Mitä jouluna lahjaksi lapsen kummeille?
Lapsi on vielä taapero ja hänen kumminsa ovat nuoria opiskelijoita. Haluamme antaa jonkin pienen ja hyvän lahjan kummallekin kummille. Aiemmin olemme antaneet suklaata ja lapsen tekemän kortin. Haluaisin tuohon kuitenkin jotain lisää, mitä se voisi olla? Ei mitään turhaa krääsää kuitenkaan. Onko esim. 10 euron lahjakortti kahvilaan? Tai jotain vastaavaa? Onko liian mitätön kuitenkin? Mitä voisi nuorelle miehelle ja naiselle laittaa pakettiin?
Kommentit (10)
Voisi olla vaikka 20 per nenä. Molemmat tykkäävät tosi paljon opiskelusta, tähtäävät korkealle ja ovat ahkeria. En oikein keksi mitään siihen liittyvää, muuta kuin juuri joku kahvilakäynti opintojen lomassa. Toinen harrastaa jalkapalloa, toinen on intohimoinen sisustaja.
Minä kummina en kaipaa kuin lapsen tekemää korttia ja uutta pk-/koulukuvaa. Suklaa on kiva lisä, mutta ei välttämätön.
Tuo lahjakortti on hyvä idea ja lapsen tekemä kortti.
Suklaa on ok, mutta minusta lahjakortti olisi jo vaivaannuttava. Tulisi itselle kummina paineita ostaa lapselle kalliimpi lahja, vaikka se ei varmaan ole tarkoituksesi. Kutsukaa ennemmin kummit teille kotiin kahville tai syömään.
Siis 20€ per naama? Mites jos paat rahat yhteen ja hommaat vaikka 40€ herkkukorin? Hyvää teetä, suklaata, juustoja punkkupullo jne? Ja siihen mukaan lapsen tekemä kortti.
Hyvä idea muuten tuo herkkukori mutta eivät ole pariskunta. Ehkä annamme vain hyvää suklaata, en halua mitään vaivaannuttamisia vaan ainostaan jonkun kivan pienen (ei krääsä-)jutun kummallekin lapsosen nimissä. Ajattelin, että se kahvilalahjakortti olisi ikään kuin huomio siihen opiskelijaelämään, kun kuitenkin varmaan joskus kahviloissa käyvät läppäriensä kanssa opiskelujuttuja tekemässä.
Voisiko kummitädille ostaa jonkun laadukkaan käsivoiteen, jalkavoiteen tms., paketin?
Minusta tuo lahjakortti on hyvä. En itse mitenkään vaivautuisi 10-20e lahjakortista.
Ai kun hienoa, teillä lahjotaan lapsen kummit.
Itse olen kummina saanut olla lahjoitta....
Paljonko sulla on budjetti? Mistä he pitävät?