kaverin miehen kanssa ulkomaille
Mitä mieltä? Omasta mielestämme tässä ei mitään hämminkiä tai aihetta mustasukkaisuuteen mutta ihan huvikseni kyselen mielipiteitä kun ulkopuolisilta tullut matkasta murskatuomio.
Päästäisitkö sinä miehesi matkalle kaverisi kanssa?
Kommentit (32)
Halvalla haluttiin lähteä ja kauas
Periaatteessa kyllä. Miksi en päästäisi? Todennäköisesti ystävälläni ja miehelläni olisi yhteinen mielenkiinnon kohde tai muu ns. järkevä syy lähteä. En näe syytä miksi heittäytyisin vastaan. Mustasukkainenko pitäisi olla? Täytyyhän luottaa ystäviin ja mieheeni. Ja jos yhteisen matkan syy olisi suhde (paljastuisi myöhemmin), niin tuskinpa matkan kieltäminen olisi lopettanut suhdetta. Vastaukseni on siis kyllä.
Ilman lapsia en lähtisi, mutta jos mies lähtisi en varmaan tykkäisi siitä että naisseurassa lähtisi.
Tuskin miehelläni tulisi tarvetta lähteä kaverini kanssa ulkomaille...
Eikä tietenkään ole pakko päästää, mutta onko reilua et mies ei saa mennä kun haluaa ja nainen taas ei ole kiinnostunut matkailusta?
Miksi muuten ei voisi päästää?
ap siis on lähtemässä ulkomaille kaverinsa miehen kanssa. Ja varmasti ei ole taka-ajatuksia mukana, vaan ihan hauska matka ja matkaseura.
En " päästäisi" miestäni, eikä hän minua. Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen tuollainen.
Eikö normaalissa parisuhteessa juuri osapuolilla ole vapaus ja luottamus pelaa?
Kyllä se kävisi :-)
Tosin en seurustele.
Luottamus on siihen, että toinen ei edes HALUA lähteä matkalle kyseisissä olosuhteissa. Vapaus tulee luottamuksesta edelliseen.
Vierailija:
Eikö normaalissa parisuhteessa juuri osapuolilla ole vapaus ja luottamus pelaa?
puolelta, niin tottakai päästäisin. Aina täytyy sen verran voida luottaa, ja jos matkalla jotain tapahtuisi, ei kumpikaan olisi luottamuksen arvoinen, ja se olisi hyväkin saada tietää.
Vierailija:
Kyllä se kävisi :-)Tosin en seurustele.
ei saisi matkustaa koska toinen osapuoli ei halua matkustaa? Sitäkö se tasa-arvo onkin?
Tämän pariskunnan parisuhde on kunnossa.
Jos en niin sitten en missään nimessä päästäisi miestäni sinun kanssasi!
Sinä sinkku+aviomieheni+lomamatka=jäljelle jäänyt petetty minä, jolta meni mies ja ystävä
Lainaan miestäsi? Enhän minä mitään lainaa!
Mitä tarkoitat tuolla miehen lainaamisella? Onko se lainaamista jos ollaan todellakin ihan kaveripohjalla ja liikutaan yhdessä?
Ettei sentään maksua pidä antaa :-) ?
Ja semmoisena aikookin pysyä.
Tarkoittaako tämä nyt teidän mielestänne sitä, että olen jotenkin moraaliton koska en seurustele?
Ei kai ihmisen moraalintajuun ja arvomaailmaan vaikuta siviilisääty mitenkään?
Toiseksi, taidatpa itsekin ymmärtää moraalisen ongelman tässä asiassa, kun otat asian puheeksi tällaisella foorumilla.
ihan jokaisen kanssa en päästäis, en luota kaveriin..
ja lähden kyllä silti ihan hyville mielille tälle matkalle. Kiitos vastauksistanne!