok, jos matka liittyisi mieheni ja kaverini harrastukseen, jota en siis itse harrastaisi. Olisi joku tapahtuma tms., jonne olisivat menossa.
Mutta jos teille sopii, niin siitä vaan! Mitäpä me muut tuomitsemaan! :)
että kaverisi mies ei ole kiinnostunut sinusta ' sillee' ? Omat tunteesi ja ajatuksesi tiedät kyllä, mutta mitä liikkuu matkakaverisi mielessä?
Mullakin on miespuolisia ystäviä, mutta useimmiten ystävyys ei ole toiselta osapuolelta ollut pelkkää ystävyyttä. Uskoisin, että miehet ja naiset on vähän eri tavalla rakennettu tässä mielessä. Lisäksi tämä kulttuuri myös hiljaisesti odottaa mieheltä viriiliyden osoitusta, vaikka oikeasti ei niin paljon kiinnostusta olisikaan.
Vierailija:
Millaiset tunteet sinulla on mieheen, jonka kanssa aiot matkustaa? Kaverisi siis hyväksyy täysin yhteisen matkanne?